MuscleMeat

worden wij dik?

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
worden wij uiteindelijk dik?

meestal krijg ik altijd van die domme reacties als je zegt dat je aan bodybuilding doet
trek me er meestal ook niks van aan
maar deze was toch wel iets anders :mad:

Ik vind het oerlelijk en als je stopt wordt je gewoon een vette papzak, dat is de waarheid, zie het bij een kennis van ons die vrij hoog aan body building doet(wat die gozer naar binnen werkt om in conditie te komen voor een wedstrijd is al walgelijk genoeg), maar tussen de trainingen door is hij dikker dan dat hij gespierd is uiteindelijk hoor.

Dat is gewoon hoe het werkt, je haalt zoveel voedingsstoffen naar binnen, je bouwt zoveel massa op, dat verdwijnt echt niet als je stopt met trainen en je maag is hartstikke groot van al dat eten, dus je blijft behoefte hebben aan veel eten.

Alle body builders die stoppen worden papzakken, dat is je toekomst....
En dat is een hele harde waarheid voor mensen die dit doen, waar ze vaak erg ongelukkig van worden omdat ze zo op hun lichaam waren wat dan niets meer is...

Maar jij moet doen waar jij gelukkig van wordt, als je maar een beetje op je gezondheid let

is dit waar zullen we allemaal uiteindelijk zo eindigen ??? :(
 
Laatst bewerkt:
kom op mensen geef me wat bruikbare en slimme citaties zodat ik bb kan verdedigen:p
 
dik van bodybuilding ? als je stopt moet je cardio doen, dan wordt je gewoon dunner
 
Zeg hem dat hij z'n dikke moeder een keer vol in haar reet naait en vervolgens vraagt of ze ooit aan bb'ing gedaan heeft!
 
Buffster zei:
Zeg hem dat hij z'n dikke moeder een keer vol in haar reet naait en vervolgens vraagt of ze ooit aan bb'ing gedaan heeft!


:hornyna: LOL
nee even ontopic
 
Het is bullshit
kennis van me heeft bij 1.85m rond de 105kg gewogen en is daarna ook gestopt, maar die werd zo mager als een spijker
BULL-SHIT :)
Je bent er altijd nog zelf bij trouwens al had je wel aanleg om dik te worden.
 
t ligt m geheel aan jezelf
 
bodybuilders staan toch bekent om hun sterke dicipline, het enige wat je dus later moet doen(mocht je ooit dus helemaal stoppen) is gewoon nog steeds op je voeding letten.

en dan komt het goed, maarals je als een kurende-freaky-massa-opbouwende-test-bezetene-gek door blijft vreten, ja dan ehb je kans dat je iets wat vet aanzet :)
 
Tja het is de logica zelve, als je evenveel eet als nu maar je zou niet trainen zou je inderdaad stilaan een papzakje worden (je eet véél meer dan je verbruikt en je lichaam moet niks "opbouwen"). Maar als je dat lichtelijk afbouwt ("normaal" eten) of je blijft kcals verbruiken op welke manier dan ook (andere sport, etc) dan is het bull-shit.
 
Je moet gewoon nooit stoppen, dan weet je zeker dat je niet vet word :P j/k

wat tswhey zegt! gewoon op je voeding letten
hoe lichter je word des te minder je moet eten

en dat je maag harstikke groot word is dikke bullshit, je eet immers 6 keer per dag een kleinere maaltijd inplaats van 3 gigantische zoals de meeste mensen
 
enige wat ik me kan voorstellen is dat je er softer uitziet en dat het dan vetter lijkt. Als je op je voeding let zal je hooguit lichter worden en niet zwaarder.
 
sorry heb de link niet meer...

*Als je stopt met trainen worden spieren in vet omgezet!

Dit fabeltje hangt vermoedelijk samen met de angst dat alle voorheen geleverde trainingsinspanningen verloren moeite zullen blijken van zodra je met trainen stopt.
Aangezien spieren en vet volslagen, verschillende lichaams-weefsels zijn, is het fysiek onmogelijk dat ze in elkaar zouden overgaan.
Het is wel waar dat je meer vetweefsel krijgt van zodra je de lichaamsbeweging stopzet, voornamelijk doordat je spieren minder omvangrijk worden wanneer ze niet belast worden.
Een minder gespierd lichaam verbrandt minder energie en derhalve komen de pondjes er weer aan.
 
Joop van Zijl en Sugar Lee Hooper zijn ook dik.
 
Maar het is toch logisch wanneer je stopt met trainen en evenveel blijft eten, dat je dan dik wordt. Wat zijn er toch weer veel mensen op deze aardbol die echte onzin verkopen.
 
Discipline is alles,als zij veel vreten worden ze ook dik maar jij hebt tenminste door BB de kennis om ervan af te geraken. Sla die gast op zijn muil en zeg dat hij liegt.
 
bartman zei:
Discipline is alles,als zij veel vreten worden ze ook dik maar jij hebt tenminste door BB de kennis om ervan af te geraken. Sla die gast op zijn muil en zeg dat hij liegt.


hehe zo mag ik het horen
 
spiertje16 zei:
kom op mensen geef me wat bruikbare en slimme citaties zodat ik bb kan verdedigen:p
Anders ga je ff zeuren op reacties 1minuut na je post :rolleyes:
 
huckfinn zei:
Joop van Zijl en Sugar Lee Hooper zijn ook dik.


hmm ja dat is dan wel weer waar ja, peter beense is ook dik dus misschien ligt alles inderdad toch wat ingewikkelder :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dus kindjes later goed afbouwen ;) :D
 
Cables zei:
en dat je maag harstikke groot word is dikke bullshit, je eet immers 6 keer per dag een kleinere maaltijd inplaats van 3 gigantische zoals de meeste mensen


hmm en wat nou als je 6 GIGANTISCHE maaltijden op een dag eet :(

ja beste mensen voor mij ziet de toekomst er wellicht minder rooskleurig uit
:(
 
Ach, ik heb zoiets van: laat zo'n mensen maar zeiken. Dat ze zoiets zeggen bewijst hoe weinig ze er van afweten en meestal zijn ze er totaal niet in geïntereseert.

Maak er dus maar geen woorden aan vuil.
 
Back
Naar boven