Fitness Seller

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jij gaat nog avonturen beleven met die katten man :roflol:

Mooi herpakt op die log :) jammer genoeg zéér herkenbaar
 
Nice training Woopy. :D

Ik mocht de training eerst al beginnen met de zoektocht naar 1 van mijn wrist wraps. Blijkbaar had één van mijn katten het een goed idee gevonden om die mee te nemen naar de tuin en hem daar te verstoppen...

:roflol: Hahaha!
 
dikke training woopy. Is er een specifieke reden voor de towel pull up? beter dan gewone pulls/chins?
 
oh je stats zeggen 165!

Ik heb gelogen :( (mijn gewicht ligt ondertussen ook weer 5kg hoger :p)

dikke training woopy. Is er een specifieke reden voor de towel pull up? beter dan gewone pulls/chins?

Zoals Koef zegt, grip. Maar eigenlijk vooral omdat mijn polsen dat gewoon fijner vinden :p
 
Net gemerkt hoe zwaar je bent voor je lengte, nice!
 
Zo, heb het aangepast!
Gewicht dinsdagavond was 92,4kg. Komt bij mij uit op iets tussen de 91,5kg en 92kg op nuchtere maag s'ochtends.
 
Zo, heb het aangepast!
Gewicht dinsdagavond was 92,4kg. Komt bij mij uit op iets tussen de 91,5kg en 92kg op nuchtere maag s'ochtends.

bulk gaat goed dan zeker? Ik meen me te herinneren dat je een tijdje rond de 87 hebt gehangen
 
Bwoh, elke maand iets minder dan 1kg nu.
 
Deadlift training

Deadlift
5x60kg
3x100kg
3x140kg (eerste rep met riem, daarna dat ding uitgegooid omdat hij zo erg in de weg zat dat ik amper aan een 2de rep kon beginnen...)
5x180kg (zonder riem dus)
5x180kg (met straps. Had na de eerste set het gevoel dat ik eelt zou verliezen anders. Voelde toch vrij zwaar voor 180kg te zijn)

Front squat
10x60kg (licht gevoel in mijn rechterknie weer)
10x60kg (gevoel weg)
10x60kg

Good morning (gestrekte benen, hamstrings stretchen)
10x60kg
10x60kg
10x60kg

L-hang
3 keer

Goeie training.
Blijkbaar is er een bepaald punt vanaf waar mijn buikomtrek te groot wordt om nog comfortabel met een riem te kunnen deadliften. Aan het gewicht ligt het niet, want ik had het probleem hier met 140kg. Het is gewoon puur mijn maag die teveel samengedrukt wordt als ik in positie wil komen. Dan maar zonder riem verder trainen tot ik weer ga cutten. Wat wel positief is, is dat dat punt waarop die te grote buikomtrek bereikt wordt dit jaar een 5tal kg hoger ligt dan vorig jaar. Toch een teken dat ik niet helemaal slecht bezig ben :). Veel zwaarder ga ik dit jaar trouwens niet meer worden, dus komt goed. Tot aan de wedstrijd begin augustus blijven bulken, en daarna een heel langzame cut inzetten tot aan een PL wedstrijd in oktober-november.
Trouwens sinds gisteren een harde bult in mijn rechter abductor. Die heb ik er al wat proberen uit maseren met een hard rubberen balletje van mijn katten (als zij van mij mogen stelen, mag ik ook van hen stelen). Lijkt wel te helpen. Is nog niet helemaal weg, maar denk dat het tegen morgen wel verdwenen is :)
 
Ik heb beslist om toch maar mee te doen aan de sterkste man van Antwerpen: [Link niet meer beschikbaar]

Het weekend na de finale dus. Ik ga het meer als training dan als wedstrijd proberen zien.
Nu nog afwachten of het wel zal doorgaan. 3 deelnemers voorlopig...
 
Goede instelling Woopy!
 
ik zal strax ook een facebooken die uitnodiging :-) 3 man... misschien moet ik wel meedoen ;-)
 
Beachboy training

Close grip bench
10x20kg
8x60kg
8x80kg
6x90kg
5x100kg
8x80kg
12x60kg

Skullcrusher
10x20kg
10x30kg
10x40kg
10x30kg
10x30kg

DB overhead extension (1 hand per keer)
8x16kg
8x16kg
8x12kg

Pushdown
15x driedubbel gechokede small band
15x
15x

Towel grip barbell curl (omdat dit het fijnst is aan mijn polsen, en ik vind het zo ook makkelijker om strict te blijven blijkbaar)
10x20kg
10x30kg
10x30kg
10x30kg

Concentration curl
5x12kg
5x12kg (lol, bij triceps 4 oefeningen nodig om een beetje een deftige pomp te krijgen, en mijn biceps zitten na 1 oefening al vol :p)

Interessant, zo'n armen-training. Even kijken hoe dit mij afgaat de komende weken. Lang herstel zal ik hier niet voor nodig hebben lijkt me (al zal ik nu wel een paar dagen stijf zijn aangezien ik dit niet gewend ben waarschijnlijk). Als het me niet hindert in mijn event trainingen, blijf ik dit waarschijnlijk doen. Het kan me maar helpen, en misschien krijg ik dan ooit nog armspieren :)
 
Zeker erin houden man deze shit, is licht op u CNS en wat extra muscle kan nooit kwaad!
 
Event training

Yoke
110kg 2x15m
210kg 2x15m
280kg 15m+13m (PR. Vrij goed tempo wel, maar dan raak je natuurlijk al eens makkelijker uit balans en maak je veel drops (4 of 5 ofzo). Maar goed, verder dan verwacht :))

Farmers
2x55kg 15m
2x95kg 15m
2x115kg 14m (PR. Glipte uit mijn linkerhand de laatste meter. Ik vond het ver genoeg)

Fat Dumbbell
5x22kg
3x32kg
2x42kg
1x52kg
0x62kg (een snelle scheidsrechter had hem misschien goedgekeurd, een strengere niet. Enorm nipt dus)
0x62kg (maar tot halfweg geraakt, jammer. De dumbbell begint nu een grootte te krijgen waarbij ik hem niet meteen goed op de schouder krijg, kost wat energie)

Stones
3x80kg 1m40 (easy of course)
0x110kg 1m40 (op de rand en toen gleed hij weg)
toen kwam er een oceaan uit de lucht gevallen, dus naar binnen gevlucht en gewacht. Na een kwartier ofzo vond ik het genoeg, en ben ik binnen verder gegaan op het stones platform)
0x110kg 1m40 (geen nieuwe hars gepakt, had er geen goede grip op bij het naar boven komen)
1x110kg 1m40 (eindelijk... half geschouderd, zo lukte het wel. Blijkbaar is dat voor mijn lengte nodig bij een steen van deze diameter.)
1x80kg 1m70 (iets hoger dan de 1m70 van Jimmy zijn circle of stones. Had er op de schouder niet helemaal een goed gevoel bij, maar hij ging er toch van de eerste keer op. Mooi)

Bak deadlift (stond niet op mijn planning, maarja op het eind van de training, why not)
100-140-180-220kg...
2x260kg
0x300kg (geen beweging in te krijgen. Zou 20kg meer geweest zijn dan mijn PR toen dit de eerste oefening van de training was, dus ja :p)

Goeie training.
Schade: mijn camera.. Die was blijkbaar buiten blijven liggen tijdens de regen.. :-/ Ik hoop dat hij terug werkt als alles opgedroogd is, maar heb er geen goed gevoel bij. Er zit blijkbaar ook wat water in de binnenkant van het schermpje. Sucks..
 
Log training

Log
5x65kg
3x85kg
1x105kg (+clean maar press fail)
2x105kg (elke rep clean)
1x105kg (+clean maar press fail. Volume PR. De speelgewichten zijn voorbij. Nu komt het in de verste verte niet meer aan op conditie, maar puur op kracht. Als ik op de finale gebruik maak van de tijd die ik krijg, moeten 2 reps met 110kg haalbaar zijn)

Strict DB press
5x25kg
5x35kg
5x35kg
10x35kg links + 8x35kg rechts (grappig hoe in stricte DB presses mijn linkse duidelijk sterker is, terwijl het bij push presses duidelijk mijn rechtse is)

Hierbij gelaten, voelde me niet helemaal lekker. Toch tevreden van de training.

---------- Post added di 21 jun 2011 at 22:11 ----------

Tiens, blijkbaar is het zondag mislukt om het filmpje van mijn DB press fails met 62kg hier te posten. Opnieuw dan maar:

http://www.youtube.com/watch?v=gL4TLZLmVTc
 
Vorige week virus op mijn pc gekregen. Vandaag ineens hetzelfde virus op de pc van het werk. Vrij zeker dat DBB de schuldige is.
Ik ga DBB dus even laten voor wat het is.
Mijn log is ook hier te volgen: http://www.bstrong.net/node/3621
Hier ga ik voorlopig niet meer verder loggen. Dat Big T eerst zijn forum eens virusvrij krijgt, duurt nu al maanden...
 
Goeie fails !
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven