Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Ja echt een naar gevoel. Krijg nu hetzelfde bij mijn buik volgens mij door 2x per dag de hgh te zetten. Best kut.

Dit geeft me er niet echt meer vertrouwen in :roflol:

Nee man alleen quads. Heb ook nooit begrepen hoe mensen zelf in hun glutes kunnen injecteren. Je kunt me vertellen hoe jij het doet maar zo kan ik het echt niet. Ga het niet eens proberen. Kom sowieso maar met 1 hand erbij en gebruik voor mijn quads ook altijd een hand voor de plunger en de ander om de spuit recht te houden.
Ik heb op veel gekke plaatsen geïnjecteerd, maar quads durf ik niet :o
 
Ja echt een naar gevoel. Krijg nu hetzelfde bij mijn buik volgens mij door 2x per dag de hgh te zetten. Best kut.


Nee man alleen quads. Heb ook nooit begrepen hoe mensen zelf in hun glutes kunnen injecteren. Je kunt me vertellen hoe jij het doet maar zo kan ik het echt niet. Ga het niet eens proberen. Kom sowieso maar met 1 hand erbij en gebruik voor mijn quads ook altijd een hand voor de plunger en de ander om de spuit recht te houden.

Precies dat, omdat ik daarbij zo lenig ben als een ingemetselde baksteen pakte ik ook altijd m'n quads.
Moet zeggen dat dat toch 4 jaar lang minimaal 1 a 2x per week goed ging, 3 a 5 ml. per keer.
Als ik dan een keer op littekenweefsel zat gewoon even flink roeren met die naald en dan ging het meestal wel weer en anders verse naald, verse spot.
HGH ook 3 jaar lang ED in de buik gezet (sq) nooit ergens last van gehad, kan me niet voorstellen dat littekenweefsel daar aan de orde is maar zou kunnen ofc.
 
Precies dat, omdat ik daarbij zo lenig ben als een ingemetselde baksteen pakte ik ook altijd m'n quads.
Moet zeggen dat dat toch 4 jaar lang minimaal 1 a 2x per week goed ging, 3 a 5 ml. per keer.
Als ik dan een keer op littekenweefsel zat gewoon even flink roeren met die naald en dan ging het meestal wel weer en anders verse naald, verse spot.
HGH ook 3 jaar lang ED in de buik gezet (sq) nooit ergens last van gehad, kan me niet voorstellen dat littekenweefsel daar aan de orde is maar zou kunnen ofc.

Alleen de huid zelf wordt een beetje crêpepapier achtig, gewoon doorprikken :)
 
Ja echt een naar gevoel. Krijg nu hetzelfde bij mijn buik volgens mij door 2x per dag de hgh te zetten. Best kut.

Dit geeft me er niet echt meer vertrouwen in :roflol:

Nee man alleen quads. Heb ook nooit begrepen hoe mensen zelf in hun glutes kunnen injecteren. Je kunt me vertellen hoe jij het doet maar zo kan ik het echt niet. Ga het niet eens proberen. Kom sowieso maar met 1 hand erbij en gebruik voor mijn quads ook altijd een hand voor de plunger en de ander om de spuit recht te houden.

met 1 hand erin pushen beweegt wel wat ja
 
Ik heb op veel gekke plaatsen geïnjecteerd, maar quads durf ik niet :o
Waarom niet? Best fijne plek vind ik zelf. Of laat ik zeggen, minst erge plek :o
Precies dat, omdat ik daarbij zo lenig ben als een ingemetselde baksteen pakte ik ook altijd m'n quads.
Moet zeggen dat dat toch 4 jaar lang minimaal 1 a 2x per week goed ging, 3 a 5 ml. per keer.
Als ik dan een keer op littekenweefsel zat gewoon even flink roeren met die naald en dan ging het meestal wel weer en anders verse naald, verse spot.
HGH ook 3 jaar lang ED in de buik gezet (sq) nooit ergens last van gehad, kan me niet voorstellen dat littekenweefsel daar aan de orde is maar zou kunnen ofc.
Ja als ik de olie lastig erin krijg duw ik de naald net ietsje verder door. Soms helpt het gelukkig maar niet altijd. Echt ermee op en neer bewegen lijkt me eerlijk gezegd niet zo verstandig omdat je dan misschien wel iets kan beschadigen.
Alleen de huid zelf wordt een beetje crêpepapier achtig, gewoon doorprikken :)
Juist dit. Alsof je door meerdere laagjes heen prikt ofzo in plaats van in 1x smoothie erin.
met 1 hand erin pushen beweegt wel wat ja
Gewoon doorduwen, geeft wel mee. Is jouw motto toch :D
Weet ik :):heart:
 
Korte update over hoe het gaat. Ik had vrijdagochtend foto’s gemaakt en naar mijn coach gestuurd maar als ik die foto’s bekijk en vergelijk met mijn shape vanmorgen heb ik het gevoel dat mijn shape alweer beter is. Gewicht blijft nu ongeveer 2 weken schommelen tussen de 104 en 105 kg maar mijn schape wordt eigenlijk alleen maar beter, vanmorgen na low carb weekend 105,4 kg. Precies wat de bedoeling is dus. Vandaag high carb dag. Trainingen gaan nog steeds goed alleen met de laatste schoudertraining een klein pijntje in de bekende linkerschouder opgelopen. Moest toevallig vandaag al naar de fysio om ernaar te laten kijken dus dan kan hij dit meteen ook even bekijken. Verder heb ik al mijn cycle voor de laatste weken te horen gekregen en ik verbaasde me wederom hoe weinig ik eigenlijk maar hoef te gebruiken. Geen idee of dat is omdat dat zijn gangbare doseringen zijn of omdat ik wellicht mits de jbc goed gaat erna nog 4-5 weken door moet en dan eventueel nog kan verhogen. Enige nadeel is dat het korte esters zijn. Om de dag pinnen heb ik niet zo’n trek in dus ik denk dat ScumbagAnnie binnenkort zustertje mag gaan spelen.:D Ik merk bovendien ook dat ik mentaal gezien ook een stukje sterker erin sta. Ik weet dat ik nog 7 weken heb en mijn shape al veel beter is dan 7 weken voor mijn shoot en ook nog eens zwaarder. Ik ga er dus van uit dat ik nog wel iets van massa heb aangezet. Hoeveel dit precies gaat zijn zullen we gaan zien aan de eindstreep.

Zat ook echt maar op minimale aan gear, op het nk was ik zelfs al drie weken off. Ik denk dat je pas echt veel moet gaan zetten als je een gewichtsklasse gaat doen wat veel verder van je natuurlijke shape staat. Bijv ik met mijn krappe 1.70 in de -100 klasse.
 
gewoon doorduwen tot dat ze openscheurt.
 
Waarom niet? Best fijne plek vind ik zelf. Of laat ik zeggen, minst erge plek :o

Ja als ik de olie lastig erin krijg duw ik de naald net ietsje verder door. Soms helpt het gelukkig maar niet altijd. Echt ermee op en neer bewegen lijkt me eerlijk gezegd niet zo verstandig omdat je dan misschien wel iets kan beschadigen.


Juist dit. Alsof je door meerdere laagjes heen prikt ofzo in plaats van in 1x smoothie erin.

Gewoon doorduwen, geeft wel mee. Is jouw motto toch :D

Weet ik :):heart:
Aangezien pip me daar echt pijnlijk lijkt en misschien wel een belangrijke reden is dat het me is afgeraden door een chirurg die zelf ook aas gebruikt, hij gaf aan dat daar de meeste zenuwen zitten en als die beschadigen ben je de sjaak. Nou is dat net 1 op 1000 die zoiets gebeurd, lijkt mij, maar om het zekere voor het onzekere te nemen. Als je niet van glute injects houdt probeer eens je lats, ik vind dat een van de fijnste spots.
 
Zat ook echt maar op minimale aan gear, op het nk was ik zelfs al drie weken off. Ik denk dat je pas echt veel moet gaan zetten als je een gewichtsklasse gaat doen wat veel verder van je natuurlijke shape staat. Bijv ik met mijn krappe 1.70 in de -100 klasse.
Tja wat is veel dan?
 
Zat ook echt maar op minimale aan gear, op het nk was ik zelfs al drie weken off. Ik denk dat je pas echt veel moet gaan zetten als je een gewichtsklasse gaat doen wat veel verder van je natuurlijke shape staat. Bijv ik met mijn krappe 1.70 in de -100 klasse.
uiteindelijk ligt het ook aan je genetics op dat gebied. Sommigen kunnen met relatief weinig gear echt heel groot worden en anderen moeten toch al redelijk naar hogere doseringen en hgh grijpen om daarin mee te kunnen. Er vanuit gaande dat training en voeding optimaal is.
Aangezien pip me daar echt pijnlijk lijkt en misschien wel een belangrijke reden is dat het me is afgeraden door een chirurg die zelf ook aas gebruikt, hij gaf aan dat daar de meeste zenuwen zitten en als die beschadigen ben je de sjaak. Nou is dat net 1 op 1000 die zoiets gebeurd, lijkt mij, maar om het zekere voor het onzekere te nemen. Als je niet van glute injects houdt probeer eens je lats, ik vind dat een van de fijnste spots.
En dat doe je zelf?:roflol:
Net eens geprobeerd en kan de injectie spot op mijn lat net met mijn wijsvinger aantikken. Ben gewoon echt een stijve hark denk ik hahahaha. Gelukkig in mijn quads nog nooit problemen gehad erna. Wel vaker pip natuurlijk maar nooit echt extreem. De ergste pip was toen ik 1x eerder korte esters heb gezet steeds. Bedenk ik me net, dus dat gaat nog leuk worden :o
Tja wat is veel dan?
Dan denk ik aangeraden rond de 2 gr. Met mijn cycle voor de contest zit ik net aan 1 gr.
 
uiteindelijk ligt het ook aan je genetics op dat gebied. Sommigen kunnen met relatief weinig gear echt heel groot worden en anderen moeten toch al redelijk naar hogere doseringen en hgh grijpen om daarin mee te kunnen. Er vanuit gaande dat training en voeding optimaal is.

En dat doe je zelf?:roflol:
Net eens geprobeerd en kan de injectie spot op mijn lat net met mijn wijsvinger aantikken. Ben gewoon echt een stijve hark denk ik hahahaha. Gelukkig in mijn quads nog nooit problemen gehad erna. Wel vaker pip natuurlijk maar nooit echt extreem. De ergste pip was toen ik 1x eerder korte esters heb gezet steeds. Bedenk ik me net, dus dat gaat nog leuk worden :o

Dan denk ik aangeraden rond de 2 gr. Met mijn cycle voor de contest zit ik net aan 1 gr.
Laat de test prop maar komen :roflol:, ik wacht er nog mooi tot 4 weken uit mee! Haha, ja dat had ik voorheen ook en dacht dat ik te buff was om lats te injecteren, maar bleek dat ik gewoon een stijve hark was. Laat je eens door de fysio of een masseur losmasseren/kraken. Ik geloofde er niet in, maar achteraf ging toch wel een wereld voor me open:p Ik zet al m'n injects zelf, m'n vriendin durft het niet helaas. Als het een probleem wordt later in de prep, vraag ik een maat van me die me de vorige prep ook heeft gezet. Constant dezelfde plaatsen blijven prikken of grote hoeveelheden is een no go, vroeg of laat zit je met een ei.
 
Klopt maar het gaat nu eerder om vasthouden en niet om groot worden.
 
zet je ook hgh??
 
wovano waarom injecteer je niet in chest dan?
 
Als er toch over doseringen wordt gesproken, heel persoons/genetica afhankelijk. Als ik sommige radio shows op youtube zie en ze hebben het over doseringen valt me af en toe de mond open (dit zijn niet eens pro's, maar national level). Wat mij betreft en ik om me heen hoor is tussen de 1-2gr veel voorkomend. Alles daarboven gaat naar het extreme vind ik. Slaat ook eigenlijk nergens op als je bij een beginnerswedstrijd belachelijke hoeveelheden zet. Als ik dalijk overstap naar test p zit ik op 1.2gr met de oral dalijk erbij iets meer wekelijks natuurlijk.
 
Laat de test prop maar komen :roflol:, ik wacht er nog mooi tot 4 weken uit mee! Haha, ja dat had ik voorheen ook en dacht dat ik te buff was om lats te injecteren, maar bleek dat ik gewoon een stijve hark was. Laat je eens door de fysio of een masseur losmasseren/kraken. Ik geloofde er niet in, maar achteraf ging toch wel een wereld voor me open:p Ik zet al m'n injects zelf, m'n vriendin durft het niet helaas. Als het een probleem wordt later in de prep, vraag ik een maat van me die me de vorige prep ook heeft gezet. Constant dezelfde plaatsen blijven prikken of grote hoeveelheden is een no go, vroeg of laat zit je met een ei.
4 ml is op zich geen probleem. Dan is de pip minimaal in mijn been, wel afhankelijk van het middel. Korte esters zoals gezegd pijnlijker. Zaterdag komt een maatje bij me in mijn glute demonstreren voor mijn vriendin :p
zet je ook hgh??
Yep, nog niet eerder benoemd? Mochten mensen iets over mijn cycle willen weten, karma is altijd welkom. Grapje pm’en kan altijd ;)
wovano waarom injecteer je niet in chest dan?
Hoeveel ml gaat daarin dan? Zie het namelijk niet zitten om meerdere injects achter elkaar te zetten. Ik prik mezelf al vaak genoeg nu :o
Als er toch over doseringen wordt gesproken, heel persoons/genetica afhankelijk. Als ik sommige radio shows op youtube zie en ze hebben het over doseringen valt me af en toe de mond open (dit zijn niet eens pro's, maar national level). Wat mij betreft en ik om me heen hoor is tussen de 1-2gr veel voorkomend. Alles daarboven gaat naar het extreme vind ik. Slaat ook eigenlijk nergens op als je bij een beginnerswedstrijd belachelijke hoeveelheden zet. Als ik dalijk overstap naar test p zit ik op 1.2gr met de oral dalijk erbij iets meer wekelijks natuurlijk.
Ik heb zonder de oral net iets meer dan 1 gr dus dat valt reuze mee. Sommigen rammen er inderdaad gewoon even hollywood doseringen in voor een beginnerswedstrijd, echt sick.
 
Ik had afgelopen zondag een licht pijntje opgelopen in mijn linker schouder. Gisteren met borst dus voor de zekerheid even wat machinewerk gedaan in Vikings gym. Prima training want ze hebben daar allemaal van die plate loaded apparatuur. Gelukkig geen last gehad en ook echt flinke spierpijn in mijn borst nu. Wat wel vervelend is, is een pijntje onder mijn rechter oksel welke ik vooral bij flye bewegingen voel. Ga ik vrijdag even voor langs de fysio want dat houdt nu al een aantal trainingen aan.

Vanavond staat benen op het programma en eens kijken of ik 3x3x180 kan draaien. Helaas is Boy Breed er niet bij dus ik hoop dat er iemand anders me fatsoenlijk kan spotten. Met spotter ben ik op de een of andere manier toch altijd sterker dan zonder. Had mijn benen overigens nog gemeten deze week en ze zijn koud 71 cm. Niet slecht denk ik? Weet niet of ik eraan denk maar zou ze eigenlijk ook eens met pomp moeten trainen. Ben benieuwd of daar dan nog verschil in zit.

Verder heb ik ook gisteren de definitieve keuze gemaakt voor de muziek om mijn poseeerroutine op te doen. Ik wilde eigenlijk een hardcore nummer kiezen met een rustige opbouw maar niks geschikts gevonden voor 1 min. Bij veel duurt de opbouw alleen al 1 min of wordt erin gesproken, jammer maar goed is niet anders. Dit nummer leent zich ook perfect voor een goede poseerroutine. Ik ga komende week kijken of ik al wat kan bedenken. Heb heel veel yt filmpjes gekeken inmiddels en vooral de poseerroutines uit de jaren 90 vind ik vaak wel vet dus misschien dat ik daaruit nog wat inspiratie kan putten. Volgende week zaterdag check-up en dan overleggen met Jeffrey hoe we het gaan vormgeven.
 
Back
Naar boven