MuscleMeat

Wordt je emotioneel gevoeliger door een verhoogd testosteron gehalte?

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
Ik cruise momenteel op lage test-e sinds februari. Ik merk dat ik al een tijdje snel geirriteerd raak en veel te veel loop te piekeren over vanalles en nog wat. Ook vrij achterdochtig over wat mijn vriendin allemaal doet als ik er niet bij ben enzo.

Zou dit te maken kunnen hebben met de cruise? Ik weet dat een laag oestrogeen gehalte dit allemaal kan veroorzaken maar denk eerder dat ik een te hoog oestrogeen gehalte heb ivm dat ik mijn gyno af en toe moet onderhouden.
 
Als je je als een wijf gedraagt lijkt het me logisch dat het door een hoog oestrogeen komt? :P
 
Die onzin heb ik altijd op tren rond week 6/7 :roflol:
 
lekker bambi kijken
 
thanks heren
 
Die onzin heb ik altijd op tren rond week 6/7 :roflol:

Met tren is niemand veilig bij mij. Sloop alles en iedereen hahaha:eek: no mercy, letterlijk.
 
Met tren is niemand veilig bij mij. Sloop alles en iedereen hahaha:eek: no mercy, letterlijk.

Caber erbij pakken op 0.5 - 1 mg p/week, dopamine doet wonderen.
 
Ik wel. Maar ik ben sowieso een emotionele boy
 
Het gebruik van AAS ook verstekt je eigen persoonlijkheid, als jij treurig wordt na een dipje zonder AAS, zul je met AAS het nog meer werken en een grotere dip hebben. Als jê een dickhead bent zonder AAS wordt je met het gebruik ervan een super dickhead worden bewijzevan.. Gewoon rustig blijven tegen je vrouwtje en ff tot 10 tellen, frustraties richt je maar af in de gym en praten doe je thuis
 
Het gebruik van AAS ook verstekt je eigen persoonlijkheid, als jij treurig wordt na een dipje zonder AAS, zul je met AAS het nog meer werken en een grotere dip hebben. Als jê een dickhead bent zonder AAS wordt je met het gebruik ervan een super dickhead worden bewijzevan.. Gewoon rustig blijven tegen je vrouwtje en ff tot 10 tellen, frustraties richt je maar af in de gym en praten doe je thuis
Nah das bullshit man.

Hoe ik ben ON is helemaal de tegenpool van als ik OFF ben. Als je geen woedende viking wordt als je on bent moet je je dosis maar een keertje verdubbelen.
 
Als je geen woedende viking wordt als je on bent moet je je dosis maar een keertje verdubbelen.

Jah klopt gebruik maakt je zeker agressiever das zowiezo gewoon een feit.

Nah das bullshit man.
Hoe ik ben ON is helemaal de tegenpool van als ik OFF ben.

Nooh maat dat zegt toch al genoeg dat jê helemaal de tegenpool wordt, andere mensen trekken bv meer in hun schulp en die andere wordt weer zelfverzekerder.

Trust me im right :P
 
Jah klopt gebruik maakt je zeker agressiever das zowiezo gewoon een feit.



Nooh maat dat zegt toch al genoeg dat jê helemaal de tegenpool wordt, andere mensen trekken bv meer in hun schulp en die andere wordt weer zelfverzekerder.

Trust me im right :P

Je zegt dat het je karakter versterkt maar dat klopt niet. Vandaar.
 
bullshit dat je gelijk een en al rage word. Ik ben rustiger geworden toen ik on ging. Tijdens de off periode en nakuren is het een ander verhaal bij mij.. Gek genoeg ben ik dan kk agressief
 
Ik word enkel een stuk geiler. Meer verandert mijn gedrag niet buiten wat naïever in sommige situaties (maar dat komt door de geilheid :'))
 
Haha huilen om tekenfilms of uit het niets in een achterlijke film hahaha....

Maar ik ben ook gewoon zo passionele emotionele jongen van mijzelf:p
 
Het gebruik van AAS ook verstekt je eigen persoonlijkheid, als jij treurig wordt na een dipje zonder AAS, zul je met AAS het nog meer werken en een grotere dip hebben. Als jê een dickhead bent zonder AAS wordt je met het gebruik ervan een super dickhead worden bewijzevan.. Gewoon rustig blijven tegen je vrouwtje en ff tot 10 tellen, frustraties richt je maar af in de gym en praten doe je thuis
"Bigger stronger faster" gekeken zeker? :D
 
Back
Naar boven