XXL Nutrition

Word ik nog langer? (2 bezoekers)

Zal ik nog langer als 180 worden?


  • Totaal stemmers
    23

Bezoekers in dit topic

Aan een pull-up bar gaan hangen zodat je uitrekt
 
Dat ik al echt baardgroei heb en me om de twee dagen moet scheren. Plus ik zie er gewoon in gezicht en lichaam ouder uit als de rest van mn klas dus.

Ouder in lichaam? hoe precies? beharing? een groot bovenlichaam? rimpels?????
 
Ach gap je lijkt snel buff met die lengte. Een frame van bijna 2m bijv. is lastiger te vullen.
 
Meer pindakaas eten.
 
giphy.gif
 
Lengte van je ouders hoeft niks te zeggen over je eigen lengte. Ik ben (185cm) 10cm langer dan "onspap" en "onsmam" is een kabouter. Dusss, nie genoeg pindakaas gegeten vrees ik, net wat Bert zegt.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Bedankt voor jullie reactie allemaal, en ik kan gelukkig wel lachen om de reactie van sommige haha. Echt Hilarisch. Nou jongens, Ik ben nu 178cm! Progressie...
 
Bedankt voor jullie reactie allemaal, en ik kan gelukkig wel lachen om de reactie van sommige haha. Echt Hilarisch. Nou jongens, Ik ben nu 178cm! Progressie...

WoW 3 cm in één maand :woot:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hoe groot je ouders zijn hoeft echt niks te zeggen over je eigen lengte. Ik ben ongeveer een hoofd groter dan mijn vader en ander half vergeleken met mijn moeder. Kijk eens naar de rest van je familie, opas, ooms etc. Als hier iemand tussen zit die best lang is heb jij ook gewoon kans om groot te worden.
 
Hij groeit nu 3 cm in één maand, terwijl hij de afgelopen 5 jaar maar 2 cm groeide.
Zijn groeispurt begint nu pas dus waarschijnlijk krijgt hij binnenkort wel een telefoontje van de Efteling.
 
Inb4 het hoe kort ik mezelf in topic.
 
Back
Naar boven