MuscleMeat

world cup raw powerlifting in zweden. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

strikkiepower

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2006
Berichten
59
Waardering
0
De World cup raw powerlitting zijn al vanaf dinsdag bezig,in Zweden
Ik ielja strik heb vandaag vrijdag een top wedstrijd gedraaid.
3 Wereld cup raw powerlifting records op mijn naam gezet aquat 205 kilo bench 135 kilo en totaal 535 kilo op het onderdeel deadliften won ik zilver met 195 kilo ! Zaterdag en zondag is er nog veel powerliften live te volgen. Www.europeenpowerlifting.com en dan live streaming aan klikken.
Ielja
 
Gefeliciteerd! Staat het op film? Leuk om te posten lijkt me. 135 raw bench is bruut sterk! De rest ook trouwens :)
 
Je squat meer dan je deadlift. Squat je wel diep genoeg of train je de deadlift nooit, of heb je gewoon hele korte armen? Ik dacht altijd dat de squat hoger hoort te zijn dan deadlift als het raw is. is het trouwens ook zonder riem?
 
De World cup raw powerlitting zijn al vanaf dinsdag bezig,in Zweden
Ik ielja strik heb vandaag vrijdag een top wedstrijd gedraaid.
3 Wereld cup raw powerlifting records op mijn naam gezet aquat 205 kilo bench 135 kilo en totaal 535 kilo op het onderdeel deadliften won ik zilver met 195 kilo ! Zaterdag en zondag is er nog veel powerliften live te volgen. Www.europeenpowerlifting.com en dan live streaming aan klikken.
Ielja

Goed bezig geweest! Gefeliciteerd :thumbup:
 
Je squat meer dan je deadlift. Squat je wel diep genoeg of train je de deadlift nooit, of heb je gewoon hele korte armen? Ik dacht altijd dat de squat hoger hoort te zijn dan deadlift als het raw is. is het trouwens ook zonder riem?

Bij vrouwen is dat heel normaal dat je meer squat dan buigt. De heupen van een vrouw staan anders Vandaar.Je moet echt diep zakken met squatten.
 
Je squat meer dan je deadlift. Squat je wel diep genoeg of train je de deadlift nooit, of heb je gewoon hele korte armen? Ik dacht altijd dat de squat hoger hoort te zijn dan deadlift als het raw is. is het trouwens ook zonder riem?
Niet diep genoeg zakken op een world cup??

Bij vrouwen is dat heel normaal dat je meer squat dan buigt. De heupen van een vrouw staan anders Vandaar.Je moet echt diep zakken met squatten.

dat wist ik niet! -84 is de klasse toch?
 
Je squat meer dan je deadlift. Squat je wel diep genoeg of train je de deadlift nooit, of heb je gewoon hele korte armen? Ik dacht altijd dat de squat hoger hoort te zijn dan deadlift als het raw is. is het trouwens ook zonder riem?

:eek2: 'nigga u just went full retard'
 
Je squat meer dan je deadlift. Squat je wel diep genoeg of train je de deadlift nooit, of heb je gewoon hele korte armen? Ik dacht altijd dat de squat hoger hoort te zijn dan deadlift als het raw is. is het trouwens ook zonder riem?

Lol dit is by far de beste vrouwelijke powerliftster van Nederland, en die zou niet diep genoeg squatten :roflol:


Maar ontopic: Super resultaat!
 
Congratz!

Link doet het alleen niet?
 
Ik vermoed dat het deze moet zjin:
http://www.europowerlifting.org/

aan de rechterkant staat een Stream linkje in de vorm van een tv-tje. Je komt dan bij goodlift terecht.
 
Dachten jullie nou echt dat ik dat serieus meende? Ik weet heus wel wie ilja iss. Vroeger op school dachten ze ook altijd dat ik dom was als ik sarcastisch was.
 
Heb de squat en bankdrukken live kunnen zien, en was echt een zeer sterke wedstrijd, proficiat!!
 
Dachten jullie nou echt dat ik dat serieus meende? Ik weet heus wel wie ilja iss. Vroeger op school dachten ze ook altijd dat ik dom was als ik sarcastisch was.
Je bent ook dom, kijk eens wat je zelf zegt:

Je squat meer dan je deadlift. Squat je wel diep genoeg of train je de deadlift nooit, of heb je gewoon hele korte armen? Ik dacht altijd dat de squat hoger hoort te zijn dan deadlift als het raw is. is het trouwens ook zonder riem?

Dus het klopt gewoon :rolleyes:
 
De World cup raw powerlitting zijn al vanaf dinsdag bezig,in Zweden
Ik ielja strik heb vandaag vrijdag een top wedstrijd gedraaid.
3 Wereld cup raw powerlifting records op mijn naam gezet aquat 205 kilo bench 135 kilo en totaal 535 kilo op het onderdeel deadliften won ik zilver met 195 kilo ! Zaterdag en zondag is er nog veel powerliften live te volgen. [Link niet meer beschikbaar] en dan live streaming aan klikken.
Ielja

Geweldige prestaties Ielja, hier mag je terecht trots op zijn!
Wereldkampioen en meteen 3 records op je naam! :bow: :thumbs: :clap:
 
Back
Naar boven