Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Hij staat nu niet in het schema, maar waar het kan wissel in rijst sowieso regelmatig af met aardappel. Heb sinds gisteren een airfryer dus ik ben benieuwd hoe aardappel uit de airfryer smaakt.
Ik maak vrijwel alleen nog maar aardappel uit de airfryer, hemels!
 
Hoe maak je een aardappel?
nou zoals ie zegt, je haalt hem gewoon uit een airfryer, die dingen zijn blijkbaar super makkelijk in gebruik.

Iemand met een HBO-diplomaatje als jij zou daar toch wel achter moeten kunnen komen?
 
Ik zie dat je vaak Duitse biefstuk uit die burgers.
Daarbij frietje maken met rozemarijn en zeezout. Heerlijk.
Tal van leuke dingen. Aanrader zo een ding.
Aardappel met rozemarijn en zeezout is sowieso een perfecte combinatie :heart:

Toevoeging op mijn vorige post.

:heart:
Thanks. Ik heb alleen weinig zin om echt hartje centrum Utrecht in te gaan. :p
Misschien wordt het wel sushi van Asian Tower.
 
nou zoals ie zegt, je haalt hem gewoon uit een airfryer, die dingen zijn blijkbaar super makkelijk in gebruik.

Iemand met een HBO-diplomaatje als jij zou daar toch wel achter moeten kunnen komen?
Ik heb geen hbo-diploma en werk ook niet voor HBO. Ik heb ook een airfryer, maar je snapt mijn grap niet.
 
We weten toch allemaal wat iemand bedoelt als er wordt gesproken over "aardappels maken" ???
Oké, op mij kwam het nogal vreemd over, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Misschien een regio/dialect-ding, geen idee.
 
Hoofd wordt ook steeds smaller

IMG_20201016_204939_932.jpg
 
Oké, op mij kwam het nogal vreemd over, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Misschien een regio/dialect-ding, geen idee.
Er komen wel meer reactie van jou vreemd op mij over :p Zoiets noemen ze trouwens een taalfout, wat door snelheid kan gebeuren en heeft verder niks te maken met regio/dialect. Ik zit niet de hele dag op het forum als een keyboard warrior en haal m’n humor dan ook ergens anders uit.
 
Ik heb geen hbo-diploma en werk ook niet voor HBO. Ik heb ook een airfryer, maar je snapt mijn grap niet.
Met je taal-NSB gedrag leek mij dit weer gewoon mierenneuk gedrag van jou:o

En jij snapte mijn grap ook niet, Mr. ik vertel altijd wat ik studeerde en wat ik er ook nog naast deed
 
Met je taal-NSB gedrag leek mij dit weer gewoon mierenneuk gedrag van jou:o

En jij snapte mijn grap ook niet, Mr. ik vertel altijd wat ik studeerde en wat ik er ook nog naast deed
Hbo?
 
Er komen wel meer reactie van jou vreemd op mij over :p Zoiets noemen ze trouwens een taalfout, wat door snelheid kan gebeuren en heeft verder niks te maken met regio/dialect. Ik zit niet de hele dag op het forum als een keyboard warrior en haal m’n humor dan ook ergens anders uit.
Welke reactie? Als er iemand is die schijnheilig is ...

Ik een keyboard warrior? :roflol:
Dus je wikipedialink was niet humoristisch bedoeld?
 
Back
Naar boven