XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Imo de belangrijkste factoren voor hoe vaak je kan trainen.

In order van belang

1: trainings intensiteit en volume.
2: invulling van je andere tijd ( bvb, 50 uur fysiek werken plus relatie VS 30 uur bureau werken en single)
3: hoeveel slaap je krijgt
4: voeding
5: gear
6: leeftijd


Ik heb ook 6-8x Pw getraind, maat zat toen 30 uur op school, was single, sliep goed en bulkte, ook waren mijn training relatief laag in intensiteit.

Nu werk ik meer richting de 40-45 uur en heb ik een relatie, train met meer intensiteit en slaap ook soms wel echt te weinig. Nu is de max 5x pw.
1. Een stuk of 7-8 oefeningen per training. Meestal 4 sets a 8-12, behalve sommige compounds, daar pak ik bijvoorbeeld 5 x 5 of 10-10-5-5-3-1 o.i.d. Totale trainingstijd qua kracht ca. 80-90 minuten (in het weekend wel eens iets langer) en soms dan nog kort rustig cardio. Probeer wel iedere set maximaal te gaan;
2. kantoorbaan, ruim 40 uur per week, soms overwerken, maar niet heel veel, 75 minuten reistijd per dag met de auto, single;
3. gemiddeld doordeweeks 7,5-8 uur nachtrust waarvan 6,5-7 uur effectief slaap. In het weekend slaap ik effectief 8,5 uur per nacht;
4. 3600 kcal, wil nog iets ophogen om aan te komen, bulk grotendeels clean, in het weekend iets meer IIFIYM. Geen gebak, chips, frituur, alcohol etc. etc.
5. N.v.t.
6. 31 jaar. Ik oog jonger en voel me jonger, maar dat is misschien irrelevant.

wovano: sorry voor het vervuilen van je log, ik wilde gewoon even reageren.
 
Heb je geen schrik dat iemand dergelijke zaken dat je hier op het forum verteld gaat gaan tonen aan bijvoorbeeld de directie van je school?

Dit vraag ik mij ook af inderdaad. Desalniettemin super veel respect over hoe open je over alles bent. Niet alleen AAS, maar ook training, voeding, mentaal en je leven buiten de gym en DBB.

Respect ok maar je moet toch vooral aan je priveleven denken. Zoiets kan je voor de rest van je professionele loopbaan achtervolgen...

In NL is men misschien meer open mind, in België wil je de stempel van aas gebruiker niet hebben of je mag veel jobs vaarwel zeggen.
Flink risico inderdaad. Maar het is wel een onderdeel van mijn leven en ik wens mijn leven zo te leven als ik zelf wil. Zou eigenlijk niet weten wie van school erachter zou moeten komen. Maar heb er wel over nagedacht.
 
Rug is lekker gegroeid. Denk dat daar de meeste gains in zitten sinds mijn shoot.

IMG-20190120-WA0005.jpg
 
Flink risico inderdaad. Maar het is wel een onderdeel van mijn leven en ik wens mijn leven zo te leven als ik zelf wil. Zou eigenlijk niet weten wie van school erachter zou moeten komen. Maar heb er wel over nagedacht.
Iedereen die er achter komt door dit forum zit in hetzelfde wereldje :P. Of je zou een log in de AAS-sectie moeten hebben, daar kijken misschien weinig mensen die negatief tegenover AAS-staan. Ik denk ook niet dat het zo'n issue is, tijdje terug was zelfs in het nieuws en een discussie bij de politietop of men het wel of niet vond kunnen dat agenten in het weekend thuis een jointje opstaken.
 
Wtf, hoe krijg je dit voor elkaar... :eek: even een aantal jaar aan wijdte in enkele weken erbij..
 
Wtf, hoe krijg je dit voor elkaar... :eek: even een aantal jaar aan wijdte in enkele weken erbij..
Nog maar kijken wat er over blijft als ik wedstrijdshape ben natuurlijk maar 2x rug trainen werpt in elk geval zijn vruchten af.
 
Vanavond toevallig ook Haefland? Ik ben er met een maatje trainen, misschien tot straks!
 
Bizarre rug genetics:D
Heb ik elk geval nooit wat extra’s voor mijn rug hoeven doen. Nu met iets extra werk groeit die ook extra :D
Roids! En goede begeleiding..en mogelijk schema, maar verder: roids

Desalnietteplus netjes ;)
Combinatie van alles natuurlijk :)
Vanavond toevallig ook Haefland? Ik ben er met een maatje trainen, misschien tot straks!
Helaas niet kerel, train vanavond borst bij basic fit. Morgen weer benen bij haefland.
 
Heb ik elk geval nooit wat extra’s voor mijn rug hoeven doen. Nu met iets extra werk groeit die ook extra :D

Combinatie van alles natuurlijk :)

Helaas niet kerel, train vanavond borst bij basic fit. Morgen weer benen bij haefland.
Helaas pindakaas, zien ons nog wel in de komende weken ;) Welke basic train je chest Ten esche? Al gehoord dat ze van plan zijn daar een van de grootste van de EU van te maken + 24/7?
 
Helaas pindakaas, zien ons nog wel in de komende weken ;) Welke basic train je chest Ten esche? Al gehoord dat ze van plan zijn daar een van de grootste van de EU van te maken + 24/7?
Ik ga eigenlijk altijd naar Ten Esschen ja, voor mij het dichtste bij. Ga vanavond eens vragen wanneer dat gaat gebeuren ja, zou wel chill zijn als dat snel is want dan kan ik daar voor mijn werk cardio doen fasted.
 
Ik ga eigenlijk altijd naar Ten Esschen ja, voor mij het dichtste bij. Ga vanavond eens vragen wanneer dat gaat gebeuren ja, zou wel chill zijn als dat snel is want dan kan ik daar voor mijn werk cardio doen fasted.
Ik heb het geluk dat ik een crosstrainer thuis heb, maar voor nu alleen in het weekend soms fasted cardio.
 
Ik heb het geluk dat ik een crosstrainer thuis heb, maar voor nu alleen in het weekend soms fasted cardio.
Ik heb thuis een fiets staan, maar ik vind het uiteindelijk toch fijner om op een fatsoenlijk apparaat cardio te doen :o
 
Vanmorgen foto's gemaakt en naar Jeffrey gestuurd en zijn reactie was heel positief. Zelf heb ik het idee dat het niet snel genoeg gaat maar dat had ik voor de fotoshoot ook. Heb dus alle vertrouwen in de baas. Deze zaterdag weer checkup en ik denk dat ik daarna regelmatiger checkups ga hebben. Ik train sowieso met hem samen op bodybuilding united 16 februari met voorafgaand een poseerclinic van Arthur Groenefelt. 10 februari een poseerclinic van Siem Goossens. Gaan nu leuke weken worden dus.
 
Het is druk deze week. Lange en vooral drukke dagen op het werk. Vervolgens trainen en cardio en dan is het alweer bijna bedtijd. Gelukkig qua training en voeding wel alles volgens schema. Begonnen met de korte esters dus komende 2 weken zal mijn fysiek wel flink gaan veranderen. Heb wel enorm veel zin in het proces wat ik de komende 5,5 week weer ga doormaken. Verder gisteren easy 3x190 gesquat maar denk wel dat daar het eindstation is tot na mijn wedstrijd. Ga nu niet meer verhogen om kans op blessures te vermijden.
 
Back
Naar boven