Fitness Seller

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gisteren borst en schouders getraind, gruwelijke pomp. Niet te gek gedaan, nergens tot falen. Stuk meer kracht wel ineens.

Dumbbell press
10x46
10x50

Flat plate loaded press
12x70
12x90
8x90

Incline plate loaded press
12x80
2x10x80

Machine flyes
3x15x68

Cable flyes
3x12x20

Cable lateral raises
3x20x7,5

Machine lateral raises - machine front raises (superset)
2x15x5 - 2x15x5

T/m donderdag high carb dagen als volgt.
Maaltijd 5 zijn 2 maaltijden dus heb er 7 in totaal.
Dan volgen vrijdag en zaterdag lage dagen en dan even kijken wat mijn shape doet. Vanaf volgende week weer een herhaling van de peakweek van vorige week want die verliep echt perfect.
Screenshot_20211011-225416_Chrome.jpg


Gewicht was vanmorgen 100,8 kg. Dat was natuurlijk wel even schrikken maar wel te verklaren. Gisteren heb ik 7 liter gedronken en nauwelijks naar de wc kunnen gaan. Al dat water hou ik nu dus vast. Zaak dat ik de waterinname zo hoog hou. Merk dat ik vandaag al wat vaker naar de wc moet dus vandaag en morgen zal het vocht er weer uit trekken. Voelt natuurlijk wel even kut maar trust the process. :p Vanavond een legday op het programma en weer wat cardio.
 
freaking swole :flexbiceps:
 
Afgelopen anderhalf uur 6x gaan pissen en niet zo’n beetje elke keer, loop helemaal leeg.:roflol: Vocht trekt er alweer uit dus gelukkig!
 
gefeliciteerd met je overwinning op naar de volgende ! :) jammer btw dat de podium foto's geen recht doen aan je werkelijke formaat
 
gefeliciteerd met je overwinning op naar de volgende ! :) jammer btw dat de podium foto's geen recht doen aan je werkelijke formaat
Thanks man :)
 
Gisteren weer benen gedaan, ik merk echt een toename van kracht.

10 min fietsen

V-squat
9x200
15x160

Unilateral leg press
3x15x120 mega gecontroleerde reps, damn pomp was ziekelijk hier

Unilateral leg extension
3x20x30

Seated leg curl
15x70
2x12x80
18x60

Hip abductor
4 sets

Kuiten in de leg press
5 sets

25 min traplopen

Pomp erin en lijnen weg :p

Screenshot_20211012-202100_Instagram.jpg


Vandaag ook weer begonnen met fasted cardio. 25 min gefietst vanmorgen. Gewicht was gelukkig weer teruggezakt naar 99,5 dus mijn lichaam gaat langzaam weer richting homeostase. Vandaag en morgen nog hoge dagen op het schema dat ik eerder hier plaatste en dan volgen vrijdag en zaterdag lage dagen en ik verwacht dat het laatste vocht er dan wel weer uittrekt. Afhankelijk van mijn shape/gewicht even aankijken of dit zero carb dagen worden of dat ik wel wat carbs nuttig voor de training.
 
Vandaag weer 2 kg lichter (97,5 kg), blij dat het vocht er zo snel uit trekt nu. Dit is het gewicht waarmee ik begon te depleten een week voor de heroes cup. Vandaag nog een hoge dag en dan ga ik morgen over op 2 lage dagen met maar 150 gram carbs. Verwacht dat mijn gewicht dat weer verder gaat zakken. Zondag naar verwachting dan nog een hoge dag en dan begint peakweek weer opnieuw. Kijken of we een nog hardere shape kunnen neerzetten volgende week zondag.
 
Nice! Gefeliciteerd met de prestatie en gek fysiek.
Maar kun je van dat gekke carb laden enz geen suikerziekte oid krijgen?
 
Thanks kerel. Moet zeggen dat ik niet meer tot falen ga. Blijf ik ver weg van dus dan is het eenvoudig om wat extra setjes te pompen.

Thanks maat voor je hulp ook. Mede dankzij jou :)

Thanks Remco, abs and thighs is gewoon een kutpose voor mij vanwege mijn brede taille. Kun je ook onmogelijk vergelijken met hoe cbum hem doet met zijn smalle taille. Ik heb hem op veel manieren uitgeprobeerd en dit is de minst erge.

Thanks bro, geen idee eerlijk gezegd. Doe jij eens een gokje ;)

Goed dat je het zegt, ga ik deze week nog eens doen. Was wel anderhalve week terug bloedwaarden gaan checken, was wel eens benieuwd zo midden in mijn blast. Alles was in range behalve LDL en HDL dus heb direct wat supps besteld: rode rijst gist, knoflook extract, citrus bergamot en cv-stack van supplement needs. Een paar weken na mijn wedstrijd ga ik ze nog eens checken. Was in elk geval blij dat leverwaarden na 8 -9 weken tren gewoon goed waren en alle andere waarden ook.
Gefeliciteerd met je 1e plek! Hele dikke shape niet normaal😬

Ik zou bijna zeggen 1-2% haha wat een shape! heb je al een meting laten doen ?

En hoe was je bloeddruk?

Dat is wel een geruststellend gevoel dat alles waardes goed zijn! Cholesterol verhoogd is vrij normaal. Bergamot op 1000mg ED doet ook wonderen neem je ook ubiquinol?
 
Nice! Gefeliciteerd met de prestatie en gek fysiek.
Maar kun je van dat gekke carb laden enz geen suikerziekte oid krijgen?
Op dat vetpercentage met al de cardio en krachttraining + dieet ben je verder dan ooit van suikerziekte verwijderd, dat zal een paar dagen veel koolhydraten eten niet veranderen. Je hoeft het natuurlijk niet te doen wanneer je hoog in vetpercentage bent, weinig sport etc.

Denk dat je als frequente gymganger met wat spiermassa niet al te veel zorgen moet maken om diabetes. Misschien wel als het in de familie zit maar weet niet in welke mate dat wordt overgedragen.
 
Nice! Gefeliciteerd met de prestatie en gek fysiek.
Maar kun je van dat gekke carb laden enz geen suikerziekte oid krijgen?
Onderbouw eens waarom je dit gek carb laden vindt? Waarom zou je hier diabetes van kunnen krijgen volgens jou?

Je wil niet weten met hoeveel factoren we rekening houden, op welk vp wovano staat, de hoeveelheid krachttraining en het hardcore dieet wat er gevolgd is. Ik kan je met zekerheid vertellen dat z'n insuline gevoeligheid tijdens deze wedstrijdprep er mega op vooruit is gegaan tov achteruit, waarbij je je dan ook zorgen moet maken om diabetes te krijgen. 2-3 dagen gepland (meer) carbs eten gaat je dan geen diabetes opleveren.
 
Nice! Gefeliciteerd met de prestatie en gek fysiek.
Maar kun je van dat gekke carb laden enz geen suikerziekte oid krijgen?
Thanks, denk dat mucci en Strive4muscle al genoeg uitleg gegeven hebben.
Gefeliciteerd met je 1e plek! Hele dikke shape niet normaal😬

Ik zou bijna zeggen 1-2% haha wat een shape! heb je al een meting laten doen ?

En hoe was je bloeddruk?

Dat is wel een geruststellend gevoel dat alles waardes goed zijn! Cholesterol verhoogd is vrij normaal. Bergamot op 1000mg ED doet ook wonderen neem je ook ubiquinol?
Thanks bro
Ik heb geen meting meer laten doen. 1 week na mijn volgende wedstrijd heb ik de check-in bij Roel Henno en volgens mij doet hij ook vetmetingen dmv een huidplooimeting. Ben daar eerlijk gezegd wel altijd wat sceptisch in vanwege de nauwkeurigheid. Krijg trouwens later vandaag de professionele foto’s dus ben erg benieuwd.:D

Mijn bloeddrukmeter werkte niet meer dus helaas nog niet gelukt. Bleef steeds maar lucht bijpompen tot mijn arm afgekneld was en zonder uitslag.:o

Ik neem nu idd 1000 mg bergamot, 1 cap rode rijst gist lucovitaal en 1200 mg garlic extract. Ook nog cv-stack van supplement needs. Ubiquinol nog niet van gehoord tbh.
Op dat vetpercentage met al de cardio en krachttraining + dieet ben je verder dan ooit van suikerziekte verwijderd, dat zal een paar dagen veel koolhydraten eten niet veranderen. Je hoeft het natuurlijk niet te doen wanneer je hoog in vetpercentage bent, weinig sport etc.

Denk dat je als frequente gymganger met wat spiermassa niet al te veel zorgen moet maken om diabetes. Misschien wel als het in de familie zit maar weet niet in welke mate dat wordt overgedragen.
Onderbouw eens waarom je dit gek carb laden vindt? Waarom zou je hier diabetes van kunnen krijgen volgens jou?

Je wil niet weten met hoeveel factoren we rekening houden, op welk vp wovano staat, de hoeveelheid krachttraining en het hardcore dieet wat er gevolgd is. Ik kan je met zekerheid vertellen dat z'n insuline gevoeligheid tijdens deze wedstrijdprep er mega op vooruit is gegaan tov achteruit, waarbij je je dan ook zorgen moet maken om diabetes te krijgen. 2-3 dagen gepland (meer) carbs eten gaat je dan geen diabetes opleveren.
Niks meer aan toe te voegen :)
 
Thanks, denk dat mucci en Strive4muscle al genoeg uitleg gegeven hebben.

Thanks bro
Ik heb geen meting meer laten doen. 1 week na mijn volgende wedstrijd heb ik de check-in bij Roel Henno en volgens mij doet hij ook vetmetingen dmv een huidplooimeting. Ben daar eerlijk gezegd wel altijd wat sceptisch in vanwege de nauwkeurigheid. Krijg trouwens later vandaag de professionele foto’s dus ben erg benieuwd.:D

Mijn bloeddrukmeter werkte niet meer dus helaas nog niet gelukt. Bleef steeds maar lucht bijpompen tot mijn arm afgekneld was en zonder uitslag.:o

Ik neem nu idd 1000 mg bergamot, 1 cap rode rijst gist lucovitaal en 1200 mg garlic extract. Ook nog cv-stack van supplement needs. Ubiquinol nog niet van gehoord tbh.


Niks meer aan toe te voegen :)
Ubiquinol is vergelijkbaar met CoQ10, wat ook in de CV-stack zit ;)
 
Back
Naar boven