AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je hebt nog tijd dus komt goed..

Hoe voelt je schouder inmiddels?
Qua gevoel stukken beter maar tijdens armen trainen zaterdag en rug gisteren voelde ik wel nog wat pijn. Vanmiddag ga ik weer naar Jaap toe. De poses gingen wel iets beter gisteren gelukkig. Ik hoop dat het deze week weer gaat lukken om lichtjes schouders en borst te trainen dan.
 
Qua gevoel stukken beter maar tijdens armen trainen zaterdag en rug gisteren voelde ik wel nog wat pijn. Vanmiddag ga ik weer naar Jaap toe. De poses gingen wel iets beter gisteren gelukkig. Ik hoop dat het deze week weer gaat lukken om lichtjes schouders en borst te trainen dan.
Hoop het met je!
Zal voor Jaap afzien zijn,hoorde van hem dat ie flink spierpijn had na zijn eerste trainingen weer 😀
 
Hoop het met je!
Zal voor Jaap afzien zijn,hoorde van hem dat ie flink spierpijn had na zijn eerste trainingen weer 😀
Dat geloof ik ja:roflol:
 
Moet nog wel wat vet af hoor, maar het gaat de goede kant op :)
Geen spijt van de cheat? Was je erg over je kcal budget gegaan? Nadeel van AYCE, lastig om je in te houden. :P
 
Geen spijt van de cheat? Was je erg over je kcal budget gegaan? Nadeel van AYCE, lastig om je in te houden. :P
Geen enkele spijt. Heerlijk gegeten met leuk gezelschap. :D
Loop ruim voor op schema en van een zo'n cheat ga ik echt geen grote hoeveelheid vet aanzetten.
 
Vandaag maar rug getraind zodat ik mijn borst nog een dag extra rust kon geven, morgen ga ik weer proberen om borst te trainen en hopelijk blijf ik dan pijnvrij. Heb nu al 10 dagen geen borst of schouders meer getraind en die spieren beginnen nu wel erg plat te worden voor mijn gevoel.

Training van vandaag:

T-bar row
15x20
15x40
12x60
10x80
8x90 net iets te zwaar om goede vorm te houden
2x10x80 beter

Dumbbell row
10x40
10x52
3x8x65 damn lekker! voelde goed vandaag. PR denk ik

Seated cable row
12x70
3x10x80

Reversed grip pulldown machine
4x10x60

Plate loaded pulldown machine
4x10x100

Rope pullover
5x12x45
 
Abs wel steeds beter
Screenshot_20200923-201349_Instagram.jpg
 
Je begint ingevallen wangen te krijgen man... haha
 
Skullface incoming....
 
Goeie abs al. je staat er idd nu al goed bij, komt goed. :D
Je gaat echt hard. Wat zet je als ik vragen mag en gebruik je T3 of DNP? Geen issue als je dit voor jezelf wilt houden natuurlijk.
 
Skullface incoming....
Vorige keer begonnen mensen te vragen of ik ziek was, dan weet ik dat het zo ver is :roflol:
Goeie abs al. je staat er idd nu al goed bij, komt goed. :D
Je gaat echt hard. Wat zet je als ik vragen mag en gebruik je T3 of DNP? Geen issue als je dit voor jezelf wilt houden natuurlijk.
Ik DM je even :)
 
Goeie abs al. je staat er idd nu al goed bij, komt goed. :D
Je gaat echt hard. Wat zet je als ik vragen mag en gebruik je T3 of DNP? Geen issue als je dit voor jezelf wilt houden natuurlijk.
Hier ook benieuwd
 
Vandaag borst getraind en het ging echt kut. Een paar apparaten uitgeprobeerd, maar schoot echt niet op. Geen echte pijn, maar heb ook vrij licht getraind en ik had flink wat irritatie in mijn schouder.
Een bekende van mij attendeerde me op het goedje TB-500 en ik ben benieuwd of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Wat ik er tot nu toe over lees ziet het er veelbelovend uit en ik ben momenteel wel een beetje tot de wanhoop gedreven want ik zie mijn borst en vooral schouders elke dag platter worden. Dus, iemand ervaring met TB-500?
 
Back
Naar boven