Fitness Seller

Wovano’s daddy gains (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sneak peek :D
02.jpg
03.jpg
04.jpg
07.jpg
11.jpg
19.jpg
23.jpg
 
Bruut
 
Looking good
 
zijn mooie foto's geworden, daar zal je nu, maar vooral ook later heel blij mee zijn.
deze foto's zijn dan een mooie terugblik op een bijzondere periode uit je leven.
 
Gisteren uit gaan eten en het was een ayce concept dat "eindeloos genieten" heet maar het was eerder eindeloos wachten. We waren er om 18.00u maar om 21.30u hadden we pas 2 rondes gehad. Uiteindelijk kregen we na 21.30u alles heel snel achter elkaar omdat het toen heel rustig was maar omdat oma toen een beetje moe werd en uitgezeten was heb ik niet meer alles kunnen nemen wat ik wilde. Gelukkig ga ik overmorgen weer met vrienden dus herkansing. Normaal is het niet zo druk dus hopelijk is het overmorgen weer normaal. Ze hadden nu een extra zaal vol erbij maar dat kon de keuken niet aan. Denk wel dat Skatermarvin alsnog trots op me is :p

Ronde 1
Nachos overbakken met kaas en guacamole, sour cream en salsa dip

Ronde 2
Mini hamburger met friet

Ronde 3
Griekse kipspies met Griekse groentes en tzatziki en friet

Ronde 4
Varkenssaté spies met kroepoek, atjar en een paar frietjes

Ronde 5
Holtsteiner schnitzel met groentes en een paar frietjes

Ronde 6
Vietnamese loempia met noedels en kroepoek

Ronde 7
Tarte tatin met kaneelijs

Ronde 8
Grand dessert met ijs, mousse, taart

Ronde 9
Limoncello taart met sorbetijs

 
Uiteraard!:marvin:

Hoe zijn de rebound gains inmiddels?
Veeeeeel vocht. Gisteren checkup gehad bij Jeffrey en het is de bedoeling om het vocht even eraf te werken komende dagen. Met oud op nieuw nog 1x oliebollen eten (lees: cheaten) en dan door gas erop. Carbs gaan wat omhoog om de komende weken nog wat massa aan te zetten. Krijg een dezer dagen het schema ervoor. Komende weken tot aan de wedstrijd ligt de nadruk op mijn rug wijdte wat te verbeteren.

Heb me verder net officieel ingeschreven voor de wedstrijd!
 
Veeeeeel vocht. Gisteren checkup gehad bij Jeffrey en het is de bedoeling om het vocht even eraf te werken komende dagen. Met oud op nieuw nog 1x oliebollen eten (lees: cheaten) en dan door gas erop. Carbs gaan wat omhoog om de komende weken nog wat massa aan te zetten. Krijg een dezer dagen het schema ervoor. Komende weken tot aan de wedstrijd ligt de nadruk op mijn rug wijdte wat te verbeteren.

Heb me verder net officieel ingeschreven voor de wedstrijd!
Gaaf! Succes..we blijven je hier uiteraard volgen!

Weet je eigenlijk je vetpercentage op de shootdag? Met andere woorden..hoeveel verder of dieper moet je nog voor de wedstrijd?
 
Gaaf! Succes..we blijven je hier uiteraard volgen!

Weet je eigenlijk je vetpercentage op de shootdag? Met andere woorden..hoeveel verder of dieper moet je nog voor de wedstrijd?
Nee geen idee, maar zat niet heel ver van wedstrijdshape af. 1 week voor de shoot zei Jeffrey nog dat hij me met kerst in wedstrijdshape had als het moest. Hoeveel procent het exact was weet ik niet. Had in elk geval wel de aderen overal staan, zelfs over mijn buik doorlopend tot aan mijn oksel.
 
Goede shape man. Lkkr ook dat je vp al zo laag is met het oog op de wedstrijd
 
Het geklooi is voorbij! Vanmorgen was ik tov gisterochtend 5 kg lichter. :roflol: ben benieuwd wat ik morgen op de weegschaal zie. Volle gas cardio gedaan met meerdere lagen kleding en wat eca helpt goed.

Vanaf gisteren dus weer volop gas erop. Mijn schouderblessure lijkt als sneeuw voor de zon verdwenen. Laatste training van 2018 3x12x80 incline bench gedaan en vandaag 3x12x80 seated military press. En geen enkel naar of raar gevoel ik mijn schouder meer. Dat motiveert me wel in mijn trainingen. Ben benieuwd hoe komende weken gaan verlopen. Komende weken tot aan de prep is ga ik 2x rug trainen met de bedoeling mijn rug nog wat wijder te krijgen om mijn brede taille te compenseren. Het draait allemaal om de illusie!

Merk wel dat ik wat kortademiger ben door waarschijnlijk het extra gewicht in de vorm van vocht. Nu is het dus eerst zaak om deze week het overtollige vocht weg te werken. Ik verwacht dat ik rond de 100 kg ga uitkomen einde van de week.
 
Hou je overmatig vocht vast dan?
Ja. Vanuit prepmodus, dehydrated zonder schema de feestdagen (vreetdagen) ingaan was achteraf gezien geen slim plan. Krijg voor meteen na mijn wedstrijd het schema. Jeffrey had het al over de OR en het NK maar zover wil ik zelf nog niet denken.
 
Back
Naar boven