Fitness Seller

Wouter Bos: We bouwen nu moskeeën

Bezoekers in dit topic

FireStarter

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
4 mei 2004
Berichten
569
Waardering
1
Vandaag wordt in de Tweede Kamer het debat over het integratiebeleid gehouden, naar aanleiding van de conclusies van de commissie-Blok.

PvdA-leider Wouter Bos haalde daarin uit naar 'rechts': ''In Nederland worden geen kerken meer gebouwd, maar moskeeën, en onze bakkers, loodgieters en automonteurs van de toekomst zijn voor tweederde allochtoon. Voor rechts Nederland is het kennelijk een taboe om die realiteit onder ogen te zien. Het zou eerlijker zijn om de waarheid te zeggen. Nederland wordt nooit meer wat het was.''

De PvdA-fractievoorzitter zei de verantwoordelijkheid te nemen voor het succes en de mislukkingen van het integratiebeleid van de afgelopen jaren. Andere partijen moeten dat ook doen, zo zei Bos: ''We waren er allemaal bij.''


Wat vind de dbber hiervan?

Hou de reacties netjes.


Ik vind dat het realiteit is, en ik word er totaal niet vrolijk van.


Ik zie over 40 jaar ofzo, alle allochtonen laaggeschoold/minder betaald werk doen, en de Nederlanders hoog geschoold/ meer betaald werk doen.

Gevolg>>> De armen gaan van de rijke stelen. Over 50 jaar is er totale paniek hier in NL. En in ieder dorp is de kerk vervangen door een moskee.
 
Voila! Het resultaat van jarenlang slappe houdingen van Paars... Nog steeds zien mensen de realiteit niet onder ogen. De grenzen blijven gewoon open, en er wordt maar niet opgetreden...
 
Ja hoor, weer zo`n rel-topic. :rolleyes:
 
Na, dit gaat echt de verkeerde kant uit want deze topics zijn vaak niet te stuiten! :D
 
Bicep_Blitz zei:
Voila! Het resultaat van jarenlang slappe houdingen van Paars... Nog steeds zien mensen de realiteit niet onder ogen. De grenzen blijven gewoon open, en er wordt maar niet opgetreden...

Vergeet anders even gemakshalve dat een staatssecretares van de PvDA er in die tijd voor heeft gezorgd dat er nu veel minder immigratie is.
 
Het is toch nieuws?

Ik vind dat over ieder nieuws onderwerp gediscussieerd mag worden. Is alleen maar een goede zaak, sterker nog het is de fout geweest in het verleden.
 
FireStarter zei:
Het is toch nieuws?

Ik vind dat over ieder nieuws onderwerp gediscussieerd mag worden. Is alleen maar een goede zaak, sterker nog het is de fout geweest in het verleden.
IDD!!!

WE GAAN OVER RECHTS!!! :D
 
Bicep_Blitz zei:
Ik vraag me af wat jij stemt... :rolleyes:
Waarschijnlijk te dom om een mening te hebben he?
En dat zegt iemand die zichzelf "bicep_blitz" noemt...
 
Achja, gelukkig kun je je in de gym nog verstaanbaar maken in het nederlands... ;)
 
Correcte uitspraak van Bos, we waren er allemaal bij. M.a.w. zegt hij "schuif ons niet de schuld toe je was er toch zelf ook bij !"

Hij verwoord enkel en alleen wat wij allen al weten in beschaafde woorden, waar rechts nederland het extremistischer steld, maar wel steld dat er iets aan gedaan moet worden, lijkt pvda zich met deze woorden kennelijk neer te leggen bij het mislukken van de multiculturele samenleving en de zwarte piet toe te spelen aan de rechtse partijen die het toen toestonden en nu roepen dat er iets aan gedaan moet worden.

M.a.w. we gaan nog even zo door met dit politiek steekspel tot er daadwerkelijk een partij de knoop doorhakt en beslissingen gaat nemen ter verbetering van volksleefbaarheid.

En gezien de standaards binnen onze grondwet en de mensenrechtenorganisaties mogen de autochtone hardwerkende burgers die rectificatie van politieke misstappen en ontkenningen bekostingen. Hurray, leefbaar nederland komt in zicht. Wederom over de rug van de arbeidersklasse. Het mopje dat hier recent werd gepost over politiek klopte tot in de puntjes.
 
Laatst bewerkt:
Mooi toch. Nu hebben we voortaan over in Nederland een Efteling!
 
ach jah ik heb er opzich weinig problemen mee. is tog onvoorkombaar...
 
Zoutzak zei:
ach jah ik heb er opzich weinig problemen mee. is tog onvoorkombaar...

Whehehe, bro, ik weet dat het laat is maar waar haal jij in hemels naam dit woord vandaan...? :p:)
 
Fout nederlands, onvoorkomelijk had het moeten zijn. In dit geval in verleden tijd, wás onvoorkomelijk dus. :D
 
Ik hou het wel gewoon bij onvermijdelijk... :)
 
jezus jah, ik sla heel de avond al bullshit uit, dont mind me :D
 
Misschien moet ik dan maar emigreren naar Slowakije :D Ik heb tijdens die drie weken geen buitenlander gezien :) (no-offense)

Tsja ik kan van de wouter bos niet echt wakker liggen. De partij vind ik niks en ik ben blij dat ik daar in rotterdam van af ben. Ze hebben de stad naar mijn inziens alleen maar verwaarloosd. Ik heb dan ook heel erg genoten van de tv-uitzending na de winst van leefbaar rotterdam (vooral dat hoofd van melkert). Ik vind de uitspraak van Wouter Bos wel heel erg makkelijk. Als je het in het bedrijfsleven een groffe fout maakt dan ben je gelijk de pineut. In den haag is het meer een "sorry" politiek en dan kunnen we weer lekker doorgaan. Sorry hoor maar dat gaat er bij niet in.
 
Laatst bewerkt:
Zoutzak zei:
jezus jah, ik sla heel de avond al bullshit uit, dont mind me :D

Zal ik hem intikken? :p
 
idd.. en ze krijgen het nu pas door..
 
Back
Naar boven