XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

  • Goed dat je Jeffery een berichtje hebt gestuurd. Toen ik vond dat er wat meer gas gegeven mocht worden heb ik het ook aangegeven bij m'n coach. Armen worden vrij snel lean maar buik bleef heel lang uit helaas. Het is pittig, maar wellicht laatste dagen nog maar wat extra droppen, of een extra low dag er bij. Voordat je het weet is het d-day :)
     
    Doe jij verder geen carb cycle ofzo? Maatje van mij is enorm goed in shape gekomen zo, cardio duur verschilt per dag etc. Wordt gecoached door Wesley Vissers
     
    Zoals die 160 ging moet 170+ zeker wel lukken.
    Zeker met de krachtgains van winny.

    Ben je niet bang dat je toch wat extra huid oo je buik hebt uit de periode dat je chubby was?
     
    Dag 5: benen @ haefland sport

    Leg extension warmup

    Squat

    3x160
    3x170
    2x3x180
    Damn voelde echt lekker om zo in deze fase van mijn cut deze gewichten na meer dan een jaar weer in mijn nek te hebben. En nog best makkelijk eigenlijk. Mensen zaten me te hypen voor 200 maar hierbij gelaten.

    Bulgarian split squat
    4x12x40

    Unilateral leg press
    4x12x80

    Unilateral leg extension
    4x12x49

    Unilateral leg curl
    4x12x50

    Lunges
    3x12xbw dood

    Seated calf raises
    4x15x100

    Standing calf raises unilateral
    4x15xbw

    Cardiosessie 3/5: 45 min fietsen

    Goed dat je Jeffery een berichtje hebt gestuurd. Toen ik vond dat er wat meer gas gegeven mocht worden heb ik het ook aangegeven bij m'n coach. Armen worden vrij snel lean maar buik bleef heel lang uit helaas. Het is pittig, maar wellicht laatste dagen nog maar wat extra droppen, of een extra low dag er bij. Voordat je het weet is het d-day :)
    Hij reageerde vrij snel en kan zaterdag al naar hem toe, 2 weken eerder dan gepland.
    Kut is dat idd, die zwemband smelt als laatste.
    Zo verschrikkelijk irritant. Met tanktop lijk ik shredded maar wel nog die vreselijke zwembad.
    Doe jij verder geen carb cycle ofzo? Maatje van mij is enorm goed in shape gekomen zo, cardio duur verschilt per dag etc. Wordt gecoached door Wesley Vissers
    Ik doe ook een carb cycling schema ja. 2500-3000-3500 kcals. 4 lage dagen, 2 hoge en 1 moderate.
    Zoals die 160 ging moet 170+ zeker wel lukken.
    Zeker met de krachtgains van winny.

    Ben je niet bang dat je toch wat extra huid oo je buik hebt uit de periode dat je chubby was?
    Zie training hierboven:D
    En dan van die huid zou kunnen maar ziet er totaal niet zo uit als bij mensen met gigantisch veel gewichtsverlies. Zo van die opgerolde huid onder de navel heb ik niet.
     
    Laatst bewerkt:
    gvd die 180 was nog easy :roflol:
    i want what this guy is taking.

    bedoel ook niet dat je echt hele plakken huid over hebt, maar dat je meer vet om je middel lijkt te hebben omdat daar toch wel wat meer huid zit dan anders.

    wel netjes dat je je bij die squat in hebt weten te houden, ik was sws door gegaan naar 190+.
     
    Sterke squats bro! Benieuwd wat je kunt squatten als je niet aan het cutten bent. Makkelijk 200+
     
    damn, en ik maar denken dat Whey, creatine en wat BCAA's genoeg waren.

    Gotta love tren:D
    Tren is wel echt met afstand mijn favoriete compound. Gaat niks boven de trenlook en feel.
    Mooie sterke squatjes!

    Sterke squats bro! Benieuwd wat je kunt squatten als je niet aan het cutten bent. Makkelijk 200+

    Nu ook wel als je 2x3x180 kunt. Easy
    Uit ervaring weet ik inderdaad dat wanneer ik 3x180 squat ik ook 1x200 kan. Mijn all time max is 1x210 en mijn droom is 220.
     
    Gisteren tijdens het fietsen kramp in mijn bil geschoten en voelt nu nog steeds alsof ik enorme pip in mijn bil heb, daar zet ik de injecties overigens niet. Had ik tijdens de training zelf ook nog geen last van.
    Verder staat vandaag eigenlijk borst op de planning maar mijn linker schouder voelt nog steeds een beetje gevoelig aan van de vorige training. Daarom ga ik vanavond een keertje armen trainen. Had ook rustdag kunnen pakken of alleen cardio kunnen doen, maar ja... :D
     
    Damn son die squat! En die kuiten:eek!: echt insane!

    Tren staat er trouwens toch niet echt om bekend kracht te bouwen?
     
    Damn son die squat! En die kuiten:eek!: echt insane!

    Tren staat er trouwens toch niet echt om bekend kracht te bouwen?
    Krijg mijn kuiten normaal niet zo goed op de foto/filmpje maar gisteren wel gelukt. Zo dik als mijn huid is bij mijn buik, zo dun is die bij mijn kuiten.

    Ik word zelf altijd wel aardig sterk van tren. Redelijk agressief in mijn trainingen ook. Daar waar anderen hun vriendin in elkaar slaan gooi ik gewoon wat extra gewicht erbij :punch:
     
    Gaat lekker man :) Inderdaad jezelf niet laten opnaaien, zo’n single eruit knallen en wellicht iets oplopen...is het niet waard
     
    Back
    Naar boven