XXL Nutrition

word jullie gym ook zo tering druk ??

Bezoekers in dit topic

Wel handig dat het 24/7 open is ivm ploegendienst. En ik denk dat hier in het noorden het toch anders is dan in het zuiden/grote steden. 😅
Eindhoven heeft ook geen andere optie die om 04:00u al open is hoor.
 
Ook in het noorden heb je fatsoenlijke gyms toch
Basic fit is hier gewoon fatsoenlijk.
Schoon nooit geen gelazer voldoende apparatuur schijven etc.

En 24 uur open wat wel chill is. Een soort van fox of platinum gym is hier niet echt.
 
Toen ik begon met trainen, in 2001, kwamen er nog alleen gasten die 'echt' kwamen trainen. Hardcore klinkende ijzers, verbogen stangen en weggestopt in verlaten straatjes. Heerlijk! Tegenwoordig idd de ver-instagramming van de 'workout. Jammer idd, maar helaas is het niet anders.

Gelukkig kan ik door mijn ploegenrooster vaak s'ochtens trainen, zeker buiten de vakanties om is dit een verademing.
Ja chilll mooi beschreven. Zo klinkt klinkt gym gelukkig wel :)
 
  • Like
Waarderingen: Worf
Toen ik begon met trainen, in 2001, kwamen er nog alleen gasten die 'echt' kwamen trainen. Hardcore klinkende ijzers, verbogen stangen en weggestopt in verlaten straatjes. Heerlijk! Tegenwoordig idd de ver-instagramming van de 'workout. Jammer idd, maar helaas is het niet anders.

Gelukkig kan ik door mijn ploegenrooster vaak s'ochtens trainen, zeker buiten de vakanties om is dit een verademing.
Ik hoop zo dat de oude tijden ooit zullen herleven! Zelf rond 2005 begonnen. Inderdaad een wereld van verschil
 
  • Like
Waarderingen: Worf
Toen ik begon met trainen, in 2001, kwamen er nog alleen gasten die 'echt' kwamen trainen. Hardcore klinkende ijzers, verbogen stangen en weggestopt in verlaten straatjes. Heerlijk! Tegenwoordig idd de ver-instagramming van de 'workout. Jammer idd, maar helaas is het niet anders.

Gelukkig kan ik door mijn ploegenrooster vaak s'ochtens trainen, zeker buiten de vakanties om is dit een verademing.
En je kende de mensen die er kwamen, het was ook gezelliger. Niet belangrijk maar wel beter dan die grote onpersoonlijke sportscholen.
 
Basic fit is hier gewoon fatsoenlijk.
Schoon nooit geen gelazer voldoende apparatuur schijven etc.

En 24 uur open wat wel chill is. Een soort van fox of platinum gym is hier niet echt.
Als je smorgens binnenkomt liggen de peuken nog op de grond en de bierblikje in de kleedkamer. Maar voor de rest is het super bij basic fit.
 
Als je smorgens binnenkomt liggen de peuken nog op de grond en de bierblikje in de kleedkamer. Maar voor de rest is het super bij basic fit.
Bij mij in de gym lag eens een opengescheurd zakje kamagra jelly in de kleedkamer :laugh:
 
Wees blij dat je een gym hebt joh.. :p


Ik stond op de donderdag nog met mijn sportschooleigenaar te praten over de inrichting van de sportschool en op de zaterdag was opeens heel die hut leeggehaald, hahaha.
 
Biggym train ik alleen van die oranje kleur van basic word ik al gek.
 
Wees blij dat je een gym hebt joh.. :p


Ik stond op de donderdag nog met mijn sportschooleigenaar te praten over de inrichting van de sportschool en op de zaterdag was opeens heel die hut leeggehaald, hahaha.
Hele creatieve rugpull
 
Godverdommeeeeeeeeeees

Dat klopt ik ben nu echt niet de liefste. Tren naar 2000mg per week dan lopen ze wel weg of je ziel loopt weg dat kan ook nog.
 
Als je in de buurt van Leiden woont: kom bij Sportja trainen. No bullshit (niemand betaalt mij hiervoor)
 
Heel actueel en up to date lijkt de website niet.
Hmm, ff gecheckt en snap niet zo goed wat je bedoelt. Materiaal staat er allemaal op... Meer is t eigenlijk niet: een training ruimte met trainingshit barbells, calestinetics shizzle en dumbbells, bankjes squatracks en chille mensen... Ben mega dankbaar voor de trainers daar. Die helpen me altijd goed. :)
 
Back
Naar boven