XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Incline dumbbell press

In welke pre neem je?
Ik vind assault van muscle pharm erg fijn. Vaak neem ik daar nog t5 bij (eca stack). Pwo's met dmaa zijn het niet voor mij. Ziekelijk gevoel tijdens de training maar de crash erna is het niet waard voor mij.
 
Incline dumbbell press


Ik vind assault van muscle pharm erg fijn. Vaak neem ik daar nog t5 bij (eca stack). Pwo's met dmaa zijn het niet voor mij. Ziekelijk gevoel tijdens de training maar de crash erna is het niet waard voor mij.
Netjes bro! 240p ook, netjes:P
 
Assault, imo wel 1 vd beste pwo. Nu neem ik soms ABE , die is ook wel nice alleen dan wel meer last van tintelingen en rood als een tomaat :emo::o
 
Netjes bro! 240p ook, netjes:P
Verkeerde instelling geselecteerd met uploaden ofzo :p
Assault, imo wel 1 vd beste pwo. Nu neem ik soms ABE , die is ook wel nice alleen dan wel meer last van tintelingen en rood als een tomaat :emo::o
ABE nooit gehad. Dat tintelende gevoel vind ik juist heerlijk. Ik word alleen niet rood ervan.
 
Volgende keer 50 kg dumbells op de incline :) Zit er zeker in.
 
Stevige gewichten voor iemand met schouder issues!
 
Volgende keer 50 kg dumbells op de incline :) Zit er zeker in.
Dat moet ik juist niet doen want dan gaat mijn schouder waarschijnlijk weer helemaal naar de tyfus. Volgende keer week 44 kg maar dan 12 reps proberen. Als dat lukt verhogen naar 46 de keer erna.

Stevige gewichten voor iemand met schouder issues!
Het gaat gelukkig best aardig, verhoogt ook het plezier in het trainen weer een beetje. Nu ook pijnvrij blijven.
 
Incline dumbbell press


Ik vind assault van muscle pharm erg fijn. Vaak neem ik daar nog t5 bij (eca stack). Pwo's met dmaa zijn het niet voor mij. Ziekelijk gevoel tijdens de training maar de crash erna is het niet waard voor mij.
waar zijn mijn video credits? ;)
lekker bezig, lief! :kiss::heart:
 
Ga je ook je kuur schema posten? Ben wel benieuwd naar doseringen van jeffrey mag ook in pm uiteraard
 
Dag 4: rug en triceps @ vikings gym

Lat pulldown (knielend in cable rack)

4x12x90 full stack

Close grip pulldown
4x12x60

Dumbbell row
4x12x40

Reverse grip seated cable row
4x12x60

Straight arm pushdown
4x12x51

Overhead dumbbell extension
4x12x16

V-bar pushdown
4x12x60

Dumbbell kickbacks
4x12x10
 
Dag 5: benen @ haefland sport

Leg extension warmup

Squat

3x100
3x120
3x140
3x150
3x3x160
Moet eigenlijk 12 reppers maar sinds deze week begonnen met winstrol en daardoor hele zure onderrug dus lekker low rep gehouden om mijn rug te sparen

Bulgarian split squat
4x12x40

Leg press unilateral
4x12x100

Leg extension unilateral
4x12x49

Seated leg curl unilateral
4x12x50

Calf extension
4x12x140

Seated calf raises
4x15x50

Cardiosessie 4/5: 45 min fietsen
 
Back
Naar boven