AndroidHealthClinic

Worf word pappa! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

daar komt een nieuwe BB-er ter wereld! :lifter:


Gefeliciteerd!!!!!!

:coolnana:
 
Beetje laat, maar uit een goed hart, gefeliciteerd bro.
 
Gister pretecho gehad! Het is een Meisje!! Tof man!
 
lekker ding? ;)

proficiat homie
 
Gefeliciteerd!!!
Alvast suc6 met: dit!!
 
Gatver elmar! Dit is niet goed voor mijn bulk prestaties...
 
hehe, zal wel lukken elmar, daar heeft ze een moeder voor! ;)
 
haha... Tja maar samen voor het kindje zorgen he!
 
haha... Tja maar samen voor het kindje zorgen he!

haha, bedankt voor de bezorgtheid bro, maar natuurlijk, ik grapte maar! :p
 
Proficiat Worf. Ik zou hem nu nog niet laten kuren! Wacht er gewoon mee tot hij 21 is en laat hem dan zelf een vrije keuze maken! Hij is nog veel te jong nu...
 
ook gefeliciteerd man. bovenstaande post doet me denken aan een klein kind die door zn ouders zo werd opgevoed dat hij geen vet en suikers mocht eten. Dus niks van al dat alles wat zijn leeftijdsgenootjes aten/eten. ipv daarvan kreeg hij al proteineshakes en al ons heilige voedsel toegediend. en tering t was wel freakie om te zien want ik heb het over een kind van een jaar of 7 en die was me gespierd niet te zuinig. Niemand gezien, was klein 2 jaar terug Maar echt ziekelijk dat je dat je kinderen aandoet. Kan me overigens niet herinneren of die ouders zelf ook zo ermee bezig waren en ben benieuwd wat er met dat jong geworden is.
en waar dat was? ziekelijk amerika natuurlijk.
maar stay to the topic dus Worf, nogmaals gefeliciteerd.
 
Op het moment dat ze gaat lopen bind ik gewichtjes aan d'r voeten en voed ik er proteine shakes in de fles! haha!
 
maar gefeliciteerd. jij bent de papa van mijn toekomstige schoondochter. gna gna
 
Originally posted by Dr. Worf
Op het moment dat ze gaat lopen bind ik gewichtjes aan d'r voeten en voed ik er proteine shakes in de fles! haha!

Ben ook bang dat ik later mijn kindjes teveel melk en eiren gaan geven..

:sad:
 
ja ik loop al en hele tijd met het idee als ik meerdere kinderen krijg om dan er eentje te dwingen om een helft van zijn lichaam te trainen en de andere ledematen niet. dus bijv. zijn rechterarm en zijn linkerbeen. lekker asymetrische freak van maken.
beetje dat idee van die philpswalkman.Of welk merk dat dan ookmoge zijn.
nee maar zonder dollen, ik was ook niet van plan om mijn kids echt veel vet te laten eten, althans ik zal ze niet alles verbieden maar ik hou ze wel zekers in de gaten en tegen de tijd dat ze 10,11 zijn dan leer ik ze over de aantrekkingskracht van mooie lichamen op de vrouwtjes. hebben ze hoop ik een aantal mooie jaren voor de boeg en papa ook, want die gaat keuren!

ps. dat wordt wel junken met beschuit met muisjes....
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven