AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

  • Em wat betekent dat, behalve dat je je voor 'pro' kun kwalificeren? Kun je daar dan van leven?
    Dat betekent letterlijk dat je je kunt kwalificeren voor een pro wedstrijd en dan mag je dus pro wedstrijden doen als dat lukt. Of je daarvan kunt leven hangt af van je sponsors. Zoveel prijzengeld valt er niet te winnen met wedstrijden.
     
    Je hebt je shape goed weten te behouden maat , ziet er nog steeds gruwelijk hard en veiny uit. Als je dit nog zoveel mogelijk kan vasthouden tot de volgende blast gaat dat ook zeker goedkomen. Weet je al hoe je de nieuwe blast wil gaan vormgeven ?
     
    Je hebt je shape goed weten te behouden maat , ziet er nog steeds gruwelijk hard en veiny uit. Als je dit nog zoveel mogelijk kan vasthouden tot de volgende blast gaat dat ook zeker goedkomen. Weet je al hoe je de nieuwe blast wil gaan vormgeven ?
    Thanks man! Weet dat Roel fan is van test parabolan primo, maar ik hoef niet per se weer tren te gebruiken. Was zelf ook wel eens benieuwd naar test npp bold. Zal het Roel volgende check up voorstellen, maar als hij denkt dat iets anders beter is voor me ga ik daar natuurlijk in mee.
     
    Je hebt je shape goed weten te behouden maat , ziet er nog steeds gruwelijk hard en veiny uit. Als je dit nog zoveel mogelijk kan vasthouden tot de volgende blast gaat dat ook zeker goedkomen. Weet je al hoe je de nieuwe blast wil gaan vormgeven ?
    Eens met Gainertje ! Hard work pays off!
     
    7 weken na de wedstrijd
    106,8 kg
    Taille 90 cm
    Borst 127 cm
    Arm 44 cm
    Bovenbeen 72 cm
    Allemaal koud gemeten in de ochtend.
    IMG_20211211_120848_258.jpg



    Trainingen gaan steeds beter, merk dat ik steeds sterker word. Geen pijntjes dus dat is top. Momenteel bezig met 3x per week rug. Volg de training niet 100% zoals elke oefening staat voorgeschreven want het schema is vooral gericht op rug dikte en mijn lats moeten juist nog wat wijder in de back double biceps. Daarom vervang ik hier en daar een row variant voor een pulldown variant. Momenteel is het schema als volgt:

    Dag 1: rug/biceps
    Dag 2: benen
    Dag 3: rug
    Dag 4: biceps/triceps
    Dag 5: rug
    Dag 6: borst/schouders/triceps

    Rustdag is afhankelijk van wanneer ik niet naar de gym kan. Ik probeer elke week 3x naar platinum te gaan (woensdag, zaterdag en zondag) en de andere trainingsdagen naar Atilla in België. Moet zeggen dat ik vooral armen daar wel goed kan trainen. Staat echt een mega chill dip apparaat. Heb nu nog steeds spierpijn in mijn triceps ook van mijn armtraining donderdag.

    Kcal momenteel op 5000 en vooral in de avond wel vol omdat er tussen de post workout meal en pre bed meal maar 1 uur zit vaak.

    Ga komende week even de huisarts bellen om bloed te prikken zoals gepland 8 weken na de wedstrijd. Dan eens met Roel overleggen wat het plan gaat worden qua gear.
     
    Meet jij je borstomvang met aangespannen lats?
     
    Nice hoor. Delts van achterkant zijn echt insane. Traps ogen ook aardig groot van voor/zijkant.

    Ik kan m'n vinger er niet op leggen maar voor m'n gevoel kan je die rear latspread nog wel wat tweaken zodat hij wat beter oogt. Sowieso kanteling richting de camera denk ik.
     
    ik denk dat een iets hogere biceps piek je fysiek NOG naar een hoger niveau zou tillen :flexgrin: ik heb jammer genoeg geen idee hoe je dat moet trainen??? verder ziet het er nog steeds top uit!
     
    Respect hoor damn.

    Hoeveel jaar heb je hierover gedaan?
     
    Zet je gh door tijdens cruise? En zo ja, zelfde hoeveelheden?
     
    Hele sappige delts man. Benieuwd naar waar je over 3-6 maanden staat op dit tempo!
     
    Nice hoor. Delts van achterkant zijn echt insane. Traps ogen ook aardig groot van voor/zijkant.

    Ik kan m'n vinger er niet op leggen maar voor m'n gevoel kan je die rear latspread nog wel wat tweaken zodat hij wat beter oogt. Sowieso kanteling richting de camera denk ik.
    Ik leun al vrij ver naar achteren bij de back double en lat spread dus denk eigenlijk dat er qua poseren niet meer heel veel te halen valt. Moet dus vooral meer massa op. Nu oogt het weer wat voller maar in wedstrijdshape leek mijn rug aardig plat, vooral de lats. Lower traps sprongen er wel mooi uit vond ik.
    ik denk dat een iets hogere biceps piek je fysiek NOG naar een hoger niveau zou tillen :flexgrin: ik heb jammer genoeg geen idee hoe je dat moet trainen??? verder ziet het er nog steeds top uit!
    Armen staat inderdaad op mijn lijstje. Die piek is puur genetics maar wanneer mijn armen 2-3 cm dikker zijn oogt het ook alweer anders.
    Respect hoor damn.

    Hoeveel jaar heb je hierover gedaan?
    Ik ben op mijn 15e begonnen met trainen en geloof op mijn 22ste eerste kuur gedaan maar daarna ook ups en downs gehad. Had al veel verder kunnen zijn eigenlijk.
    Zet je gh door tijdens cruise? En zo ja, zelfde hoeveelheden?
    Nee 2 weken voor de heroes cup mee gestopt en sindsdien niks meer gezet.
    Hele sappige delts man. Benieuwd naar waar je over 3-6 maanden staat op dit tempo!
    Thanks man, ik ben ook heel benieuwd!!
     
    Ik ben op mijn 15e begonnen met trainen en geloof op mijn 22ste eerste kuur gedaan maar daarna ook ups en downs gehad. Had al veel verder kunnen zijn eigenlijk

    De reis zelf is ook al wat waard , althans dat heb ik.
    Jezelf leren kennen, je zwakke punten leren, jezelf verbeteren, vallen en weer opstaan.
    Ik merk sinds ik echt serieus bezig ben, ik dit ook meeneem in mn dagelijks leven, die mentality, en zelfvertrouwen.
    Nee echt respect, vooral die preps voor de wedstrijden.
     
    De reis zelf is ook al wat waard , althans dat heb ik.
    Jezelf leren kennen, je zwakke punten leren, jezelf verbeteren, vallen en weer opstaan.
    Ik merk sinds ik echt serieus bezig ben, ik dit ook meeneem in mn dagelijks leven, die mentality, en zelfvertrouwen.
    Nee echt respect, vooral die preps voor de wedstrijden.
    Thanks man!
     
    Even een update van mijn kant. Gisteren bloed gaan prikken, had nu een afspraak gemaakt bij de andere huisarts van de praktijk en zij deed super chill erover. Kan zo vaak bloed prikken als ik wil en welke waardes ik maar wil. Ook mag ik elk jaar een hartfilmpje gaan laten maken dus daar ga ik vanaf komend jaar zeker gebruik van maken. Ik verwacht na de kerst de uitslagen te krijgen en als alles in orde is start ik direct mijn blast.

    Voeding onveranderd, nog op 5000 kcal. Gewicht schommelt rond 108.

    Net benen gedaan. De training (alleen werksets):

    Seated leg curl
    4x12-15x80

    Squat
    10x160
    18x130

    Hip press
    3x15-20x180

    Unilateral leg press
    2x15x50

    Leg extension
    4x15-20x55

    Hip adductor
    3x15x?

    Standing calf raises
    5x15-20x?

    30 min fietsen

    IMG_20211223_210339_610.jpg
     
    Back
    Naar boven