AndroidHealthClinic

Word ik nog langer? (1 bezoeker)

Zal ik nog langer als 180 worden?


  • Totaal stemmers
    23

Bezoekers in dit topic

Bijlagen

  • 20191009_174514.jpg
    20191009_174514.jpg
    220,1 KB · Weergaven: 128
Je bent begonnen met krachttraining. Zoals iedereen weet beperkt dit je groei.
Nee alleen pushups thuis enz ik ga pas sinds 2 maanden naar de sportschool. Maar ik ben van nature echt breed en wijdt bij mn schouders vergeleken met leeftijds genoten. M’n bovenlichaam gebruikt maat m terwijl dat veel te los en lang zit bij mn heupen.
 
IK voorspel dat je met je huidige lengte wel sneller buff bent/buff oogt..

Totdat er iemand naast je komt staan van 1.95 bij 125kg..:roflol:
Hahaha ja dat klopt zeker. Ik werd altijd belachelijk gemaakt door die lange dunne stengels van 1,90 in mn klas vorig jaar dat ik een klein vierkant mannetje blijf. Nou met hem heb ik korte metten gemaakt. Alleen ik snap het niet 175 is toch ook niet zo klein?
 
Hahaha ja dat klopt zeker. Ik werd altijd belachelijk gemaakt door die lange dunne stengels van 1,90 in mn klas vorig jaar dat ik een klein vierkant mannetje blijf. Nou met hem heb ik korte metten gemaakt. Alleen ik snap het niet 175 is toch ook niet zo klein?

Oh boy..
 
Ik heb slecht nieuws...je gaat iig wel weer krimpen
 
Je bent begonnen met krachttraining. Zoals iedereen weet beperkt dit je groei.
Eh. Ik heb daar in ieder geval nooit overtuigend onderzoek van gelezen. Wel dat bij jongeren een aangepast schema kan worden gegeven omdat dit blessures voorkomt en dergelijke. Maar er zijn juist een aantal positieve effecten, spier- en bot opbouw e.d.
 
Eh. Ik heb daar in ieder geval nooit overtuigend onderzoek van gelezen. Wel dat bij jongeren een aangepast schema kan worden gegeven omdat dit blessures voorkomt en dergelijke. Maar er zijn juist een aantal positieve effecten, spier- en bot opbouw e.d.

Na het lezen van wat jij op dit forum gooide had ik je dusdanig ingeschat dat je wel wist dat mijn post sarcastisch was :p
 
Na het lezen van wat jij op dit forum gooide had ik je dusdanig ingeschat dat je wel wist dat mijn post sarcastisch was :p
Ik moet eerlijk bekennen dat er een soort twijfel door merg en been ging voordat ik op plaats reactie klikte. :D
 
Alleen ik snap het niet 175 is toch ook niet zo klein?
Wanneer jij met een tuintje op je buik ligt en planken nodig hebt zijn de gebruikelijke afmetingen qua lengte 180 tot 200 cm en qua breedte 50 tot 55 cm.
 
Ik ben zeker geen jongen die achterop loopt met hormonen ofzo want ik vind van mezelf dat ik er al best oud uit zie.

Wat is oud voor jou dan? ik heb al grijze haren enzo. Moet de 35 nog halen.
 
Dat ik al echt baardgroei heb en me om de twee dagen moet scheren. Plus ik zie er gewoon in gezicht en lichaam ouder uit als de rest van mn klas dus.
 
gewoon groeihormoon toedienen en hopen dat je groeit
 
Back
Naar boven