MuscleMeat

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nieuwe aanwinst:

25h35a8.jpg


Voelt wel goed aan de polsen.
 
Ligt het nu aan mij of zijn die dingen ubergroot?!
 
Best groot ja. Maar zo hoort dat ook, zijn geen speeltuinringen he :p
 
True hehehe, veel plezier ermee! Ik zal vast wel eens een keertje de aap komen uithangen op die dingen :D
 
Vandaag sterkste man van het Donkmeer. Weinig zenuwen vooraf. Tijdens de wedstrijd toch meer dan gewoonlijk tijdens de eerste drie onderdelen, maar daarna was dat ook weer weg.
Pols nog steeds geblesseerd, al had ik de indruk dat het wel wat beter was nadat ik gisteren een en ander eens voorzichtig geprobeerd had.

Truck pull
Aanvangsgewicht was 25t. De eerste 3 deelnemers kregen hem echter geen cm in beweging (waaronder Wesley), en dat was toch niet de bedoeling. Toen werd de aanhanger er afgehaald en bleef er 16t over. Achteraf gezien was dit wel een goed gewicht.
20m - 26"19
6 honderdsten sneller dan Domie :D 6de plaats (11 deelnemers)

Log lift (100kg op reps)
normaal een onderdeel waar ik punten moet op pakken, vandaag wat twijfelachtig met mijn pols. Ducktape + wrist wraps moesten het maar doen. Tijdens de oefening merkte ik er niet speciaal veel van, maar voor het vertrouwen was het toch niet goed.
3 reps gedaan. Bij de eerste rep 2 keer tegen mijn kin gestampt, dusja dat begon ook al niet goed :p. Aangezien ik vorige week op de demo ook 3 reps deed, en daar bij de 2de voor de lol even op 1 been ging staan, zou er normaal meer moeten inzitten.
Weer 6de plaats

Medley (yoke 300kg + duckwalk 150+kg over 20m)
De yoke uitgelopen. In 1 keer tot 15m (de afstand die ik thuis steeds oefen, toevallig weer), dan nog een drop OP de meet, en dan erover. Dan de duckwalk nog iets meer dan een meter verzet, met als enige doel om verder te zijn dan de meter van Koef. Ermee stappen ging echt niet. Benen waren ook al dood van de yoke. PR op de yoke wel, al is het niet zo bijzonder. 7de plaats.

Farmers walk (2x105kg over 2x20m, niet draaien, droppen en opnieuw oppakken)
Eerste 20m met gemiddelde snelheid. Daarna dus de verplichte drop, en weer oppakken. Veel sneller toen, maar na 10m ging het niet meer en waren mijn benen te leeg om de farmers nog omhoog te krijgen. Grip zat goed vandaag. Afstand rond de PR zone denk ik. Ik moest tegen Domie, maar die nam vanaf de start al een grote voorsprong. 9de plaats, niet erg goed dus.

Dumbbell (60kg op reps)
Nog een overhead. Normaal goed voor mij, maar vandaag dus niet. Pols nog eens ingetaped en zien wat er van komt.
De mensen voor mij gingen allemaal erg goed op de dumbbell. Het was al snel duidelijk dat ik serieus wat reps mocht maken om punten te pakken.
6 reps gedaan, waarvan 1tje met links (lukte, maar voelde toch niet erg stabiel). PR, maar in dit veld niet goed genoeg. 8ste plaats. Peter, die ik hier normaal zeker op had moeten kunnen pakken, had een rep meer. De reps voelden ook niet erg goed, voelde van in het begin al zwaar. Vorig weekend had ik nochtans 4 reps zonder echt moeite te doen, dus had meer verwacht.

Mijn doel was 1ste van de 4 Belgen worden, maar na dit onderdeel stond ik gelijk met Peter, en zijn onderdeel, de stones, kwamen nog.

Atlas stones (110kg of 155kg op reps over 1m30)
Om nog eerste van de Belgen te worden, moest ik Peter dus verslaan op HET event waar hij in uitblinkt. Ik had me er dus al een beetje bij neergelegd dat het niet voor vandaag zou zijn. Toen bleek dat de 135kg er niet was, maar dat ze per ongeluk de 155kg meegenomen hadden. Maar goed, ik had niet verwacht dat Peter de 155kg zou nemen, en had ook niet verwacht om meer reps dan hem te doen op 110kg.
Peter besloot toch om de 155kg te proberen. Zeer spannend voor mij om te zien, want dit zou bepalen of ik hem kon inhalen of niet, en ik kwam meteen na hem. Hij kwam erg close, maar het lukte hem net niet. Hij had nog weinig tijd om nog reps te maken met 110kg, maar deed er nog 2 op superspeed, en een 3de net niet binnen de tijd.

Ik wist dus perfect wat ik moest doen: 3 reps met 110kg. Zeker haalbaar. Ik heb er dus mijn tijd voor genomen. Na de eerste 2 reps even resetten, lappen, daar ook even zorgen dat ik goed zat, en de 3de er ook op. Weet niet of dit een volume PR is, denk het wel. Maar er zaten er nog wel wat in.

Uitslag dus 6de van de 11, en 1ste van de 4 Belgen. Doel gehaald :)
 
Wedstrijdvorm zat perfect!
Yoke was hard! Ik denk dat er zelfs nog wel wat over was voor de duckwalk maar u voeten schoven weg (NCC 2010 was dit ook herinner ik mij).
 
Weet niet of wegschuiven echt het probleem is. Ik moet met mijn korte benen gewoon erg wijd staan waardoor stappen wel erg moeilijk wordt. En hoe meer schijven er op liggen, hoe wijder ik moet staan.
 
mooie wedstrijd.
een trekker alleen zal wel geen 16ton zijn,maar dat zijn details,het gewicht is voor iedereen gelijk uiteindelijk.mn vriendin keer raar op toen je je pols intapte met ducktape :p

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 10:13 ----------

True hehehe, veel plezier ermee! Ik zal vast wel eens een keertje de aap komen uithangen op die dingen :D
je hebt die ringen daarvoor niet nodig :P
 
Nog steeds lichtjes last in mijn linkerpols. Is wel goed aan het verbeteren, dus komt goed.
Vandaag voor het eerst in 2 weken nog eens getrained in de homegym... Nergens al te zwaar gegaan.

10x80kg log
http://www.youtube.com/watch?v=pR7ir_0_ef8
 
the viruses are gone... time to come back :-)
 
Mwa, niet veel zin meer om te loggen, op bstrong ook niet. Af en toe een update voorlopig. Binnen een tijdje heb ik dan mss wel weer zin om te loggen :)
 
Deze zal ik hier dan ook maar even loggen :)

Event training @ Raw Power Baarn

1 van de 2 houten logs
5x iets van een 60kg
Anti ecto log (1 clean per set)
5x63kg
3x83kg
1x93kg
2x103kg
3x103kg
0x113kg (fijn ding zo'n dikke log :) maar dikkere logs gaan me dan ook beter af dan dunnere, ook al is dat bij mijn lengte niet logisch)

Yoke
50kg 2x15m
150kg 2x15m
210kg 15m
270kg 15m (ging nog erg vlot, leuk)
310kg 15m (een paar drops. Ik dacht dat het 330kg was maar dat bleek niet te kloppen :p)

Dumbbell press
paar keer 50kg
paar keer 55kg (2 lastiger dingen, beetje nat dus bleven niet goed liggen op de schouder)
2x50kg verstelbare dumbbell (ding was al een paar keer uit elkaar gevallen, dus ik heb het hier maar bij gelaten, geen zin in ongevallen)

Deadlift
5x100kg
3x170kg
0x210kg (tot net onder de knie. Rug was volledig leeg, de voorgaande oefeningen waren vrij snel na elkaar gekomen)

even een iets langere rust genomen voor ik aan de stones zou beginnen. Beter een lange rust en goeie prestaties, dan meteen er willen invliegen en niets presteren...

Stones
95kg op 1m32
95kg op 1m44
95kg op 1m56
95kg op 1m68 (PR)
95kg op 1m80 (PR!! :D Er had zelfs nog 2-3cm bijgemogen voor ik aan mijn fysieke limiet zit :))
110kg op 1m56 fail (kwam niet van de grond, vanaf hier dan maar hars genomen. Voorgaande beurten dus zonder)
110kg op 1m56 (PR, vlotjes)
110kg op 1m68 (PR!!!!! :D :D Dit had ik niet verwacht, maar zeer blij mee)
120kg op 1m56 fail (kwam ook niet van de grond. De stenen waren erg ruw en mijn onderarmen lagen al helemaal open. Nog zo'n steen en dan van 120kg, was er teveel aan)
95kg op 1m80 (nog eens overgedaan om Sanca te tonen dat het toch echt niet zo moeilijk is :D)

Zalige schuur. Ik ga eens beginnen uitkijken om iets gelijkaardigs te vinden, zou super zijn. De sfeer was verder ook prima. Nog eens een bedankje aan Gijs voor de mooie dag :)
 
No probz en ik vond het ook geweldig dat jullie er waren jongens. Echt super op die 168 met 110kg. Frank heeft weer genoeg motivatie ook nu:D
 
Eeuwig respect voor die stones matey!!
 
Idd, stones waren epic mooi :)

Die 95 @180 ging erop als nix :)
 
Wow, gaat lekker op die stones. Hij flikt even een 95 op 1m80 met zelf 1m64. Ik met mijn 1m88 vind dat ding al een flinke hoogte :roflol:

Leuk een keer team België gezien te hebben :)
 
jij laat ff zien dat lengte geen **** uit moet maken om die stones zo hoog erop te krijgen! Nice man
 
Thanks :) Het maakte toch wel mijn dag goed, na een zo-en-zo training tot dan :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven