AndroidHealthClinic

Workout schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MusclEd92

Novice
Lid geworden
9 aug 2014
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
76kg
Hoi iedereen,

Ik wil een schema maken, maar zit met het probleem dat ik ernaast wil blijven voetballen. Op dinsdag train ik 1.5 uur en zondag speel ik een wedstrijd. Ivm genoeg rust houden etc., wat denken jullie dat de beste verdeling is? B.v 3x per week op maandag, donderdag, vrijdag of zo?

Alvast bedankt!
 
Full body, 3 keer in de week kan je heel goed op groeien. Misschien wel handig om de dag voor de wedstrijd geen benen te trainen, maar ik weet niet hoe belangrijk je je prestaties bij voetbal vindt. Dus dan maandag, woensdag vrijdag trainen is prima. 2 dagen achter elkaar trainen is een keer niet erg, maar constant gaat je herstel in de weg zitten.
Kijk maar ff naar het volgende:

http://www.muscleandstrength.com/workouts/jason-blaha-ice-cream-fitness-5x5-novice-workout

Geeft je een redelijk idee waar je training uit moet bestaan.
 
Ah top! Het gaat dus vooral om spiermassa verkrijgen. Dat workout schema ziet er chill uit! Ga morgen meteen beginnen haha.
Ik heb ook een voedingsschema (zit in een zip omdat ie anders te groot was...) Zou je hier even naar willen kijken of dit goed is of dat er nog verbeteringen in zitten? Is het bijvoorbeeld handig om ook een micellar caseïne voor het slapen te nemen? En hoe kijk je aan tegen het gebruik van creatine?
 

Bijlagen

  • Voedingsschema aug 2014.zip
    214,2 KB · Weergaven: 17
Back
Naar boven