XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

En alvast een fijne vakantie. Ik heb nu ook vakantie :cool:, was er wel aan toe na een jaartje.
 
:( Kut maatregelen! Als iemand nog lekker eten weet om af te halen in Nieuwegein/Vianen/Utrecht hoor ik het graag. :D

 
Met nog maar een paar dagen te gaan is het wel belangrijk om een goed plan klaar te hebben voor straks na de fotoshoot om zo goed mogelijk mijn shape vast te gaan houden. Op dinsdag heb ik de shoot in de namiddag en in de avond eet ik lekker waar ik zin in heb, wat het precies gaat worden weet ik nog niet. De dag erna eet ik ook gewoon wat lekkers. Als ontbijt croissantjes met nutella en speculoos, als lunch broodjes met salades (kip kerrie, sate, tonijn) en als avondeten pizza en een pot ijs. Heb ook wat koeken van Furryx94 besteld.🤤
Vanaf donderdag gaat dan mijn schema in welke er als volgt uit gaat zien, even hoog als mijn high carb dagen alleen iets andere macro verdeling. Ik heb namelijk mijn eiwitten wat omlaag geschroefd omdat lichaam in zo’n rebound goed gebruik kan maken van carbs. Die zijn nog wat hoger.

3544 kcal
395 gram koolhydraten
90 gram vetten
281 gram eiwit

Maaltijd 1:
50 gram havermout
40 gram whey
150 gram blauwe bessen

Maaltijd 2:
blikje tonijn in olie
200 gram groente

Maaltijd 3:
150 gram rundergehakt
100 gram basmati rijst
200 gram groente

Maaltijd 4 (Pre workout):
150 gram kipfilet
100 gram basmati rijst
250 gram groente

Maaltijd 5 (Post workout):
125 gram havermout
40 gram whey
30 gram rozijnen
150 gram blauwe bessen

Maaltijd 6 (Pre bed):
500 gram optimel kwark
40 gram walnoten
 
Ik vind je eiwitten nog aan de hoge kant hoor, zou die liever in carbs steken. Al blijft dat altijd een welles nietjes spelletje met verschillende meningen. Zelf hou ik minimaal 2x bw aan maar zeker geen 3xbw.
 
Met nog maar een paar dagen te gaan is het wel belangrijk om een goed plan klaar te hebben voor straks na de fotoshoot om zo goed mogelijk mijn shape vast te gaan houden. Op dinsdag heb ik de shoot in de namiddag en in de avond eet ik lekker waar ik zin in heb, wat het precies gaat worden weet ik nog niet. De dag erna eet ik ook gewoon wat lekkers. Als ontbijt croissantjes met nutella en speculoos, als lunch broodjes met salades (kip kerrie, sate, tonijn) en als avondeten pizza en een pot ijs. Heb ook wat koeken van Furryx94 besteld.🤤
Vanaf donderdag gaat dan mijn schema in welke er als volgt uit gaat zien, even hoog als mijn high carb dagen alleen iets andere macro verdeling. Ik heb namelijk mijn eiwitten wat omlaag geschroefd omdat lichaam in zo’n rebound goed gebruik kan maken van carbs. Die zijn nog wat hoger.

3544 kcal
395 gram koolhydraten
90 gram vetten
281 gram eiwit

Maaltijd 1:
50 gram havermout
40 gram whey
150 gram blauwe bessen

Maaltijd 2:
blikje tonijn in olie
200 gram groente

Maaltijd 3:
150 gram rundergehakt
100 gram basmati rijst
200 gram groente

Maaltijd 4 (Pre workout):
150 gram kipfilet
100 gram basmati rijst
250 gram groente

Maaltijd 5 (Post workout):
125 gram havermout
40 gram whey
30 gram rozijnen
150 gram blauwe bessen

Maaltijd 6 (Pre bed):
500 gram optimel kwark
40 gram walnoten
Paar daagjes lekker genieten heb je verdient man ;)

Schema ziet er trouwens top uit! Je hongergevoel zal nog erger worden met de verhoging aan koolhydraten, maar als je je hieraan weet te houden zullen de gains je voorstelt staan. Na 3 weken nog eens 150gr koolhydraten verhogen en let maar eens op wat gebeuren. Kracht die wekelijks omhoog gaat en een shape die keihard blijft.
 
Ik ben wel benieuwd naar het resultaat.
 
Ik vind je eiwitten nog aan de hoge kant hoor, zou die liever in carbs steken. Al blijft dat altijd een welles nietjes spelletje met verschillende meningen. Zelf hou ik minimaal 2x bw aan maar zeker geen 3xbw.
Klopt idd, eiwitten zouden nog lager kunnen. Maar als je voor langere tijd, zoals wovano, op hoeveelheden van 300gr zit en je cut gelijk 50-60gr aan eiwitten weg kan dat wel nadelige gevolgen hebben. Dat zou je dan beter in fases kunnen doen. Kan hier een hele uitgebreide uitleg over geven, maar hier wordt door Patrick Tuor in een podcast met Fouad in een podcast op in gegaan voor de geïnteresseerde.
 
Klopt idd, eiwitten zouden nog lager kunnen. Maar als je voor langere tijd, zoals wovano, op hoeveelheden van 300gr zit en je cut gelijk 50-60gr aan eiwitten weg kan dat wel nadelige gevolgen hebben. Dat zou je dan beter in fases kunnen doen. Kan hier een hele uitgebreide uitleg over geven, maar hier wordt door Patrick Tuor in een podcast met Fouad in een podcast op in gegaan voor de geïnteresseerde.
Ook als je van een cut naar een lichte surplus gaat? Als ik me niet vergis zorgen meer kh ook voor een ´sparende´ werking van eiwit toch?
 
10 euro als je ze allemaal in 1 dag op eet.
Dat gaat niet gebeuren :roflol: een paar gaan sowieso de vriezer in.
Ik vind je eiwitten nog aan de hoge kant hoor, zou die liever in carbs steken. Al blijft dat altijd een welles nietjes spelletje met verschillende meningen. Zelf hou ik minimaal 2x bw aan maar zeker geen 3xbw.
Ik wilde er liever nog wat verder in snijden eigenlijk, maar ik vind eten met eiwit ook lekker. De maaltijden zouden me minder smaken als de whey, gehakt en kip verder verlaagd zou worden. Ik kan wellicht nog eens kijken of ik het gehakt en de kip naar 100 gram kan verlagen en dan ergens anders nog wat carbs toevoegen. De whey verlaag ik liever niet want in de oatmeal is dat juist een beetje de smaakmaker.
Paar daagjes lekker genieten heb je verdient man ;)

Schema ziet er trouwens top uit! Je hongergevoel zal nog erger worden met de verhoging aan koolhydraten, maar als je je hieraan weet te houden zullen de gains je voorstelt staan. Na 3 weken nog eens 150gr koolhydraten verhogen en let maar eens op wat gebeuren. Kracht die wekelijks omhoog gaat en een shape die keihard blijft.
Ik ben zelf heel benieuwd. Is eigenlijk de eerste keer dat ik het nu zo serieus ga aanpakken. We zullen zien wat het brengt:D
Ik ben wel benieuwd naar het resultaat.
Anders ik wel :)
 
Dedicated voedingsschema dat je direct na de shoot oppakt hoor, restecp.
 
Dedicated voedingsschema dat je direct na de shoot oppakt hoor, restecp.
Hoe ging dat bij jou dan? Heb je überhaupt 1 zo’n cheatdag gehad?
 
Klopt idd, eiwitten zouden nog lager kunnen. Maar als je voor langere tijd, zoals wovano, op hoeveelheden van 300gr zit en je cut gelijk 50-60gr aan eiwitten weg kan dat wel nadelige gevolgen hebben. Dat zou je dan beter in fases kunnen doen. Kan hier een hele uitgebreide uitleg over geven, maar hier wordt door Patrick Tuor in een podcast met Fouad in een podcast op in gegaan voor de geïnteresseerde.
Ook als je van een cut naar een lichte surplus gaat? Als ik me niet vergis zorgen meer kh ook voor een ´sparende´ werking van eiwit toch?
We zullen gaan zien wat het oplevert, ik heb nu wekenlang heel veel gelaten dus ik vind het wel prettig om vanaf volgende week mijn maaltijden in te delen zoals ik ze ook lekker vind. En alles wat in de weken erna aan kcal erbij gaat komen zijn koolhydraten. Ik ga enkel nog rijst, havermout, aardappelen etc toevoegen.
 
We zullen gaan zien wat het oplevert, ik heb nu wekenlang heel veel gelaten dus ik vind het wel prettig om vanaf volgende week mijn maaltijden in te delen zoals ik ze ook lekker vind. En alles wat in de weken erna aan kcal erbij gaat komen zijn koolhydraten. Ik ga enkel nog rijst, havermout, aardappelen etc toevoegen.
Aardappel = Life.
 
Aardappel = Life.
Hij staat nu niet in het schema, maar waar het kan wissel in rijst sowieso regelmatig af met aardappel. Heb sinds gisteren een airfryer dus ik ben benieuwd hoe aardappel uit de airfryer smaakt.
 
Hij staat nu niet in het schema, maar waar het kan wissel in rijst sowieso regelmatig af met aardappel. Heb sinds gisteren een airfryer dus ik ben benieuwd hoe aardappel uit de airfryer smaakt.
Ik zie dat je vaak Duitse biefstuk uit die burgers.
Daarbij frietje maken met rozemarijn en zeezout. Heerlijk.
Tal van leuke dingen. Aanrader zo een ding.
 
Hoeveel koeken waren dat. Ik denk dat je mijn grap mist.:p
Ik moet nog trakteren voor m'n verjaardag, laat t wel weten.
 
In voor alle koeken binnen 30min :p
 
Back
Naar boven