MuscleMeat

worden wij dik?

Bezoekers in dit topic

t lijkt me niet dat als je stopt met BB dat je dan nog steeds zin hebt om 6 maaltijden per dag te eten. Dus dan val je vanzelf wel af lijkt me, lichaam gaat gewoon terug naar zn oude stand.
 
Zoals al in een aantal reacties gezegd werd: als je stopt met trainen en je eetpatroon aanpast (terug minder eten), en misschien je training lichtjes afbouwt, zal je heus niet als een vetzak eindigen hoor!
 
Als ik stop met bb'en word ik weer 62kg, en zeker geen vetzak.
 
Ik ken persoonlijk meerdere bodybuilders die ook aan wedstrijden hebben deelgenomen, zij zijn gestopt, sommige na meer dan tien jaar intensief trainen, en niet een van hen is een dikzak geworden.

Dus de redenatie van die kennis van je is nergens op gebaseerd, zeg dat maar tegen hem of haar.
Een echte bodybuilder blijft altijd denken als een bodybuilder en zal zichzelf nooit kogelrond vreten, hij of zij zal altijd bewust blijven van zijn of haar voedingspatroon.
Ook als hij of zij niet meer traint, zeg dat maar tegen je negatieve kennis, dit is een goed argument en op de waarheid gebaseerd.
Groet:
Willem 2.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo dus :D
 
Hahaha dit is een goeie, ik zeg maar niks meer.
Willem 2
Ps topicstarter, laat deze foto maar niet aan die kennis van je zien.
 
Metal_Wolf zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo dus :D

Volgens mij is deze foto nep, in Terminator 3 zag hij er nog rockhard uit
 
Cables zei:
Volgens mij is deze foto nep, in Terminator 3 zag hij er nog rockhard uit

klopt, deze is nep, maar hij is wel een stuk afgevallen
 
tswhey zei:
en hoe weet jij dat deze foto nep is??

Is een paar maanden geleden al eens een topic over geweest.
 
Kheb die fotos met dat petje toevallig vorige week in een boekje zien staan,ze zijn van z'n vakantie met zijn vrouw.
 
Dus als je je trainingen afbouwt, en normaal gaat eten en blijft bewegen, kun toch gewoon op je "oude" niveau komen?

Het is toch ook zo dat je maag juist weer kan krimpen? Of blijft hij altijd zo groot, volgens mij niet hoor. ???
 
Bas Hofkens zei:
Dus als je je trainingen afbouwt, en normaal gaat eten en blijft bewegen, kun toch gewoon op je "oude" niveau komen?

Het is toch ook zo dat je maag juist weer kan krimpen? Of blijft hij altijd zo groot, volgens mij niet hoor. ???

In je maag zitten spieren die hem groter en kleiner laten worden
om je eten te kneden zodat het verteerd.
Je maag word alleen maar groter als je op dat moment veel gevreten hebt
eet je de volgende dag amper wat is ie alweer kleiner.
Het is wel zo dat je nog steeds honger hebt dan omdat je gewend bent
om meer te eten, maar dat is een kwestie van afbouwen.
 
ALs dat zo is.. dan klopt het wat ik wil, 50 jaar, harley, baard, dikke pens, en lekker jong mokkel achterop terwijl ze zich vast houd aan mijn 50+ armen.

:)
 
spiertje16 zei:
Ik vind het oerlelijk

smaak verschilt

en als je stopt wordt je gewoon een vette papzak,

sommige mensen wel, sommige mensen niet, sommige mensen die NIET aan BB of sport doen worden ook een vette papzak, sommige mensen die niet aan sport doen worden niet vet... go figure.

enne ALS je stopt.

dat is de waarheid,

Oh, tja, in dat geval is elke verdere discussie uitgesloten.

is dit waar zullen we allemaal uiteindelijk zo eindigen ???

wedden van niet ?

nou moet ik zeggen dat 110 kilo met 12% vet veel massiever en waarschijnlijk vetter zal ogen dan 60 kilo met 15% vet ... en absoluut gezien loop je dan ook rond met meer vet natuurlijk.... maar zelfs als dat niet zo is zie je er met 60 kilo 20% waarschijnlijk met je kleren aan slanker uit dan 120 kilo met 10%.
 
Capoeirist zei:
ALs dat zo is.. dan klopt het wat ik wil, 50 jaar, harley, baard, dikke pens, en lekker jong mokkel achterop terwijl ze zich vast houd aan mijn 50+ armen.

:)

whauahaha gast
 
kwestie van afbouwen, is net als bij andere sporten. kijk naar erica terpsta. tijdens haar sportcarriere was ze toch echt niet dik maar als je daarna niet afbouw dan kan het mis gaan. voeding is natuurlijk een belangrijke factor, fanatieke sporters zijn gewend om veel te eten (voor bbér geld dit dus helemaal) als men dan stopt met die sport zonder te minder in eten komt men vet aan, it's as simple as that.
 
Back
Naar boven