XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sinds ik weer on ben gegaan heb ik gelijk taurine en extra electrolyten gehaald. Dit was een tip van een maatje van me om backpumps te verminderen. Misschien is het placebo maar het lijkt wel wat te doen! Mogelijk een poging waard?
Thanks, ga er eens naar kijken. Een eenvoudige optie om eens uit te proberen inderdaad!
Train je ze dan ook 3x per week volop?
Ik heb 2x armen apart en dan zijn het meestal supersets. De ene keer biceps-triceps maar soms ook 2 oefeningen triceps in superset en erna biceps. Meestal 3 oefeningen voor biceps (12 sets) en 3 oefeningen voor triceps (12 sets). Daarnaast nog biceps met rug samen en triceps met borst en schouders en dan zijn het steeds 2 oefeningen (6-8 sets).

Split is als volgt:
Ma: biceps+triceps
Di: quads+ kuiten (eigenlijk rust, maar 5 dagen trainen krijg ik niet voor elkaar :p, daarom doe ik een extra dag quads omdat die sweep vooral nog wel wat beter kan)
Wo: rug+biceps
Do: borst+schouders+triceps
Vr: quads+hams+kuiten
Za: biceps+triceps
Zo: rust
 
Je hebt een coach die je helpt bij je schema etc. en dan ga je alsnog zelf dagen toevoegen.

Wat is deze G
 
Je hebt een coach die je helpt bij je schema etc. en dan ga je alsnog zelf dagen toevoegen.

Wat is deze G
Ja ik snap het helemaal, alleen als ik dag gewerkt heb is het voor mij de gewoonte om even een uur mijn hoofd leeg te maken in de gym en dan kom ik thuis en ben ik helemaal relaxt. Raak al gestresst bij de gedachte dat ik niet kan trainen na mijn werk.
 
Bodybuilding is ook een dikke mindfuck. Als je er eenmaal goed inzit kom je er nooit meer uit. Wij zullen altijd een soort van obsessief zijn met eten en trainen.
Het is een levensstijl die structuur en houvast geeft in het leven. Daarom waren we collectief depressief toen de gyms gesloten waren..
Ik begrijp het helemaal man. Rustdagen zijn het moeilijkste onderdeel.
 
Niks aan Japio toe te voegen. Al moet ik wel zeggen dat ik door die lockdown beter ben geworden in het nemen van rustdagen. Voor de lockdown trainde ik iedere dag en nu weet ik het te beperken tot gemiddeld 5 dagen per week (vorige week zelfs maar 2 !).
 
Bodybuilding is ook een dikke mindfuck. Als je er eenmaal goed inzit kom je er nooit meer uit. Wij zullen altijd een soort van obsessief zijn met eten en trainen.
Het is een levensstijl die structuur en houvast geeft in het leven. Daarom waren we collectief depressief toen de gyms gesloten waren..
Ik begrijp het helemaal man. Rustdagen zijn het moeilijkste onderdeel.
Niks aan Japio toe te voegen. Al moet ik wel zeggen dat ik door die lockdown beter ben geworden in het nemen van rustdagen. Voor de lockdown trainde ik iedere dag en nu weet ik het te beperken tot gemiddeld 5 dagen per week (vorige week zelfs maar 2 !).
Boh ja wat was ik depressief in die lockdown:o mijn hele uitlaatklep in een klap weg. Hopelijk hoeft dat nooit meer te gebeuren.
 
Huidige shape
Screenshot_20211117-181424_Instagram.jpg
 
Ja ik snap het helemaal, alleen als ik dag gewerkt heb is het voor mij de gewoonte om even een uur mijn hoofd leeg te maken in de gym en dan kom ik thuis en ben ik helemaal relaxt. Raak al gestresst bij de gedachte dat ik niet kan trainen na mijn werk.
Gewoon iets anders leeg maken op Natty87 zal ze vast en zeker niet erg vinden:roflol:

Nee maar ik snap je wel trainen werkt verslavend en als dat je uitlaat klep is kan een uurtje al het verschil maken. Alleen uitkijken dat je niet overtraind raakt. Roel zegt mij ook steeds je groeit wanneer je rust.
 
ik blijf het zeggen en ik weet dat je het anders ziet , maar die rug is echt niet verkeerd . zoals gewoonlijk netjes chef , ga zo door !
Haha thanks.
Hier zie je wel het verschil, diegene naast mij heeft een stuk meer massa op zijn rug en is nog kleiner ook. Met mijn brede taille moet er ook meer massa op.
BN3I1491.jpg
BN3I1493.jpg
 
Mocht mijn kcal trouwens verder verhogen na de update van gisteren naar 4500 kcal, 334 eiwit, 600 carbs, 85 vet :cheer:
Wel relatief laag in vetten, zit daar een reden achter?
 
Wel relatief laag in vetten, zit daar een reden achter?
Ik zat einde van mijn prep maar rond de 30 gram ofzo dus ze zijn inmiddels al flink verhoogd. Maar vooral de carbs worden steeds verder verhoogd in de rebound fase. Vetten zullen uiteindelijk ook nog wel een stuk hoger worden.
 
Wss te maken met een betere insulinegevoeligheid nu je vetpercentage zo laag ligt, daarnaast zal je honger nog insane zal zijn waardoor je makkelijk wat extra volume weg kan kanen :)
 
Wss te maken met een betere insulinegevoeligheid nu je vetpercentage zo laag ligt, daarnaast zal je honger nog insane zal zijn waardoor je makkelijk wat extra volume weg kan kanen :)
Yes klopt helemaal. Ik zit nu op 4500 kcal maar voor mijn gevoel eet ik nog steeds maar 2500 :roflol:
 
Gewicht was de hele week gelijk gebleven dus ik mocht weer verhogen van Roel. Dit keer wat vetten erbij. Nu op 4750 kcal, 342 gram eiwit, 600 gram koolhydraten en 110 gram vetten.

Verder gisteren een poseerclinic gehad van Wesley Vissers bij fitnesscentrum van Drunen in Raamdonksveer. Was georganiseerd door de NPC. Uiteindelijk niet veel nuttigs bijgeleerd eerlijk gezegd want het was erg basic en gericht op beginners maar was wel een leuke dag. Er waren ook wat juryleden dus het was wel handig om hen wat vragen te kunnen stellen over waar zij nou precies op letten. Ook ben ik erachter gekomen dat mij pro qualifier certificaat maar 1 jaar geldig is dus als ik volgend jaar de William Bonac classic wil doen moet ik toch eerst nog top 3 plaatsen bij een Regional. Dat haalt wel direct de druk weg om volgend jaar al een wedstrijd te moeten doen. Daardoor heb ik de ruimte om eerst nog 2 jaar te bouwen en dan pas een wedstrijd te doen als ik toch eerst nog een Regional wedstrijd moet doen.
 
Gewicht was de hele week gelijk gebleven dus ik mocht weer verhogen van Roel. Dit keer wat vetten erbij. Nu op 4750 kcal, 342 gram eiwit, 600 gram koolhydraten en 110 gram vetten.

Verder gisteren een poseerclinic gehad van Wesley Vissers bij fitnesscentrum van Drunen in Raamdonksveer. Was georganiseerd door de NPC. Uiteindelijk niet veel nuttigs bijgeleerd eerlijk gezegd want het was erg basic en gericht op beginners maar was wel een leuke dag. Er waren ook wat juryleden dus het was wel handig om hen wat vragen te kunnen stellen over waar zij nou precies op letten. Ook ben ik erachter gekomen dat mij pro qualifier certificaat maar 1 jaar geldig is dus als ik volgend jaar de William Bonac classic wil doen moet ik toch eerst nog top 3 plaatsen bij een Regional. Dat haalt wel direct de druk weg om volgend jaar al een wedstrijd te moeten doen. Daardoor heb ik de ruimte om eerst nog 2 jaar te bouwen en dan pas een wedstrijd te doen als ik toch eerst nog een Regional wedstrijd moet doen.

Heb jij ooit last van je spijsvertering? 600 gram kh en 340 gram eiwit :o

Ik zou heel de dag op het toilet zitten en de een na de andere eiwitscheet laten. Maar goed, ik weeg dan ook de helft van jou :p
 
Heb jij ooit last van je spijsvertering? 600 gram kh en 340 gram eiwit :o

Ik zou heel de dag op het toilet zitten en de een na de andere eiwitscheet laten. Maar goed, ik weeg dan ook de helft van jou :p
Dat is nog niks, voelt voor mij nog steeds aan alsof ik op 2500 kcal zit. Heb nog steeds de hele dag honger. Vertering is vrij goed, neem wel nog elke dag 5 gram psyllium vezels en dat helpt wel wat met betere stoelgang. In mijn prep hoefde ik nog maar 1x per dag en nu makkelijk weer 4x of meer. Scheten laten heb ik mijn hele leven al veel last van en dat is nu niet meer of minder. Alleen als ik cheat in het weekend is het altijd even wat meer.
 
Back
Naar boven