MuscleMeat

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Srs lifting, nice.
Lekkere squat man
Thanks, 160 voelde eigenlijk vrij zwaar maar had een filmpje gemaakt en daarop zag het weer best makkelijk uit.


Nog een actiefoto
IMG_20181123_221538_143.jpg
 
Wilde net zeggen.. kan nog wel 10 kg bij :lifter:
 
Dag 1: borst en biceps @ basic fit

Echt heel slap vandaag. Heb low carb dag en het gevoel dat ik elk moment kan omkiepen. Beetje licht in mijn hoofd, zwaarademig. Mijn keel doet namelijk nog steeds zeer en mijn voorhoofd en neus zitten nog helemaal vast. Desondanks toch weer een redelijke training kunnen neerzetten.

Plate loaded chest press
2x12x80
2x10x80

Incline dumbbell press
12x36
2x12x40
10x40

Incline plate loaded press
4x12x60

Cable flyes boven
4x12x12,5

Hammer grip chest press
4x12x50

Dumbbell curl
4x12x14

Rope curl
4x12x25

Hammer curl
4x12x14

Cardiosessie 5/5: 45 min fietsen
 
Lekkere sessies man. Benen zit aardig wat massa op
 
Toch lekkerer train bro, nice.
Mis die technogym chestpress apparaten soms wel.
Vooral die decline chest press, enige minpuntje is dat er maar 200 kilo opgaat.
 
ff lekker hammeren , niks mis mee
Nu nog wat massa op die biceps erbij!
Lekkere sessies man. Benen zit aardig wat massa op
Thanks, benen gaan inderdaad best lekker!
Toch lekkerer train bro, nice.
Mis die technogym chestpress apparaten soms wel.
Vooral die decline chest press, enige minpuntje is dat er maar 200 kilo opgaat.
Het gaat steeds best ok als ik eenmaal bezig ben. Maar zojuist geprept voor komende week en omdat ik me zo beroerd voel letterlijk 2x zo lang mee bezig geweest. Lastig om mijn concentratie erbij te houden:o
Lol zo sterk ben ik niet :(
 
Die reps zien er vlot uit! Wel brede stand qua voeten zeg..
Moet officieel ook sumo squats maar ik squat van mezelf al zo. Vanwege mijn lange benen tov mijn torso is dit voor mij de beste stand in de benen.
 
Dag 2: schouders en buik @ haefland sport

Lateral dumbbell raises

4x12x14

Cable front raises
4x12x15

Seated dumbbell press
12x36
12x38
2x10x38

Face pulls
4x12x60

Crunch machine
3x20x20

Leg raises
3x15
 
lekkere presses bro!
Thanks :flexgrin:

Juliette Bergmann Grand Prix
Gisteren ben ik samen met ScumbagAnnie naar de Grand Prix gaan kijken, een A-wedstrijd. In eerste instantie om mijn coach Jeffrey aan te moedigen die zijn comeback zou maken, maar natuurlijk ook om zelf weer eens de wedstrijdsfeer te proeven aangezien ik voornemens ben volgend jaar zelf het podium op te stappen. Helaas is Jeffrey zelf geblesseerd uitgevallen dus helaas hem niet kunnen zien. Wel met bijzondere aandacht gekeken naar de -90 en -100 kg klasses aangezien ik waarschijnlijk in een van deze zal uitkomen. Nu is het natuurlijk lastig vergelijken aangezien dit een A-wedstrijd is en in de -100 moet ik me dan vergelijken met gasten als Siem Goossens, Miro Vermeeren of Johnny Stuhldreier en die vergelijking is natuurlijk totaal niet te maken. Ook in de -90 zou ik mezelf geen top 3 zien eindigen want daar staan ook gewoon gasten als Gregory Melfor en Bart Schneider die er echt ziekelijk goed uit zag. Dat doet me eerlijk gezegd wel twijfelen om al in maart aan de jbc mee te gaan doen. Over 2 weken ga ik op de sapcup kijken en dat is precies het niveau (C) waarin ik zou meedoen dus wellicht beter vergelijkingsmateriaal. Zelf nog 4 weken cutten te gaan voor nu. Verkoudheid lijkt gelukkig langzaam te verdwijnen. Voel me in elk geval overdag op mijn werk een stuk beter dus dat scheelt. Nog 4 weken gas erop dus! :flexbiceps:
 
Thanks :flexgrin:

Juliette Bergmann Grand Prix
Gisteren ben ik samen met ScumbagAnnie naar de Grand Prix gaan kijken, een A-wedstrijd. In eerste instantie om mijn coach Jeffrey aan te moedigen die zijn comeback zou maken, maar natuurlijk ook om zelf weer eens de wedstrijdsfeer te proeven aangezien ik voornemens ben volgend jaar zelf het podium op te stappen. Helaas is Jeffrey zelf geblesseerd uitgevallen dus helaas hem niet kunnen zien. Wel met bijzondere aandacht gekeken naar de -90 en -100 kg klasses aangezien ik waarschijnlijk in een van deze zal uitkomen. Nu is het natuurlijk lastig vergelijken aangezien dit een A-wedstrijd is en in de -100 moet ik me dan vergelijken met gasten als Siem Goossens, Miro Vermeeren of Johnny Stuhldreier en die vergelijking is natuurlijk totaal niet te maken. Ook in de -90 zou ik mezelf geen top 3 zien eindigen want daar staan ook gewoon gasten als Gregory Melfor en Bart Schneider die er echt ziekelijk goed uit zag. Dat doet me eerlijk gezegd wel twijfelen om al in maart aan de jbc mee te gaan doen. Over 2 weken ga ik op de sapcup kijken en dat is precies het niveau (C) waarin ik zou meedoen dus wellicht beter vergelijkingsmateriaal. Zelf nog 4 weken cutten te gaan voor nu. Verkoudheid lijkt gelukkig langzaam te verdwijnen. Voel me in elk geval overdag op mijn werk een stuk beter dus dat scheelt. Nog 4 weken gas erop dus! :flexbiceps:
:) nog even doorknallen lief. you can do this. :cheer:
 
Volg, gaat lekker hier bro

Wat was de uitslag bij de GP, ergens online te vinden?
 
Dag 3: borst en biceps @ haefland sport

Incline dumbbell press

12x40
12x42
5x44 en toen moest ik stoppen want steek in mijn schouder. Borst oefeningen van mijn programma dus niet kunnen toen en de rest maar gedaan zoals het goed voelde.

Decline plate loaded press
4x12x80

Cable flyes boven
4x12x25

Cable flyes onder
4x12x20

Hammer grip press
4x15x is met elastieken, zwaarste weerstand ingesteld

Dumbbell curl
4x12x14

Rope curl
4x12x50

Hammer curl
4x12x14

Cardiosessie 1/5: 45 min fietsen
 
Moet officieel ook sumo squats maar ik squat van mezelf al zo. Vanwege mijn lange benen tov mijn torso is dit voor mij de beste stand in de benen.

Die stijl herinnert me aan powerlifters uit de tijd rond 1980.
 
Lekker bezig bro.

Respect ook voor die cardio sessies keer op keer.
 
Back
Naar boven