MuscleMeat

Word ik nog langer?

Zal ik nog langer als 180 worden?


  • Totaal stemmers
    23

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
9 okt 2019
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Heya,
ik ben Jacob (17)
Mijn vader is 185cm
en mijn moeder 160cm(de broer van dr is zelf 175cm).
Zelf ben ik 175cm
en heb ik mijn laatste groeispurt van 2014 tot 2015 gehad hierin ben ik echt enorm gegroeid. Maar na 2015 vanaf mijn 12 tot mijn 17e ben ik maar 2cm gegroeid.
Ik was op de basischool en de brugklas altijd een van de langste van de klas.
Ik ben zeker geen jongen die achterop loopt met hormonen ofzo want ik vind van mezelf dat ik er al best oud uit zie.
Verder ben ik ook zeer breed en athletisch.
Alleen het enige waar ik onzeker over ben is mij lengte. Op mijn school ben ik blijven zitten en zit ik met 2-1,5 jaar jongere jongens in 4havo op mijn school maar is 87% langer als ik terwijl ik wel besef dat 175cm niet klein is maar dat de rest gewoon langer is.
Het maakt me onzeker om elke keer omhoog te moeten kijken naar andere jongens die er jonger uit zien als ik en mijn streef lengte is maximaal 190(word ik waarschijnlijk nooit)
Maar mijn minimale streeflengte is 185cm.
Zal ik nog verder groeien?
Ik hoor van sommige mensen dat je groeit tot je 21e maar ik heb er maar weinig vertrouwen in dat ik nog een groeispurt krijg of nog uberhaupt wat groei in centimeters. Het zou wel raar zijn als ik echt soort van ben uitgegroeid op mn 12e.
Zijn er bepaalde stretch oefeningen die de groei kunnen stimuleren?
Bedankt voor het lezen!
 
Laatst bewerkt:
Nope, waarschijnlijk ben je fucked..
Het is een kleine kans maar ik hoop voor je dat je in ieder geval nog 5 cm groeit anders zul je voor altijd een midget zijn.
In ieder geval sterkte
 
Dit verhaal begon als een wiskunde sommetje van vroeger.
Anyway, ik geloof dat bepaalde leden hier een glazen bol hebben waarmee ze toekomst kunnen voorspellen
Skatermarvin Spambod
IK voorspel dat je met je huidige lengte wel sneller buff bent/buff oogt..

Totdat er iemand naast je komt staan van 1.95 bij 125kg..:roflol:
 
Verder als we het dan toch wiskundig bekijken..

Gemiddelde lengte van je vader en moeder = ( Lengte vader + Lengte moeder ) / 2 = ( 185 + 160 ) / 2 = 172.5cm, dus je mag van geluk spreken dat je 175cm bent..:rolleyes:

Al slaat dit nergens op, want zo werkt het meestal niet
 
In China doen ze vaak operaties waarbij ze je benen breken en er pinnen inzetten die je benen verlengen.
Serieus ziek is dat, maar wordt inderdaad gedaan:eek!:
 
nee je blijft voor altijd een klein jongetje
je kunt emigreren naar thailand ofzo..
 
Je bent begonnen met krachttraining. Zoals iedereen weet beperkt dit je groei.
 
Back
Naar boven