XXL Nutrition

Workout logboek gezocht

Bezoekers in dit topic

Dus discipline hebben mbt tot voeding heeft iedereen, maar van je insta afblijven tijdens het trainen kan dan weer niet?

Hoe je het ook bekijkt digitaal>papiertje.
Hij was toch aardig gedisciplineerd, toch zou je hem niet met z'n telefoon zien :rolleyes:
1650359648254.png
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Ik zelf heb het tijdje een log boek bij gehouden in een schrift met een harde kaft. (zo'n goedkope bij de Aldi)
Sinds kort gebruik een app op mijn telefoon die heet Simple Workout Log. Die heeft ook een modus dat die gewoon aan blijft
op je scherm zodat je niet stiekem andere dingen gaat doen op telefoon/tablet. En rekent netjes uit wat je One-rep max is. (voor als je dat zou willen weten)
 
Alles in een schrift. Telefoon enkel voor muziek, hooguit een pose foto.
Niks mis mee, is waar je jezelf het fijnste bij voelt.
Leuker om terug te bladeren, tastbaar.

Alles is al digitaal, vraag me af of sommige mensen nog wel kunnen schrijven🙊
 
Ik krijg nog nieteens bluetooth ingeschakeld op een laptop, moet mn vriendin dan vragen hoe of wat. Laat staan excel, zie het al voor me.
Maanden bezig en met een foute druk op de knop alles weg.
Dan vouwt die laptop ineens ook de andere kant op kan ik je vertellen🤪
 
Ik krijg nog nieteens bluetooth ingeschakeld op een laptop, moet mn vriendin dan vragen hoe of wat. Laat staan excel, zie het al voor me.
Maanden bezig en met een foute druk op de knop alles weg.
Dan vouwt die laptop ineens ook de andere kant op kan ik je vertellen🤪
CTRL+Z, die tip krijg je van me cadeau :p
 
Ik kan het wel, maar of andere het dan kunnen lezen is een betere vraag. 🤪
Doet me denken aan Andre van Duin bij HHB. (moet mee kijken met mijn vriendin die is bakker) Rober: Wat staat hier? Andre: Dat is een konijn. :D
 
“Beste dagboek, vandaag heb ik super zwaar gebankdrukt en kon ik wel 80kg voor 5 herhalingen!”

Excel, leven in 2022 gaat toch niet meer met je boekje of papiertje alles noteren in de gym opa.
Een boekje geeft mij rust in de gym, dat is met een telefoon lastiger, die geeft teveel afleiding. Ik gebruik wel een horloge voor de rust tussen de sets, dat gesleep met de zonnewijzer leek teveel op trainen.

Bovendien:

On Topic:
Als een boekje prettig voor iemand werkt, dan werkt het, zo ook met Excel of een app.
 
Laatst bewerkt:
Ik hield jarenlang mijn log bij in een agenda, elk jaar weer een nieuwe maar sinds een jaar of 3-4 gebruik ik ook gewoon de telefoon.
Soms twijfel ik wel om het ook terug schriftelijk bij te houden, ter nostalgie voor later.
 
Ik gebruik dit forum
 
Ik zelf heb het tijdje een log boek bij gehouden in een schrift met een harde kaft. (zo'n goedkope bij de Aldi)
Sinds kort gebruik een app op mijn telefoon die heet Simple Workout Log. Die heeft ook een modus dat die gewoon aan blijft
op je scherm zodat je niet stiekem andere dingen gaat doen op telefoon/tablet. En rekent netjes uit wat je One-rep max is. (voor als je dat zou willen weten)
Ga ik zeker opzoeken met betrekking tot de one rep max. Heb ondertussen een papieren logboek gekocht waarin genoeg vakjes instaan om oefeningen, gewicht, reps ect. in te vullen. Ben benieuwd, thanks!
 
Back
Naar boven