Fitness Seller

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Die benen van mij mogen lucifers blijven. Als m’n bovenarmen maar niet onder de 40 cm komen :o en als dat wel gebeurd dan is het tijd voor juice.
Hahaha idem, zodra ik daar onder zit breekt mijn ziel :p
 
Vrijdag benen getraind maar aangezien ik nog teveel pijn had aan mijn bil niet kunnen squatten. Was ook mega moe want had die nacht ervoor bijna niet kunnen slapen omdat er meerdere muggen in de kamer zaten. Eindstand waren 15 muggenbulten en die het meeste jeukten op mijn rug kon ik nog niet bij ook.:( Beetje kut training gehad dus.

Zaterdag schouders. Dat ging goed.
IMG_20200725_125939_692.jpg


Vandaag armen ging ook prima. In twee weken cutten nu al zeer tevreden met de voortgang. Gisteravond stonden de roadmaps alweer flink op mijn benen. Gewicht was gisterochtend 110,6 kg.
20200726_001029.jpg
20200726_001014.jpg
 
Vrijdag benen getraind maar aangezien ik nog teveel pijn had aan mijn bil niet kunnen squatten. Was ook mega moe want had die nacht ervoor bijna niet kunnen slapen omdat er meerdere muggen in de kamer zaten. Eindstand waren 15 muggenbulten en die het meeste jeukten op mijn rug kon ik nog niet bij ook.:( Beetje kut training gehad dus.

Zaterdag schouders. Dat ging goed.
Bekijk bijlage 498471

Vandaag armen ging ook prima. In twee weken cutten nu al zeer tevreden met de voortgang. Gisteravond stonden de roadmaps alweer flink op mijn benen. Gewicht was gisterochtend 110,6 kg.
Bekijk bijlage 498473Bekijk bijlage 498474
Quads:heart:
 
Niet normaal hoe snel je transformeert!:thumbs:
 
110,4 kg vanmorgen. Kreeg mijn fysiek niet zo op de foto als het in het echt uitzag, maar op de foto is wel een beetje te zien dat mijn buik steeds droger wordt. En dat is voor mij altijd de kutste plek.
IMG_20200727_114640_792.jpg
 
110,4 kg vanmorgen. Kreeg mijn fysiek niet zo op de foto als het in het echt uitzag, maar op de foto is wel een beetje te zien dat mijn buik steeds droger wordt. En dat is voor mij altijd de kutste plek. Bekijk bijlage 498510
Paar weken smorges trainen. Ben je zo shredded.
 
Paar weken smorges trainen. Ben je zo shredded.
Ik sta juist later op dat ik mijn maaltijden pas later op de dag hoef te eten ipv al om 7 uur 😂
 
Heerlijke training vandaag.

Schouders

Seated dumbbell press
10x14
10x24
10x32
10x40
10x46 lekker!
6x50 met wat hulp van Strive4muscle

Machine press ss dumbbell lateral raises
10x50 ss 12x12
10x65 ss 12x14
3x10x80 ss 3x10x14

Lateral raise machine ss front raise machine
3x12x5 ss 3x12x5

Face pulls
5x12x60

Foto na de training
Screenshot_20200801-132647_Instagram.jpg
 
Shape gaat de goeie kant op. Maar lijkt het nou zo of heb je beste gyno? Vond het laatst op een insta foto ook al lijken.
 
Shape gaat de goeie kant op. Maar lijkt het nou zo of heb je beste gyno? Vond het laatst op een insta foto ook al lijken.
Thanks
Geen gyno, wel een beetje puffy tepels soms maar dat heb ik altijd al gehad.
 
You sure? Want achter allebei je tepels lijkt een flinke ophoping te zitten.
 
You sure? Want achter allebei je tepels lijkt een flinke ophoping te zitten.
Ik weet hoe gyno voelt en dat voel ik bij mij niet, zit geen verharding achter mijn tepel.
 
Ik weet hoe gyno voelt en dat voel ik bij mij niet, zit geen verharding achter mijn tepel.
Ik heb denk ik hetzelfde. Er zit wel iets maar is iig niet hard. Vanaf groep 7/8 ofzo zat het daar ineens
 
Back
Naar boven