AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

En wat voor banden zijn dat dan. Grote kans dat ik ze toch niet koop, maar good to know in elk geval.
banden zijn een prima toevoeging hoor en vrij makkelijk toe te passen. zelf gebruik ik ze graag bij presses voor een betere weerstandscurve en heb nog wel eens last van een geirriteerde pecaanhechting wat met bands minder is (minder gewicht nodig, belasting onderin minder)
https://www.fitness-seller.nl/power...MItZKynbXh3gIVBuR3Ch1NxgJiEAQYASABEgKRcvD_BwE
kunt ze gewoon los kopen
 
Welkom bigboy

banden zijn een prima toevoeging hoor en vrij makkelijk toe te passen. zelf gebruik ik ze graag bij presses voor een betere weerstandscurve en heb nog wel eens last van een geirriteerde pecaanhechting wat met bands minder is (minder gewicht nodig, belasting onderin minder)
https://www.fitness-seller.nl/power...MItZKynbXh3gIVBuR3Ch1NxgJiEAQYASABEgKRcvD_BwE
kunt ze gewoon los kopen
Thanks, duur grapje. Fitness seller ligt hier wel om de hoek.
 
Hoeist met je schouder?
 
Hoeist met je schouder?
Nog steeds matig. Ben vorige week naar de huisarts geweest en ben doorverwezen voor een onderzoek waar ze oa een echo gaan maken. Dat kost me eigen risico en daarvan heb ik nog niks opgebruikt dus ik wacht er even mee tot het nieuwe jaar.
Bankdrukken is dus momenteel nog ‘onmogelijk’, laatst namelijk geprobeerd en het lukte wel tot 80 kg maar het voelde verre van lekker voor mijn schouder. Vrij gevoelig dus vermijd ik het liever. Hetzelfde geldt trouwens ook voor platte dumbbell press. Druk ik maar 32 kg ofzo terwijl ik incline 40 druk. Voor de schouders druk ik ook 12x38 weg ofzo.
 
Ik ben al een dag of 4-5 niet helemaal in orde. Flinke verkoudheid en keelpijn. Ook mijn neus en voorhoofd zitten helemaal vast. Gelukkig merk ik daar in mijn trainingen nog niks van. Verder is dit ook de eerste winter in mijn leven dat ik het constant koud heb. Voorheen was ik natuurlijk altijd een dikzak. Nu ben ik vorige week begonnen met carbcycling en op lage dagen eet ik geen havermout/rijst. Dat begint er nu wel langzaam in te hakken, zeker omdat ik me ook niet lekker voel. Ook mis ik de warme oatmeals in de ochtend.
Zo... het klagen zit er weer op :roflol:
 
I feel you bro, ik ben dan nu wel alweer 3 weken aan het bulken maar heb het ook nog steeds extreem koud. Cutten in de winter is echt niet te doen.
 
Dag 2: schouders / buik @ haefland sport

Dumbbell lateral raises

4x12x14

Cable front raises
4x12x15

Seated dumbbell press
12x34
12x36
12x38
10x38
Eigenlijk idioot dat ik bijna evenveel press als incline

Face pulls
4x12x60

Rear delt flye machine
4x12x49

Crunch machine
4x15x20

Leg raises
4x15

Cardiosessie 2/5: 45 min fietsen
 
Laatst bewerkt:
Whoeha, natuurlijk in ! ;)

Beterschap al...
 
Whoeha, natuurlijk in ! ;)

Beterschap al...

Betterskip jonge!
Bedankt beiden!

Helaas is alles nog niet echt verbeterd. Des te meer verbaas ik me erover dat de trainingen toch erg goed gaan. Normaal lijden die er wel snel onder wanneer je niet helemaal in orde bent. Helaas lijdt mijn slaap er wel behoorlijk onder. Nu al 3 nachten gehad waarbij ik ongeveer elk uur wel op de wekker heb gezien dus ben overdag erg vermoeid. Pre-workout voor een training doet gelukkig wonderen.
 
In!
 
Dat hoor ik vaker over tren. Weinig slapen, heel de dag vermoeid maar in de gym gaat het goed. Heb daar zelf geen ervaring mee..slechte nachtrust is doorgaands een slechte training.
 
Bedankt beiden!

Helaas is alles nog niet echt verbeterd. Des te meer verbaas ik me erover dat de trainingen toch erg goed gaan. Normaal lijden die er wel snel onder wanneer je niet helemaal in orde bent. Helaas lijdt mijn slaap er wel behoorlijk onder. Nu al 3 nachten gehad waarbij ik ongeveer elk uur wel op de wekker heb gezien dus ben overdag erg vermoeid. Pre-workout voor een training doet gelukkig wonderen.

Lig je niet ook deels wakker door de Pre-workout?
 
Dit ga ik met veel liefde en plezier volgen:D Succes maat
 
ondanks schouder problemen toch stevige trainingen ^^
 
Welkom:marvin:

Dat hoor ik vaker over tren. Weinig slapen, heel de dag vermoeid maar in de gym gaat het goed. Heb daar zelf geen ervaring mee..slechte nachtrust is doorgaands een slechte training.
Zit ik toch ook alweer een tijdje op. Ik vermoed dat mijn verkoudheid de oorzaak is. Slecht lucht krijgen en voorhoofd en neus zitten helemaal vast.

In on second page.
Welkom bro

Lig je niet ook deels wakker door de Pre-workout?
Neem ik ook al maanden elke dag zo ongeveer en voorheen geen last van.

Dit ga ik met veel liefde en plezier volgen:D Succes maat
Leuk, welkom bro:heart:

ondanks schouder problemen toch stevige trainingen ^^
Ja met schouders trainen gelukkig geen problemen.

Dag 3: borst @ haefland sport

Incline dumbbell press

12x36
12x40
12x42
10x44
Mag niet klagen

Dumbbell pullover
4x12x30

Dumbbell flyes
4x12x14

Cable flyes onder
4x12x25

Cable flyes boven
4x12x25

Cardiosessie 3/5: 45 min fietsen
 
In welke pre neem je?
 
Back
Naar boven