MuscleMeat

World Snooker - wie wint er de finale?

Wie gaat er winnen in de world snooker finale?

  • Ebdon

    Stemmen: 1 7,1%
  • Dott

    Stemmen: 3 21,4%
  • Kijk geen snooker

    Stemmen: 10 71,4%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Nog ff snel een poll :) Wie gaat er winnen denk je?
 
ik heb het toevallig net nog gezien ook.. vind die dott maar een vies mannetje zit constant aan zn kin te likken. had liever gehad dat ebdon gewonnen had.
 
Beetje laat eigenlijk maar dit WK was gewoon klote.
 
Ik heb weer krom gelegen om Ronnie. Die gast heeft met z'n rebelsheid (nog steeds) een goede toevoeging voor de snooker wereld. Hij deed ook niet eens de moeite om te winnen, anders had ie ze allemaal ge-owned.
Dott speelde zoals gewoonlijk feilloos en benutte de talrijke fouten van Ronnie. Het kon Ronnie absoluut niets schelen. Op een bepaald moment zat hij werkelijk te flirten met de camera door onder meer "sensueel" over zijn lippen te likken en te kussen in haar richting. Ronnie ging er zodanig in op dat hij niet door had dat het zijn beurt was om te spelen. De gevolgen waren dan ook nefast. Hij verloor maar liefst alle 8 de frames van de tweede sessie!
 
waar is de ikbenbenchmarc optie?
 
ik heb het sinds dit jaar voor het eerst (maar een gedeelte) serieus gekeken en het is een best boeiende sport moet ik zeggen :)
 
Ik heb weer krom gelegen om Ronnie. Die gast heeft met z'n rebelsheid (nog steeds) een goede toevoeging voor de snooker wereld. Hij deed ook niet eens de moeite om te winnen, anders had ie ze allemaal ge-owned.
Dott speelde zoals gewoonlijk feilloos en benutte de talrijke fouten van Ronnie. Het kon Ronnie absoluut niets schelen. Op een bepaald moment zat hij werkelijk te flirten met de camera door onder meer "sensueel" over zijn lippen te likken en te kussen in haar richting. Ronnie ging er zodanig in op dat hij niet door had dat het zijn beurt was om te spelen. De gevolgen waren dan ook nefast. Hij verloor maar liefst alle 8 de frames van de tweede sessie!

Bullshit hij was gewoon slecht, de enigste die mooi speelde was Ken Doherty op het wk die probeerde alles te potte maar jammer genoeg had die Fu onderschat. Dott is gewoon de terechte winnaar.
 
die ****ing coke snuiver heeft helaas gewonnen, altijd op safety spelen,echt saai.
 
Silva zei:
Bullshit hij was gewoon slecht, de enigste die mooi speelde was Ken Doherty op het wk die probeerde alles te potte maar jammer genoeg had die Fu onderschat. Dott is gewoon de terechte winnaar.

Hij is niet slecht, hij speelde slecht en had ook geen voorbereiding getroffen. Tuurlijk verdient ie het dan niet om te winnen, echter met de juiste voorbereiding (dus o.a. geen pool toernooien spelen) maakt hij een grote kans.
 
Outer zei:
die ****ing coke snuiver heeft helaas gewonnen, altijd op safety spelen,echt saai.
Waar komt dat vandaan dat Dott coke snuift, of heb je dat er even bijverzonnen?

Zijn safety's waren idd erg goed maar zijn long pots ook. En die laatste clearance was echt Ronnie style.
 
Helemaal tof snooker, gisteren tot uur snachts zitten kijken. Vooral dat 75 minuten frame was tof. Gun het Dott wel, z'n eerste toernooi gewonnen en direct de wereldkampioenschappen!
 
Snooker is leuk, maar het duurt te lang. Van mij mogen ze allemaal gaan poolen. Dan weet ik zeker dat Jimmy White en Tony Drago de rest wegspelen, behalve Steve Davis misschien.
 
Back
Naar boven