MuscleMeat

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ben benieuwd man! Je coach pakt het in ieder geval erg persoonlijk aan hoorde ik:thumbs: Geen 'massa productie'..als in veel leden..
+1

Enorm veel contact ook, vind ik. Mooi dat er nog zo gewerkt kan worden
Ik heb geen ervaring met andere coaches maar de samenwerking met Jeffrey is inderdaad heel persoonlijk. Ik krijg altijd een reactie op dezelfde dag, meestal zelfs nog binnen een uur. Hij weet altijd het juiste tegen me te zeggen om het beste uit me te halen en zoals iedereen denk ik wel voor de fotoshoot heeft kunnen zien werken zijn schema's perfect voor mij. Hij kent mijn lichaam eigenlijk nog beter dan ik zelf:roflol:
Na de wedstrijd(en) blijf ik in mijn 'bulk'fase ook gewoon onder begeleiding bij hem.
 
Wat kost dat nou per maand of beantwoord je die vragen niet?
 
75 euro, staat ook gewoon op zijn website.
 
Voor wie benieuwd is naar mijn voeding. Hieronder mijn low day vandaag. Maaltijd 6 zijn meerdere maaltijden. Na de training een shake met banaan, altijd. Door de dag heen shake met blauwe bessen. Voor het slapen night protein met nootjes.

20190113_185104.png
 
3000 kcal voor een lage dag Hahah ik zie er veel die het met minder moeten doen :P 3k valt best mee toch?
Is nog wel te doen. Moderate en high dag zijn ongeveer 500 en 1000 kcals meer. Over 2 weken ga ik weer omlaag. Heb op de low dagen nu wat meer vaste voeding. Had op de andere dagen havermout met whey en fruit maar op low dagen vervalt alle havermout en rijst dus dan zou ik alleen een shake met wat fruit hebben en dat vult voor geen meter. Daarom eet ik op low dagen kip met groente als ontbijt.
 
Prima low day:o
Mwah zoveel is 2900 kcals niet voor een bodybuilder van 105 kg :p doe ook nog 5x per week 45 min cardio dus sommige mensen verkijken zich wel eens erop. Zelfs op die hoge dag van 3900 zijn er geen momenten door de dag dat ik echt verzadigd ben.
 
Mwah zoveel is 2900 kcals niet voor een bodybuilder van 105 kg :p doe ook nog 5x per week 45 min cardio dus sommige mensen verkijken zich wel eens erop. Zelfs op die hoge dag van 3900 zijn er geen momenten door de dag dat ik echt verzadigd ben.
Haha dat is waar, ik heb het nog wel erger nu. Lage dagen op 2500 en hoge op 3000. Zit dan wel maar op 30 min cardio. Bedoeling is dat we iets eerder klaar zijn zodat we al eens kunnen uitproberen met laden etc. Op het einde aan zit ik dus wat hoger in de kcals. Maar zolang je langdurig in een tekort zit, met een heel laag vp voel je je fucked up en nooit verzadigd :P
 
Zelfs op die hoge dag van 3900 zijn er geen momenten door de dag dat ik echt verzadigd ben.
Ben wat dat betreft ook echt onverzadigbaar. Wat dat betreft wel jaloers op mensen die regelmatig zeggen dat ze 'vol' zitten:o
 
Korte update over hoe het gaat. Ik had vrijdagochtend foto’s gemaakt en naar mijn coach gestuurd maar als ik die foto’s bekijk en vergelijk met mijn shape vanmorgen heb ik het gevoel dat mijn shape alweer beter is. Gewicht blijft nu ongeveer 2 weken schommelen tussen de 104 en 105 kg maar mijn schape wordt eigenlijk alleen maar beter, vanmorgen na low carb weekend 105,4 kg. Precies wat de bedoeling is dus. Vandaag high carb dag. Trainingen gaan nog steeds goed alleen met de laatste schoudertraining een klein pijntje in de bekende linkerschouder opgelopen. Moest toevallig vandaag al naar de fysio om ernaar te laten kijken dus dan kan hij dit meteen ook even bekijken. Verder heb ik al mijn cycle voor de laatste weken te horen gekregen en ik verbaasde me wederom hoe weinig ik eigenlijk maar hoef te gebruiken. Geen idee of dat is omdat dat zijn gangbare doseringen zijn of omdat ik wellicht mits de jbc goed gaat erna nog 4-5 weken door moet en dan eventueel nog kan verhogen. Enige nadeel is dat het korte esters zijn. Om de dag pinnen heb ik niet zo’n trek in dus ik denk dat ScumbagAnnie binnenkort zustertje mag gaan spelen.:D Ik merk bovendien ook dat ik mentaal gezien ook een stukje sterker erin sta. Ik weet dat ik nog 7 weken heb en mijn shape al veel beter is dan 7 weken voor mijn shoot en ook nog eens zwaarder. Ik ga er dus van uit dat ik nog wel iets van massa heb aangezet. Hoeveel dit precies gaat zijn zullen we gaan zien aan de eindstreep.
 
Fijn dat je wel wat gewicht hebt dat je er zo af kan krijgen én nu al in degelijke shape staat. Heb je pics? :D

Vind je het fijner dat iemand anders prikt? Ik merk dat ik het toch liever zelf doe haha
 
Fijn dat je wel wat gewicht hebt dat je er zo af kan krijgen én nu al in degelijke shape staat. Heb je pics? :D

Vind je het fijner dat iemand anders prikt? Ik merk dat ik het toch liever zelf doe haha
Eigenlijk niet meer heel veel pics gemaakt de laatste tijd. Die van afgelopen vrijdag hou ik liever nog even voor mezelf. Ik zal denk ik in de loop van komende weken wat meer gaan uploaden.

Ja het liefst heb ik de controle zelf maar als je al 9 maanden lang moet pinnen 2x per week en het ging bij mij ook nog vaak moeizaam. Hoesten, olie die er niet in ging, pijnlijk door wellicht littekenweefsel, dan vergaat je die zin wel. Daarom vind ik het prettiger straks om dat even uit handen te geven.
 
Eigenlijk niet meer heel veel pics gemaakt de laatste tijd. Die van afgelopen vrijdag hou ik liever nog even voor mezelf. Ik zal denk ik in de loop van komende weken wat meer gaan uploaden.

Ja het liefst heb ik de controle zelf maar als je al 9 maanden lang moet pinnen 2x per week en het ging bij mij ook nog vaak moeizaam. Hoesten, olie die er niet in ging, pijnlijk door wellicht littekenweefsel, dan vergaat je die zin wel. Daarom vind ik het prettiger straks om dat even uit handen te geven.
Versta ik, heb in m'n glutes ook litteken weefsel en dat is allesbehalve fijn om door te prikken idd.

Komt goed, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Al plannen voor nadien? Of is dat nog een ver van je bed show?
 
Korte update over hoe het gaat. Ik had vrijdagochtend foto’s gemaakt en naar mijn coach gestuurd maar als ik die foto’s bekijk en vergelijk met mijn shape vanmorgen heb ik het gevoel dat mijn shape alweer beter is. Gewicht blijft nu ongeveer 2 weken schommelen tussen de 104 en 105 kg maar mijn schape wordt eigenlijk alleen maar beter, vanmorgen na low carb weekend 105,4 kg. Precies wat de bedoeling is dus. Vandaag high carb dag. Trainingen gaan nog steeds goed alleen met de laatste schoudertraining een klein pijntje in de bekende linkerschouder opgelopen. Moest toevallig vandaag al naar de fysio om ernaar te laten kijken dus dan kan hij dit meteen ook even bekijken. Verder heb ik al mijn cycle voor de laatste weken te horen gekregen en ik verbaasde me wederom hoe weinig ik eigenlijk maar hoef te gebruiken. Geen idee of dat is omdat dat zijn gangbare doseringen zijn of omdat ik wellicht mits de jbc goed gaat erna nog 4-5 weken door moet en dan eventueel nog kan verhogen. Enige nadeel is dat het korte esters zijn. Om de dag pinnen heb ik niet zo’n trek in dus ik denk dat ScumbagAnnie binnenkort zustertje mag gaan spelen.:D Ik merk bovendien ook dat ik mentaal gezien ook een stukje sterker erin sta. Ik weet dat ik nog 7 weken heb en mijn shape al veel beter is dan 7 weken voor mijn shoot en ook nog eens zwaarder. Ik ga er dus van uit dat ik nog wel iets van massa heb aangezet. Hoeveel dit precies gaat zijn zullen we gaan zien aan de eindstreep.
Jammer dat er geen dartbord-smiley is hier.

ONE HUNDRED AND EEEEEEIGHTYYYYYY
 
Eigenlijk niet meer heel veel pics gemaakt de laatste tijd. Die van afgelopen vrijdag hou ik liever nog even voor mezelf. Ik zal denk ik in de loop van komende weken wat meer gaan uploaden.

Ja het liefst heb ik de controle zelf maar als je al 9 maanden lang moet pinnen 2x per week en het ging bij mij ook nog vaak moeizaam. Hoesten, olie die er niet in ging, pijnlijk door wellicht littekenweefsel, dan vergaat je die zin wel. Daarom vind ik het prettiger straks om dat even uit handen te geven.
Welke spots zet je de injecties dan, alleen glutes?
 
Versta ik, heb in m'n glutes ook litteken weefsel en dat is allesbehalve fijn om door te prikken idd.

Komt goed, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Al plannen voor nadien? Of is dat nog een ver van je bed show?
Ja echt een naar gevoel. Krijg nu hetzelfde bij mijn buik volgens mij door 2x per dag de hgh te zetten. Best kut.
Jammer dat er geen dartbord-smiley is hier.

ONE HUNDRED AND EEEEEEIGHTYYYYYY
Dit geeft me er niet echt meer vertrouwen in :roflol:
Welke spots zet je de injecties dan, alleen glutes?
Nee man alleen quads. Heb ook nooit begrepen hoe mensen zelf in hun glutes kunnen injecteren. Je kunt me vertellen hoe jij het doet maar zo kan ik het echt niet. Ga het niet eens proberen. Kom sowieso maar met 1 hand erbij en gebruik voor mijn quads ook altijd een hand voor de plunger en de ander om de spuit recht te houden.
 
Back
Naar boven