XXL Nutrition

Work in progress...

luca

Cool Novice
Waardering
2
Hallo!

ben een hele tijd niet meer op het forum geweest, sowwy.
Wou nog es graag een paar pics posten. Heb ze net naar admin gestuurd via mail. Hoop dat ie in de mogelijkheid is, ze snel te posten.

stats;
gewicht; 96.5kg
lengte ; 1.80m
BF% ; 7,5%

Een stukje droger, harder en groter dan de vorige pics die ik hier poste (een 10-tal maanden geleden). Critique me!

Greetz,
Luca

luca zei:
Hallo!

ben een hele tijd niet meer op het forum geweest, sowwy.
Wou nog es graag een paar pics posten. Heb ze net naar admin gestuurd via mail. Hoop dat ie in de mogelijkheid is, ze snel te posten.

stats;
gewicht; 96.5kg
lengte ; 1.80m
BF% ; 7,5%

Een stukje droger, harder en groter dan de vorige pics die ik hier poste (een 10-tal maanden geleden). Critique me!

Greetz,
Luca
Goede progressie luca!

lucanew1.jpg

wow, dat ziet er echt mooi uit!! klasse! :thumb: :thumb: :thumb:

WTF! super ouwe... goed hoor.
zou goed zijn om wat oude pics te zien ter vergelijking.. waar staan die?

Damn! ziet er super uit!

ziet er goed compleet uit! benen ook prima! Mooie droge massa! Je kan zien dat je zware basisoefeningen doet ;) Die keiharde dense look

ben je by the way natural?

zozo, dat ziet er errug goed uit ! Zeer netjes hoor !!

ik had ze al gezien luca maar nogmaals :thumb: :D

greetz pump

Nice !

goede vooruitgang man !

mooi man!! Maar het lijkt wel of je een beetje last heb van gyno...als ik het goed zie...

correct me if im wrong

Groet

Levrone@

Mooie bouw en massiv

Mooi droog goede massa

vette progressie man, :thumbs:

Klasse! echt, ik zou willen dat ik er zo uitzag! Echt gruwelijk man! Je vroeg om kritiek, maar eigenlijk weet ik niks te verzinnen. Misschien dat je 'schrugsspieren' (monnikkapspier???) wat achterblijven, maar dat kan ik ook niet echt zien. Wat is eigenlijk je doel qua lichaam, of ben je zo nu wel tevreden? Ennuh, nogmaals, complimenten!

Terug
Naar boven