MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Mwah ik word elke dag wat zwaarder terwijl mijn dieet exact hetzelfde is als mijn gehele prep. Kut vocht ook. Heb ik altijd al veel last van gehad en daar baal ik wel van.
Waardeloos dat vocht!!:sad:

Cable flyes (schouderhoogte)
4x12x10 bij basic fit kun je de kabels op hoogte instellen en dat vind ik wel echt een voordeel. Veel prettiger om deze oefening op schouderhoogte te doen. Strepen op de borst hier nog goed zichtbaar.
Hnnng:fire:

Stevige incline benches ook..daar geen schouderpijn?
 
Waardeloos dat vocht!!:sad:


Hnnng:fire:

Stevige incline benches ook..daar geen schouderpijn?
Sinds ik die npp gebruikt heb, is mijn schouderblessure als sneeuw voor de zon verdwenen en ook niet meer teruggekomen toen ik ermee stopte. En dat na 3 jaar ermee rondgelopen te hebben. Wilde eigenlijk bankdrukken, maar die was bezet dus maar even omgewisseld. Wil het na mijn wedstrijd weer lekker gaan opbouwen en wie weet ga ik ooit wel weer mooie gewichten duwen.
 
Nandrolone is naast testosterone, trenbolone en boldenone toch wel een van de bekendere AAS.
Waarschijnlijk als je deca zij wist die het wel :P
 
Nandrolone is naast testosterone, trenbolone en boldenone toch wel een van de bekendere AAS.

Ik hou me totaal niet bezig met AAS... Ik heb de termen wel is voorbij zien komen, maar wat t doet, welke verschillende werkingen ze hebben en hoe je t gebruikt... Geen idee!
 
Waarschijnlijk als je deca zij wist die het wel :P
Ik stoor me altijd een beetje aan mensen die deca gebruiken i.p.v. npp. Zoiets als “npp is een kortwerkende deca.” :o
 
Ik hou me totaal niet bezig met AAS... Ik heb de termen wel is voorbij zien komen, maar wat t doet, welke verschillende werkingen ze hebben en hoe je t gebruikt... Geen idee!
Nandrolone schijnt erom bekend te bekend te staan bepaalde blessures te kunnen verminderen. Hoe dit exact zit weet ik niet, maar het lijkt mij geen toeval dat mijn schouderblessure waarmee ik al 3 jaar rondliep opeens verdween toen ik voor het eerst nandrolone gebruikte.
 
Nandrolone schijnt erom bekend te bekend te staan bepaalde blessures te kunnen verminderen. Hoe dit exact zit weet ik niet, maar het lijkt mij geen toeval dat mijn schouderblessure waarmee ik al 3 jaar rondliep opeens verdween toen ik voor het eerst nandrolone gebruikte.

Top toch! :) Waar haal ik dat? :roflol::roflol::roflol:

(Just joking, voordat mensen gaan verwijzen naar mn stats en zeggen dat ik meer moet vreten voordat ik ook maar mag denken aan AAS...)
 
Ik stoor me altijd een beetje aan mensen die deca gebruiken i.p.v. npp. Zoiets als “npp is een kortwerkende deca.” :o
Bijde nandrolon dan :P
 
Vandaag lekkere training gehad met Vonk. Wat een gigantische schouders heeft hij, niet normaal. In de tussentijd trainde ScumbagAnnie met HillR.

IMG-20190316-WA0010.jpg


IMG-20190316-WA0028.jpg


IMG-20190316-WA0006.jpg
 
Zijn traps ook wel eens bekeken?? Holy pun is sowieso weer goed op weg.

Had gewild dat mijn check up een dag later was.
Traps ook gigantisch inderdaad. Maar die 3D look van de schouders ook echt ziek. En die hadden we niet eens getraind. :p
 
Back
Naar boven