XXL Nutrition

Workout schema zonder gewichten

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_127045

Novice
Lid geworden
27 nov 2013
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
54kg
Hallo,
Ik ben 14 jaar weeg 54 kilo en ben 1.74m.

Ik zou graag beginnen met te trainen maar dan wel thuis,
ben nog te jong om naar fitness te gaan en dat ga ik ook niet doen als ik kan. Ik ben er zeker van dat ik dat ook thuis kan doen.
Wat zou een goede training schema zijn (wekelijks) voor al mijn spieren te trainen
Ik heb geen gewichten/optrek baren en ook geen in het park, dus ik kan niets gebruiken alleen mijn eigen gewicht (ik kan 1 dumbbel vervangen door 1 boekentas alleen is dat minder comfortabel)

Alvast bedankt
 
als je je schooltas met boeken volgooit heb je ook al een soort van gewichtsvest.
kan je wel gebruiken als je gaat opdrukken na een tijdje als je sterker bent
triceps kan je bench dips doen
naja buikspieren kan je zelf denk ik ook wel bedenken
rugzak met boeken om en dan gaan squatten

haal anders boekie bij de bieb

p.s wat bedoel je met te jong om te fitnessen?
 
Laatst bewerkt:
als je je schooltas met boeken volgooit heb je ook al een soort van gewichtsvest.
kan je wel gebruiken als je gaat opdrukken na een tijdje als je sterker bent

triceps kan je doen door voeten op stoel handen op bijv hoger bureau en dan op je rug (als je daar ook maar iets van gebrijpt)

p.s wat bedoel je met te jong om te fitnessen?
Mijn doel is niet om te gaan fitnessen + bij ons moet je er 16 voor zijn ;)
Maar enig idee voor een goed trainingschema
 
oke stoere sportschool dan

heb zelf niet echt een idee voor sportschool mijn stats zijn t zelfde als jou en ik spport dus ook nog niet maar ben van plan om in zomervakantie naar sportschool te gaan heb daarom al wat ingelezen en weet er al beetje wat van af (hoop ik dan tenminste)
 
oke stoere sportschool dan

heb zelf niet echt een idee voor sportschool mijn stats zijn t zelfde als jou en ik spport dus ook nog niet maar ben van plan om in zomervakantie naar sportschool te gaan heb daarom al wat ingelezen en weet er al beetje wat van af (hoop ik dan tenminste)
Aah zie ik, maar je bent 8 cm kleiner met mijn gewicht dat is goed ik ben klein beetje dun
 
ja je bmi is wel goed, die van mij ook maar als je spieren wilt moet je vooral goed eten!!
qua trainingschema weet ik t ook niet maar heb net ff gegoogeld op trainingsschema zonder gewichten
en ik denk als je dat ff bekijkt dat je zelf ook wel wat simpels kan bedenkwn, je moet niet verwachtetten echt goed sterk te worden en dat iemand dat gaat merken als je alleen maar thuis traint, na een tijd wel maar als t zo laa is mag je al naar de sportschool :p
http://www.platte-buik.nl/thuis-fitness-zonder-hulpmiddelen/
http://plazilla.com/spieren-kweken-zonder-gewichten-en-apparaten
http://forum.bodynet.nl/trainingsschemas/37175-trainingschema-voor-thuis-zonder-gewichten.html

als je dit leest/bekijkt kan je wel wat bedenken denk ik, maar verwacht niet te veel

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:58 ----------
 
Optrekken in een deur post/trapgat?
Pistol squat, bg squat, dips tussen stoelen oid.
Handstand push ups.
Met een tas curlen?
 
Nee bedankt ik hou graag mijn deur heel

Bedoel ook niet je deur zelf.
En zelfs aan je deur moet het lukken, is wel wat vervelender, maar mijn deur houd me ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verwijder deze topic alstublieft - bedankt
 
Gelieve je posts niet te verwijderen als je feedback hebt gekregen of niet het antwoord krijgt dat je wilde horen.

Edit, 2013, jeez.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven