Fitness Seller

wordt je nu stijver of leniger door BB? :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
ik was net wat aan t praten met nilsjei1234 over dat ik kickboxen deed omdat ik dan me spieren ook soepeler kan houden...

maar hij zei dat me spieren ook zo soepel zouden blijven... maar dat lijkt me nogal sterk. je wordt toch neit soepeler doordat je meer spiermassa krijgt enzo? want dan gaat dat toch alleen maar in de weg zitten bij bepaalde handelingen.

iig...raadde hij mij aan om hier es te vragen naar pics/filmpjes en meningen :) want volgens hem kon ronnie de spilt doen.. dat willik toch welles zien

tell me more :)
 
Inderdaad. Echter zal het wel belangrijk blijven om af en toe wat te rekken en stekken. Ik zal het je nog sterker vertellen bro... ik heb veel profs de split zien doen...en nog beter, zelfs salto's... jawel, helemaal met de handjes en voetjes van de vloer. En ja..dat waren profs als ronnie en co...
 
ja? zo hey .. da willik toch welles zien :) iemand pics? of beter zelfs: video's? :D
 
Idd oa. Flex wheeler die split doet en Tommy Thorvildsen rugwaartse salto op posedown...
 
Yep, maar je moet altijd blijven stretchen tijdens de training anders zal je eerder lenigheid verliezen dan bijwinnen...
 
Dat je stijf wordt van bodybuilding? Ja idd!
Maar dat wordt je ook als je niet stretched of actief blijft in je andere sport.

Ik was vroeger een hele goede voetballer, heb een paar jaar geen bal meer aangeraakt en ben toen in de vechtsporten gegaan. Nu zou ik met veel meer moeite meedoen in een partijtje voetbal.
Is nu de conclusie: door vechtsporten kun je niet meer voetballen??
 
het verschil tussen de sporten is gewoon groot, als je het een een tijd niet doet en jewijdt je in die tijd aan een andere sport gaat je lichaam daaraan wennen. En dat merk je dan.

Stretchen vind ik gewoon überhaupt noodzakelijk, hoewel men er nog steeds verschillende meningen over heeft (heeft het nut, of schaadt het?)
 
Trouwens Flex Wheeler was een 1e dan karate en was nog actief in karate toen hij allang pro was. (Misschien nu nog, dat weet ik niet)
Zijn kenmerk tijdens poseren is de split doen.
 
Originally posted by bestoldschool
Trouwens Flex Wheeler was een 1e dan karate en was nog actief in karate toen hij allang pro was. (Misschien nu nog, dat weet ik niet)
Zijn kenmerk tijdens poseren is de split doen.

Ook van Ernie Taylor... Die split van de laatste mr.o van flex is wel machtig daarom......
 
Originally posted by Scighera

Stretchen vind ik gewoon überhaupt noodzakelijk, hoewel men er nog steeds verschillende meningen over heeft (heeft het nut, of schaadt het?)

Voor een betere doorbloeding hoef je het iig niet te doen.(saldo=nul)

En om lenig/soepel te blijven: gebruik een volledige bewegingsbaan en je stretcht als het ware tijdens je training.
 
Back
Naar boven