MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

In! leuke en interessante log, keep up the good work!
 
Korte update, slapen gaat goed. Gisteravond om 23.00u naar bed gegaan om zo aan mijn 8 uur slaap te komen. Prima nachtje gehad gelukkig. Zal ook wel mede komen omdat er nu wat ritme in zit. Trainingen verlopen goed verder. Zit iets meer volume in dan dat ik gewend was. Voor elke grote spiergroep nu 6 oefeningen.
1: rug 6 triceps 3
2: schouders 6 buik 3
3: rug 6
4: borst 6 biceps 3
5: benen 6 kuiten 2

Verder ook deze week begonnen met andere cardio vormen. Maandag 25 min op de crosstrainer gestaan maar krijg na 15 min ongeveer slapende voeten dus beetje kut. Erna nog gefietst. Gisteren 15 min crosstrainer, 15 min stijlste helling loopband en 15 min fietsen. Wat op het apparaat staat zal toch niet kloppen maar misschien wel in verhouding. Met alleen fietsen verbrandde ik normaal 375 kcals en door de combinatie gisteren 850 kcals. Wel wat effectiever dus. Nadeel is wel dat ik nu spierpijn in mijn kuiten heb en het echt een stuk vermoeiender is dus geen optie voor legdays.
 
Is even wennen, heb zelf een tijdje helling lopen geskipped en deze week weer begonnen. Waar ik eerst rond de 10% op 5kmh zat gaan m'n kuiten nu op 5% 4-5kmh echt kapot na zo'n tien minuten.
 
Maar schouders/borst zijn maar kleine spiergroepen?

Zoveel druk werk ook dan?
Mijn ellebogen doen al zeer als ik eraan denk :D
 
Maar schouders/borst zijn maar kleine spiergroepen?

Zoveel druk werk ook dan?
Mijn ellebogen doen al zeer als ik eraan denk :D
Tering inderdaad. 6 oefeningen schouders..

Al moet ik wel zeggen dat wovano zijn schouders wel groot zijn..of bedoelen ze dat niet met grote spiergroepen?:rolleyes:
 
Is even wennen, heb zelf een tijdje helling lopen geskipped en deze week weer begonnen. Waar ik eerst rond de 10% op 5kmh zat gaan m'n kuiten nu op 5% 4-5kmh echt kapot na zo'n tien minuten.
Ik had hem op 15 graden (hoogste) gezet en 5 km/h en ik was erna echt helemaal naar tyfus.
Maar schouders/borst zijn maar kleine spiergroepen?

Zoveel druk werk ook dan?
Mijn ellebogen doen al zeer als ik eraan denk :D
Valt mee. Bij borst 4 press oefeningen en bij schouders 2. Momenteel nergens last van gelukkig. Alleen van mijn onderarm bij pull ups dus die heb ik vervangen door lat pulldown.
Tering inderdaad. 6 oefeningen schouders..

Al moet ik wel zeggen dat wovano zijn schouders wel groot zijn..of bedoelen ze dat niet met grote spiergroepen?:rolleyes:
Hahaha mijn schouders zijn wel een sterke spiergroep in elk geval:D
 
Training gisteren ging weer lekker. Voorheen merkte ik dat ik snel verzuurd was bij cable pull oefeningen maar mijn onderarmen houden het steeds beter vol met als gevolg dat ik meer gewicht kan pakken. Mijn rug jan het vaak wel aan maar mijn onderarmen zijn gewoon snel op. Na afloop 25 min crosstrainer gedaan en 20 min fiets. Gaat prima zo die afwisseling.
Helaas niet gelukt om gisteren om 23:00u in bed te liggen, is uiteindelijk 0:00u geworden. Wat ik lastig vind is dat er soms erg weinig tijd overblijft om gewoon even te chillen. Zo’n krachttraining met zoveel volume en elke dag 45 min cardio erna kost gewoon veel tijd, maar ik weet waarvoor ik het doe. Scheelt trouwens ook dat ik meteen na mijn werk een uurtje op de bank in slaap gevallen was.
Verder even teruggekeken naar de progressiefoto’s van voor de fotoshoot en zoals ik er nu bij sta is ongeveer de shape die ik 4-5 weken voor mijn fotoshoot had alleen 2 kg zwaarder. Geen idee of dat massa of vocht is, let’s hope for the best: Veel gains:D
 
Wat betreft kracht bij push is de rek van afgelopen weken er wel uit. Ben wel zo blij dat ik weer normaal kan incline benchpressen en dumbbell pressen met leuke gewichten. Zorgt toch echt voor een veel betere pomp en meer voldaan gevoel dan een borsttrainig op enkel de machines. Vanavond legday met 3x3x170 squat op de planning.

Heb verder even mijn coach gevraagd of er wat aanpassingen gedaan konden worden in mijn voeding, wat meer vlees/kip i.p.v. whey. Heb vanmorgen wat foto’s opgestuurd en hij ging ernaar kijken. Shape is op zich niet verkeerd, moet natuurlijk in mijn achterhoofd houden dat ik altijd gewend ben geweest om tren in mijn cycle te hebben en nu niet. Mis wel die hardheid en vasculariteit die je erdoor krijgt maar ik mis niet de slechte nachten, het overmatige zweten en de kortademigheid. Dat lijkt nu wat minder. Heb gelukkig ook al de hele week goed geslapen voor mijn doen dus denk dat het ritme van weer werken mijn lichaam wel goed doet.
 
Laatst bewerkt:
Legday erop zitten. Ging erg lekker. Had opgewarmd en een triple met 160 gedaan om te kijken hoe dat aanvoelde. Ging makkelijk dus 3x3x170 gesquat. Eerste setje voelde even zwaar maar miste de focus. De twee andere setjes gingen makkelijk met een spot van Boy Breed dus volgende keer weer verhogen. Even opwarmen en dan een triple met 170 om het werkset gewicht te bepalen. Nu weer braaf mijn cardio doen. Dit keer gewoon fietsen want mijn benen zijn volledig gefrituurd:o
 
Reactie van mijn coach op de foto's die ik vanmorgen stuurde. Hij vond dat mijn shape tov de checkup op 27-12 alweer enorm verbeterd was terwijl ik maar 1 kg minder weeg dan die dag. Mooi :D
Ik ontvang vanavond mijn nieuwe voedingsschema.
 
Legday erop zitten. Ging erg lekker. Had opgewarmd en een triple met 160 gedaan om te kijken hoe dat aanvoelde. Ging makkelijk dus 3x3x170 gesquat. Eerste setje voelde even zwaar maar miste de focus. De twee andere setjes gingen makkelijk met een spot van Boy Breed dus volgende keer weer verhogen. Even opwarmen en dan een triple met 170 om het werkset gewicht te bepalen. Nu weer braaf mijn cardio doen. Dit keer gewoon fietsen want mijn benen zijn volledig gefrituurd:o
Die squatjes waren appeltje eitje voor jou:cool:
 
dubbel 0 Annie :P
 
Reactie van mijn coach op de foto's die ik vanmorgen stuurde. Hij vond dat mijn shape tov de checkup op 27-12 alweer enorm verbeterd was terwijl ik maar 1 kg minder weeg dan die dag. Mooi :D
Ik ontvang vanavond mijn nieuwe voedingsschema.
Ben benieuwd man! Je coach pakt het in ieder geval erg persoonlijk aan hoorde ik:thumbs: Geen 'massa productie'..als in veel leden..
 
Ben benieuwd man! Je coach pakt het in ieder geval erg persoonlijk aan hoorde ik:thumbs: Geen 'massa productie'..als in veel leden..

+1

Enorm veel contact ook, vind ik. Mooi dat er nog zo gewerkt kan worden
 
Back
Naar boven