MuscleMeat

Wordt BB een “elite” sport? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Veel fabrikanten verdienen niets dit jaar. De macht ligt toch echt bij de grote retailers en ketens zoals McDonald’s.

Die lijden geen verliezen, de rest mag de inflatie opvangen. Geloof me, dit is pas het begin.
McDonalds? Je bedoelt Ahold, Unilever.
 
En IQ heeft invloed op schoolprestaties. En tevens op armoede.

Zou er een correlatie zijn tussen dalende schoolprestaties en de stijgende immigratie van achterlijke zandbakmensen?
Uiteraard. En ook door het uitvallen van de mensen die het niet kunnen bijhouden. Met name laag opgeleide of inderdaad mensen met laag iq. 50% van de Nederlandse bevolking heeft een uw onder de 100… en 16,7% (oid) onder de 80! Die groep kan nauwelijks meer mee.
 
En IQ heeft invloed op schoolprestaties. En tevens op armoede.

Zou er een correlatie zijn tussen dalende schoolprestaties en de stijgende immigratie van achterlijke zandbakmensen?
Zou er een causaal verband zijn tussen een tekort aan leraren, overvolle klassen en het speciale onderwijs afbouwen zodat er veel meer rugzakjes in die overvolle klassen zitten?

Fijn ook voor de ADHD en andere prikkelgevoelige kinderen een klas van 30 ipv 20, die krijgen dan niet minder last.
 
En genoeg zakelijke rijders met tankpas die het wel zo lekker snel vinden langs de snelweg ipv ergens in de stad eentje zoeken.

Die de kosten voor de zaak uiteindelijk ook weer moeten doorberekenen in de prijs van hun dienst/product.
 
McDonalds? Je bedoelt Ahold, Unilever.
Ahold is een grote retail keten. Unilever zit in het midden en die zijn als een gek prijzen aan het verhogen om maar geen verlies te maken… omdat ze sterke merken hebben kunnen ze dat makkelijker doen dan de fabrikanten van huismerken.

McDonald’s is net zo goed een ‘retailer’.

Maar de macht in de keten verschuift en straks us het: liever duur dan niet te koop. Let naar op.
 
Alvast 1 tip voor als je kleine er is. Sommige babys kunnen eerste paar maanden niet tegen kraanwater en krijgen gigantische krampjes waardoor ze constant janken. Stap je over op barleduc bijv dan is dit vrij snel weg.

(Spreek uit ervaring….)
Only in Helmond.
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Uiteraard. En ook door het uitvallen van de mensen die het niet kunnen bijhouden. Met name laag opgeleide of inderdaad mensen met laag iq. 50% van de Nederlandse bevolking heeft een uw onder de 100… en 16,7% (oid) onder de 80! Die groep kan nauwelijks meer mee.
Ligt eraan welke populatie je neemt. Globaal of nationaal?

Nationaal is het IQ altijd 100, zelfs in Marokko. Globaal trouwens ook. Maar als je globaal naar IQ kijkt zie je dat het IQ van een land gemiddeld flink kan afwijken van deze 100. Kijk je dan bijvoorbeeld naar landen in Afrika, dan zie je bedroevende cijfers rondt de 70 a 80. Terwijl het gemiddelde IQ in dat land gewoon 100 blijft, als je slechts de populatie van het land gebruikt.

Om een lang verhaal kort te maken, er wonen flink wat retards op deze aardkloot en wij trekken er (niet)toevallig nogal veel onze kant op.
 
Ligt eraan welke populatie je neemt. Globaal of nationaal?

Nationaal is het IQ altijd 100, zelfs in Marokko. Globaal trouwens ook. Maar als je globaal naar IQ kijkt zie je dat het IQ van een land gemiddeld flink kan afwijken van deze 100. Kijk je dan bijvoorbeeld naar landen in Afrika, dan zie je bedroevende cijfers rondt de 70 a 80. Terwijl het gemiddelde IQ in dat land gewoon 100 blijft, als je slechts de populatie van het land gebruikt.

Om een lang verhaal kort te maken, er wonen flink wat retards op deze aardkloot en wij trekken er (niet)toevallig nogal veel onze kant op.
Kut dus ik ben gemiddeld met me 103 :scratch:
 
Ik zie veel kleine ondernemers briefjes ophangen "sorry voor de prijsstijging". Als een broodje 50 cent duurder wordt. Terwijl ondertussen fabrikanten gewoon de inhoud van verpakkingen met 25% terugdraaien.

Tja.

Een vaste klant van mij zit te zeiken dat ik na 5 jaar dezelfde prijs te hebben gehanteerd nu 10% ben gestegen.

Ook door het corona verhaal en het weinige respect dat ondernemers hebben gekregen (hadden ze maar een buffer moeten hebben) ga ik nu ook mooi voor mijn buffer zorgen.
Kleine klanten met weinig budget waarvoor ik vroeger nog wel een zwak had om toch even langs te komen sta ik nu ook anders in. Toen ik zelf een stukadoor nodig had kwam er niemand want was de oppervlakte te weinig en kwamen ze alleen als het hele huis gedaan moest worden.
 
Als je Bar le duc koopt in Utrecht, ben je dan duurzaam bezig omdat het een streekproduct is?
 
Zo werkt inflatie

Ik bedoel dat grote bedrijven lak hebben aan prijsstijgingen omdat het ze toch niks uitmaakt, tanken ze gewoon daar waar het makkelijkst is. Naar hun dienst is blijkbaar altijd vraag en werk.

De kleinere inkomens en ondernemers zullen er meer last van hebben, de grote niet. Zo werkt de wereld bedoel je ;)
 
Zo lang je ''me'' als bezittelijk voornaamwoord gebruik zal het ook niet veel hoger worden. :trollface:
Waarom denk je dat ik aan krachttraining doe en niet aan school? :cool:
 
Ligt eraan welke populatie je neemt. Globaal of nationaal?

Nationaal is het IQ altijd 100, zelfs in Marokko. Globaal trouwens ook. Maar als je globaal naar IQ kijkt zie je dat het IQ van een land gemiddeld flink kan afwijken van deze 100. Kijk je dan bijvoorbeeld naar landen in Afrika, dan zie je bedroevende cijfers rondt de 70 a 80. Terwijl het gemiddelde IQ in dat land gewoon 100 blijft, als je slechts de populatie van het land gebruikt.

Om een lang verhaal kort te maken, er wonen flink wat retards op deze aardkloot en wij trekken er (niet)toevallig nogal veel onze kant op.
Dat heeft ook te maken met het wel of niet wonen in een meer geïndustrialiseerde samenleving en hoe en wat er getest wordt.

Het gemiddeld genomen hoge IQ onder sommige groepen Joden wordt iirc soms deels verklaard door het feit dat studie (van de Schrift) in hoog aanzien staat en dat men vaak werd uitgesloten van gildes en zich daarmee op oa de "vrije beroepen" en handel moest richten.

Ook culturele verschillen geven een groot effect.
 
Ik bedoel dat grote bedrijven lak hebben aan prijsstijgingen omdat het ze toch niks uitmaakt, tanken ze gewoon daar waar het makkelijkst is. Naar hun dienst is blijkbaar altijd vraag en werk.

De kleinere inkomens en ondernemers zullen er meer last van hebben, de grote niet. Zo werkt de wereld bedoel je ;)
Belastingvoordeel bedoel je?
 
Back
Naar boven