Fitness Seller

Woopy's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vorige week virus op mijn pc gekregen. Vandaag ineens hetzelfde virus op de pc van het werk. Vrij zeker dat DBB de schuldige is.
Ik ga DBB dus even laten voor wat het is.
Mijn log is ook hier te volgen: http://www.bstrong.net/node/3621
Hier ga ik voorlopig niet meer verder loggen. Dat Big T eerst zijn forum eens virusvrij krijgt, duurt nu al maanden...
Ik kreeg inderdaad ook al waarschuwingen op een windows computer.
 
Mja die waarschuwingen die de pagina blokkeren heb ik al eerder gehad. Interesseert me niet. Maar als ik ook effectief virussen krijg die mijne hele pc blokkeren, dan heb ik er toch genoeg van.
 
Loggen op Loods2 kan natuurlijk ook, zitten er meer van hier.

loods2.actieforum.com
 
Lekker op ksp loggen Johan, mooi overzichtelijke en spamvrije logjes ;)

Ik ben gaan kijken op de b-strong shizzle maar ik vind die layout een beetje k*t eigenlijk
 
tanks.jpg


Tanks a lot!
 
Finale van België!

Weinig last van zenuwen de afgelopen dagen. Gisteren nog altijd goed kunnen eten, rustig geslapen, allemaal geen probleem. Vanochtend begon het dan toch te komen, maar eenmaal ik ter plaatse was, was dat weer voorbij :)

Truckpull (12t? was wel wat minder denk ik, licht bergop)
28s85
Voelde aan alsof het heel goed ging, maar blijkbaar toch een gedeelde 9de plaats (11 deelnemers). Filip, die ik graag had willen verslaan vandaag, ging hier als een gek op en nam meteen al een goede voorsprong in punten.

Log lift
2x110kg(+) (nog een 3de clean maar geen serieuze press poging meer)
In de briefing bleek het gewicht naar 115kg verhoogd. Ter plaatse bleek die 5kg extra uit sluitingen te bestaan, die volgens mij echt geen 5kg wogen. Maar goed, het zal wel 112 of 113kg geweest zijn ofzo. Eerste press voelde nog vrij licht, 2de ging nog maar was zwaar, 3de was de lucht op. Heel op mijn gemakje gedaan, na elke rep even gaan staan en ademen. PR, dus zeker tevreden, en ook wel wat punten gepakt :)

Medley
farmers 2x125kg 5m10
K*t! De originele volgorde was yoke 330kg + farmers 130kg. Ik had de afgelopen weken dus bijna puur op zware yoke zitten trainen en zelden echt zware farmers, omdat ik wist dat ik de yoke toch niet zou uitlopen. Best k*t als dan blijkt dat de farmers ineens eerst komen. Was al blij dat ik ze opgetild kreeg, maar na de eerste drop kwamen ze geen cm meer van de grond. Het stappen ging op zich wel goed maarja.

Deadlift (hummerwielen)
1x240kg
1x260kg
0x280kg
De hoogte van de deadlift was enorm in mijn voordeel. Zonder schoenen kwam de bar recht op mijn knieschijven qua hoogte. Bij het opwarmen het startgewicht van 220kg even gevoeld, en dat ging belachelijk makkelijk, dus dan maar met 240kg begonnen. De 260kg was dan ineens toch al een pakje zwaarder. De 280kg was kansloos. Vanalles geprobeerd om dat ding los te krijgen, maar ging niet. Een paar mensen die niet aan 260kg kwamen, dus weer wat punten.

Dumbbell medley
50kg + 60kg + 70kg fail
Ze voelden wat raar om de schouder, waarschijnlijk omdat mijn eigen dumbbell veel groter uitvalt. Ik wou de 50kg heel snel doen, maar door de rare plaatsing een fail. Aan de knieën terug opgevangen en terug omhooggeslingerd, en dan wel uitgepresst. De 60kg lag ook weer vreemd, maar toch kunnen pressen. Wel geluk gehad met het fluitsignaal, want ik had hem totaal niet onder controle en liet hem ook meteen weer vallen. Maar wel goedgekeurd dus. Ook hier wat punten gepakt aangezien er toch wat mensen problemen hadden met die 60kg.

Atlas stones
125kg 1m20
135kg fail
De hoogte was mooi, al mocht het van mij gerust hoger zijn. De 125kg ging eigenlijk verrassend vlot, maar doordat ik hem overschat had, veel te lang gelapped blijven zitten. Had sneller gekund. Zoals hij omhoog ging, had ik het gevoel dat ik hem wel had kunnen schouderen. 135kg kwam dan weer amper van de grond. Vooral mentaal denk ik.

Uiteindelijke plaatsing: 9de van de 11. Bart en Nick kunnen verslaan zoals gehoopt (met 11 punten voorsprong op Bart en nog wat meer op Nick), Filip was helaas sterker met 4 punten voorsprong.

Nog afgesloten met een dopingcontrole en daarna een bord pasta met kip :)

Ik plaats de uitslag een van de komende dagen op de NSMB site ;)
 
Goed gewerkt Johan!

ps: een 12 tons truck op een finale? Dat had toch een stuk zwaarder gemogen niet.
 
De helling maakte de start nog "moeilijk", maar daarna was het vooral touw binnenhalen :) Had idd mooier geweest had het wat zwaarder geweest, dat desnoods niet eens iedereen hem tot het einde kreeg.
 
jimmy moet toch wel een beetje gelachen hebben of niet met een 12 tons truck achter hem aan
 
Was een hand over hand. Maarja, de snelheid zat er wel in bij hem :p
 
Truck was 7ton (hebben op de papieren gekeken) en het ging bergaf...

Toch goede wedstrijd gedraaid woopster!
 
Zeker van? Toen we in de trucks zaten te wachten en het veld van opzij zagen, leek het me bergop te gaan. Vanop het veld zelf kon ik dat niet goed zien, maar van daar opzij wel.
Anyway, maakt nu niet veel meer uit :)
 
sterk woopy! idd spijtig van die farmers, wel k*t als je hard op de yoke traint... maar echtwaar sterk man!
 
Gohja, uiteindelijk zou het geen verschil gemaakt hebben in het totaal klassement. Filip had de farmers volledig uitgelopen. Zelfs als ik dat gehaald had en daarna nog een paar meter met de yoke had kunnen doen, dan had ik ipv 1 punt minder dan hem, 1 punt meer dan hem, maar dan stond ik in het totaalklassement nog altijd 3 punten achter :)
 
Goed gepresteerd Johan, heb ervan genoten!
 
Je bent niet de enige die er van genoten heeft.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mwuhahahaha, je kijkt dan ook nog net of er een of andere buttplug ofzo in je reet steekt :roflol:!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven