AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Nette squats inderdaad!:thumbs: Gingen nog vrij vlot ook
 
Vandaag is echt totaal geen energie. Na mijn werk nog lang vergadering gehad en uiteindelijk van 08.00-18.00 op het werk gezeten. Zijn misschien mensen die wel erger gewend zijn maar met het mentaal inspannende werk wat ik doe ben je dan wel gaar.
Daarom besloten om ongeplande rustdag te pakken. Gelukkig kan dat gewoon omdat ik doorgaans gewoon 7x per week train. Morgen weer een dag :)
 
Vandaag is echt totaal geen energie. Na mijn werk nog lang vergadering gehad en uiteindelijk van 08.00-18.00 op het werk gezeten. Zijn misschien mensen die wel erger gewend zijn maar met het mentaal inspannende werk wat ik doe ben je dan wel gaar.
Daarom besloten om ongeplande rustdag te pakken. Gelukkig kan dat gewoon omdat ik doorgaans gewoon 7x per week train. Morgen weer een dag :)
Zelfde hier, soms moet ik me er zelf toe forceren om die 2 dagen per week niet te trainen. Vooral tijdens prep, uiteindelijk nekt het je, ga je niet alleen met je trainingen achteruit, maar ook nog eens op je werk.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zelfde hier, soms moet ik me er zelf toe forceren om die 2 dagen per week niet te trainen. Vooral tijdens prep, uiteindelijk nekt het je, ga je niet alleen met je trainingen achteruit, maar ook nog eens op je werk.
Ik kwam thuis, ging op de bank zitten en toen was het voorbij. Nog een uurtje geslapen ook. Morgen ook weer om 07.00u bij de fysio zijn dus ook lekker op tijd naar bed.
 
7 dagen per week trainen werkt ook eerder averechts imo.
 
7 dagen per week trainen werkt ook eerder averechts imo.
Voor mij is 5 dagen maximaal alles meer dan dat gaat idd averechts werken. Vroeg of laat begin je pijntjes te krijgen, slaapproblemen, zin om te trainen vergaat je... allemaal indicaties dat je overtraint bent.
 
7 dagen per week trainen werkt ook eerder averechts imo.

Voor een lange tijd ja.
Voor een natty ook zeker.
Maar voor iemand die on is kan 7 dagen per week zeker
 
Vandaag is echt totaal geen energie. Na mijn werk nog lang vergadering gehad en uiteindelijk van 08.00-18.00 op het werk gezeten. Zijn misschien mensen die wel erger gewend zijn maar met het mentaal inspannende werk wat ik doe ben je dan wel gaar.
Daarom besloten om ongeplande rustdag te pakken. Gelukkig kan dat gewoon omdat ik doorgaans gewoon 7x per week train. Morgen weer een dag :)

Wat voor (type) werk doe je als ik vragen mag? Ik heb regelmatig dagen van 10-14 uur, deels laptop tikken, maar veel vergaderingen / denken ook, en vind het dan juist heerlijk om nog ff te kunnen gymmen en niet na te hoeven denken na een dag stil zitten. Moet dan wel de puf er voor hebben uiteraard, maar kan voor mij juist een mooi moment zijn om hoofd leeg te maken. Is wel voor iedereen anders natuurlijk, dus gewoon even benieuwd.
 
Heb er ook wel weer zin in om na mijn wedstrijd naar de 220 toe te gaan werken.

Idd! Dat is mijn mikpunt ook :) 4 plate SQ (ik heb plates van 25 :p )
 
Zijn jullie van mening dat krachttraing 5 dagen per week en 2 dagen per week cardio (spinning en hardlopen) ook te veel is (voor natty's)? Ik krijg mezelf niet gepusht een dagje niets te doen, klinkt gek, maar heb een beetje een obsessie. :P
 
Kunt je volume gewoon verdelen over de week. Of je het nou in 1 of 3 keer pakt, alleen intensiteit verschilt dan.
 
7 dagen per week trainen werkt ook eerder averechts imo.
Voor mij is 5 dagen maximaal alles meer dan dat gaat idd averechts werken. Vroeg of laat begin je pijntjes te krijgen, slaapproblemen, zin om te trainen vergaat je... allemaal indicaties dat je overtraint bent.
Ik voel het zelf aan. Wanneer ik echt voel dat mijn lichaam rust nodig heeft pak ik die. Trainen is buiten een hobby ook een uitlaatklep dus dat heb ik vaak wel even nodig om te ontspannen.

Voor een lange tijd ja.
Voor een natty ook zeker.
Maar voor iemand die on is kan 7 dagen per week zeker
Eens.
Wat voor (type) werk doe je als ik vragen mag? Ik heb regelmatig dagen van 10-14 uur, deels laptop tikken, maar veel vergaderingen / denken ook, en vind het dan juist heerlijk om nog ff te kunnen gymmen en niet na te hoeven denken na een dag stil zitten. Moet dan wel de puf er voor hebben uiteraard, maar kan voor mij juist een mooi moment zijn om hoofd leeg te maken. Is wel voor iedereen anders natuurlijk, dus gewoon even benieuwd.
Ik ben leerkracht. Zitten nu even in een drukke periode met veel zieke collega's en klassen die opgevangen moeten worden dus heb wel eens 47 kinderen tegelijk. Maar ik blijf lachen.
Idd! Dat is mijn mikpunt ook :) 4 plate SQ (ik heb plates van 25 :p )
Samen naar de 220 dus. Wanneer wil je het gehaald hebben?
Zijn jullie van mening dat krachttraing 5 dagen per week en 2 dagen per week cardio (spinning en hardlopen) ook te veel is (voor natty's)? Ik krijg mezelf niet gepusht een dagje niets te doen, klinkt gek, maar heb een beetje een obsessie. :P
Kunt je volume gewoon verdelen over de week. Of je het nou in 1 of 3 keer pakt, alleen intensiteit verschilt dan.
Ik denk ook een kwestie van aanvoelen. Als jij elke training all out gaat als natty zul je merken dat je op een gegeven moment wel echt rustdagen nodig gaat hebben.
 
Heb je geen schrik dat iemand dergelijke zaken dat je hier op het forum verteld gaat gaan tonen aan bijvoorbeeld de directie van je school?
 
Heb je geen schrik dat iemand dergelijke zaken dat je hier op het forum verteld gaat gaan tonen aan bijvoorbeeld de directie van je school?
Dit vraag ik mij ook af inderdaad. Desalniettemin super veel respect over hoe open je over alles bent. Niet alleen AAS, maar ook training, voeding, mentaal en je leven buiten de gym en DBB.
 
Dit vraag ik mij ook af inderdaad. Desalniettemin super veel respect over hoe open je over alles bent. Niet alleen AAS, maar ook training, voeding, mentaal en je leven buiten de gym en DBB.

Respect ok maar je moet toch vooral aan je priveleven denken. Zoiets kan je voor de rest van je professionele loopbaan achtervolgen...

In NL is men misschien meer open mind, in België wil je de stempel van aas gebruiker niet hebben of je mag veel jobs vaarwel zeggen.
 
Imo de belangrijkste factoren voor hoe vaak je kan trainen.

In order van belang

1: trainings intensiteit en volume.
2: invulling van je andere tijd ( bvb, 50 uur fysiek werken plus relatie VS 30 uur bureau werken en single)
3: hoeveel slaap je krijgt
4: voeding
5: gear
6: leeftijd


Ik heb ook 6-8x Pw getraind, maat zat toen 30 uur op school, was single, sliep goed en bulkte, ook waren mijn training relatief laag in intensiteit.

Nu werk ik meer richting de 40-45 uur en heb ik een relatie, train met meer intensiteit en slaap ook soms wel echt te weinig. Nu is de max 5x pw.
 
Back
Naar boven