XXL Nutrition

World deadlifting championship 11 juli

Bezoekers in dit topic

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Berichten
16.032
Waardering
13.442
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
http://www.facebook.com/giantslive/videos/859217620833290/

http://www.youtube.com/watch?v=faeEMZIYcvc

http://www.youtube.com/watch?v=10L2SvKb7Hs


lineup:

Dimitar Savatinov
Mark Felix
Hafthor Bjornsson
Eddie Hall
Matjaz Matjaž Belšak
Luke Stoltman
Krzysztof Radzikowski
Rauno Heinla
Dainis Zageris
Mateusz Baron

Deadlift only Guests include:
Andy Bolton
Benedikt Magnusson
George Leeman
Jerry Pritchett

voorspellingen?

ik denk heel eerlijk dat george leeman tegen gaat vallen, hij is enorm sterk maar lift nooit op een stiff bar en zijn nummers met een texas bar zijn toch redelijk wat lager dan jongers als Eddie, Bendickt en Andy.
 
Hier staan al hun deadlift PR's

https://officialstrongman.com/livestream/

15 dollar om het te kunnen zien is mij toch iets te veel. Ik wacht de youtube videos wel af, die komen toch snel genoeg.

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Dit wordt dus de opzet

This is a deadlift max contest that is run as a rising bar style contest.

Expected weights will be:

Kilos:
400, 420, 435, 450, 462.5kg = World Record

Pounds:
881, 925, 959, 992, 1020 lbs

5 lifts to the World Record
 
Bolton gaat lekker volgens mij. Maar Hall is super natuurlijk. Benni was volgens mij een tijdje geblesseerd na WSM.
 
Ik hou me niet bezig met voorspellen; ik ga wel IRL zitten kijken daar. :D
Van mij mag Eddie winnen. Maar dat baseer ik alleen op het feit dat hij het leukste koppie heeft, naar mijn mening. :heart:
 
Ik hou me niet bezig met voorspellen; ik ga wel IRL zitten kijken daar. :D
Van mij mag Eddie winnen. Maar dat baseer ik alleen op het feit dat hij het leukste koppie heeft, naar mijn mening. :heart:
vrouwenbrein :roflol:
 

echt he :roflol:

eddie word wel the man to beat, ik heb hem als favoriet.

als je kijkt naar hoe snel hij vooruit gaat, als alles goed gaat zou een 470 pull me nieteens verbazen van hem.
 
Abbo, gaat leuk worden tissen eddie en bennie

Missen toch nog wel een paar hele sterke deadlifters in het rijtje jammer.
 
mis vooral bigZ en Shaw. Verder wellicht Caron. Wat Stoltman dan moet doen met een 370pr en een opening van 400?
Misschien Jitse even promoten!!
 
mis vooral bigZ en Shaw. Verder wellicht Caron. Wat Stoltman dan moet doen met een 370pr en een opening van 400?
Misschien Jitse even promoten!!

Big Z wou even een pauze van wedstrijden doeb hoorde ik. Shaw weet ik niet.

Martin wildauer is ook wel iemand die ik er graag bij zou zien. Zeker met de deadlift op het hoogste niveau
 
George Leeman
3 uur · Bewerkt ·

I just pulled 907lbs for 4 reps raw, pulled my right spinal erector going for the 5th rep and wanted to do 6-7 reps given how easy it was. Got 10 days to recover from the muscle pull before Giants Live, we will see if I can pull through. Strongest workout of my life, its always when you are at your strongest that your body lets you know it cannot handle what you are putting it through. Time to ice, heat, massage, supplement, stretch, foam roll and eat up! I would like to say I am more disappointed with getting hurt, but I give my everything when it comes to training and I am not ashamed to say that today my everything was more than my spinal erector could handle. No bruising, I know all the "secrets" to recovering fast and I hope to still put up a huge pull in 10 days time!!!

Source: facebook
 
mis vooral bigZ en Shaw. Verder wellicht Caron. Wat Stoltman dan moet doen met een 370pr en een opening van 400?
Misschien Jitse even promoten!!

Ik heb ze gemailt met mn 400, das tegenwoordig niet meer genoeg geloof ik. Die Leeman is een stuk populairder ook. Hij tilt vrij goed alleen ik denk niet dat hij zo goed zal zijn zonder die extreme whip van die bar die hij altijd gebruikt. Let er maar eens op in z'n video's.
 
Ik heb ze gemailt met mn 400, das tegenwoordig niet meer genoeg geloof ik. Die Leeman is een stuk populairder ook. Hij tilt vrij goed alleen ik denk niet dat hij zo goed zal zijn zonder die extreme whip van die bar die hij altijd gebruikt. Let er maar eens op in z'n video's.

Met 400 had je op die specifieke wedstrijd mee mogen doen. Ze zochten nog (onbekende) deelnemers.
 
super sterk van Leeman maar met die deadliftbar en dan ook nog touch en go scheelt het wel een hoop. De 1e rep is ook veruit het zwaarst
 
Krijg weinig tot geen reactie van ze. Politics as allways.

gewoon een keertje als acteur bij gameofthrones meedoen, daarna heb je het gemaakt
 
Back
Naar boven