AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

71cm benen in een goede shape zijn crazy! Verder wel benieuwd wel het nummer is dat je gaat gebruiken. Zag gisteren een routine van dexter Jackson en dat nummer was perfect imo, wel haaks tegen over hardcore :P

 
Met spotter is er veel minder angst dat het fout gaat en daardoor kun je dieper gaan :cool:
Juist!
71cm benen in een goede shape zijn crazy! Verder wel benieuwd wel het nummer is dat je gaat gebruiken. Zag gisteren een routine van dexter Jackson en dat nummer was perfect imo, wel haaks tegen over hardcore :P

Die muziek is echt niet mijn ding haha. Welk nummer ik gekozen heb hou ik tot de wedstrijd geheim.
Is de intro van ophidian - butterfly vip niks?
Zeker vet maar helaas heb ik maar 1 min en ik kan geen 1 min vinden uit het geheel dat geschikt is om eruit te knippen.
 
Squatten ging top. Zonder spotter met 180 kg 2 setjes van 3 reps gesquat. Toen kwam de squatkoning van de gym van in de 60 erbij en ramde ik er in de 3e set nog even 6x180 uit.

Hier in filmpje van de 2e set.
 
Vanwaar eigenlijk die belt. Zie dat best vaak.
Zorgt het ook voor minder back pump?
 
Lekker die derde set, zit nog genoeg ruimte in dus! Volgende keer 3x3x190?
 
muziek vinden voor je routine is altijd lastig, vooral dat het echt maar een minuut mag duren..doe je het langer heb je kans dat ze het gewoon afzetten..dan sta je even te kijken.

als ik dat allemaal lees krijg ik echt de kriebels weer :)
 
Lekker die derde set, zit nog genoeg ruimte in dus! Volgende keer 3x3x190?
Denk het wel, laatste setje ging echt heel makkelijk. Hadden als ik echt tot het uiterste was gegaan misschien maarja dat is achteraf. Ben hier in elk geval dik tevreden mee.
 
upload_2019-1-16_22-17-43.png


wovano nette squats! Altijd al met wraps gesquat?
 
muziek vinden voor je routine is altijd lastig, vooral dat het echt maar een minuut mag duren..doe je het langer heb je kans dat ze het gewoon afzetten..dan sta je even te kijken.

als ik dat allemaal lees krijg ik echt de kriebels weer :)
Ja ik ben hier wel tevreden over. Begint heel rustig en eindigt lekker bombastisch. Klassiek nummertje maar op een wedstrijd nog niet gehoord.
Bekijk bijlage 439517

wovano nette squats! Altijd al met wraps gesquat?
Wat een knapperd he :heart:

Ik squat alleen met wraps vanaf 180 kg.
 
6x180? Netjes bro,mirin.
 
Squatten ging top. Zonder spotter met 180 kg 2 setjes van 3 reps gesquat. Toen kwam de squatkoning van de gym van in de 60 erbij en ramde ik er in de 3e set nog even 6x180 uit.

Hier in filmpje van de 2e set.
Lekker man, goeie vorm ook nog!
 
Back
Naar boven