Fitness Seller

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heerlijke training vandaag.

Schouders

Seated dumbbell press
10x14
10x24
10x32
10x40
10x46 lekker!
6x50 met wat hulp van Strive4muscle

Machine press ss dumbbell lateral raises
10x50 ss 12x12
10x65 ss 12x14
3x10x80 ss 3x10x14

Lateral raise machine ss front raise machine
3x12x5 ss 3x12x5

Face pulls
5x12x60

Foto na de training
Bekijk bijlage 499127
prima press strenght ^^
 
Ik weet hoe gyno voelt en dat voel ik bij mij niet, zit geen verharding achter mijn tepel.
Heb hetzelfde , puffy tepels en altijd al, ook vrij groot.

Tijdens de puberteit voelde ik echt een hard knobbeltje, nu niet meer.
 
Snelle comeback heb je gemaakt sinds de corona.
 
Ik heb denk ik hetzelfde. Er zit wel iets maar is iig niet hard. Vanaf groep 7/8 ofzo zat het daar ineens
Ja ik ook. Naarmate ik droger wordt trekt het vanzelf wel maar ziet er niet uit helaas. Ach ja kan altijd erger.
prima press strenght ^^
Gaat de goede kant op. Dumbbells gaan tot 70 kg en Pleister heeft er nog van 80 kg besteld dus ik kan voorlopig nog prima vooruit. :roflol:
Heb hetzelfde , puffy tepels en altijd al, ook vrij groot.

Tijdens de puberteit voelde ik echt een hard knobbeltje, nu niet meer.
:(
Snelle comeback heb je gemaakt sinds de corona.
Thanks! Had zelf 3 maanden geleden niet verwacht dat ik al zo ver zou zijn op dit punt.
 
Heerlijke training vandaag.

Schouders

Seated dumbbell press
10x14
10x24
10x32
10x40
10x46 lekker!
6x50 met wat hulp van Strive4muscle

Machine press ss dumbbell lateral raises
10x50 ss 12x12
10x65 ss 12x14
3x10x80 ss 3x10x14

Lateral raise machine ss front raise machine
3x12x5 ss 3x12x5

Face pulls
5x12x60

Foto na de training
Bekijk bijlage 499127
Gaat goed maat, ziet nu duidelijk dat je wekelijks leaner wordt ;)
 
Vanmorgen was ik weer een stuk lichter dan gisteren, namelijk 108,7 kg. Dat betekent dus dat ik in 3 weken 6,3 kg ben verloren. Het gaat dus best wel hard. Helaas krijg ik mijn buik niet zo op de foto als het in het echt uitziet maar daar ben ik echt het meeste verloren. Abs zijn in het echt beter te zien. Helaas hou ik die brede taille. :(
20200802_111556.jpg
 
heb precies hetzelfde probleem als jij. ben natuurlijk wel 20kg lichter. maar het begint ondertussen wel op te vallen bij mensen dat ik aardig wat vet% kwijt ben maar zelf zie ik in de spiegel toch echt nog steeds die brede taille .
 
heb precies hetzelfde probleem als jij. ben natuurlijk wel 20kg lichter. maar het begint ondertussen wel op te vallen bij mensen dat ik aardig wat vet% kwijt ben maar zelf zie ik in de spiegel toch echt nog steeds die brede taille .
Ja dat is gewoon een kwestie van kut genetics. En dan zie ik Ano_210124 een foto posten van zijn benen die even dik ogen als zijn taille. Als mijn taille wat smaller zou zijn zouden mijn benen tenminste ook een beetje impressive ogen.
 
Hopppa, gaat lekker! Niet bang dat je te snel zakt kwa gewicht?
Zolang ik mijn kracht minstens behoud niet eigenlijk. Dan heb ik ook het idee dat ik mijn massa aardig weet te behouden. Maar op 500 test en 400 tren ben ik eigenlijk niet bang dat ik massa ga inleveren.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Vandaag training bij gold's gym

Lat pulldown (even afgerond op makkelijke getallen want gewichten gingen onlogisch omhoog)
10x50
10x65
4x10x80

Close grip pulldown
4x10x70

Dumbbell row
10x36
10x44
4x10x50

Plate loaded unilateral low row
10x35
10x45
3x10x55

Plate loaded unilateral reversed grip row
3x10x45

Straight arm rope pulldown
4x10

Mega pomp in mijn lats. Lijnen in mijn schouders lijken steeds dieper te worden. Zie dat vooral goed bij de dumbbell row in de spiegel.

IMG_20200803_193220_582.jpg
Screenshot_20200803-202802_Instagram.jpg
 
Nice, vocht/vet/glycogeen/whatever it is, is bij jou vaak een kwestie van slechts enkele weken of maanden om het recht te trekken. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jij gaat ook echt ziek snel vooruit hè. Goed bezig, en lichtelijk jaloers op de snelheid van je progressie!
Het verloopt prima en het vocht/vet vliegt er vanaf. Wil eerlijk gezegd mijn kcal niet meer veel verder gaan verlagen. Doe nu alleen nog geen cardio dus dat kan ik indien nodig nog toevoegen maar alleen als het echt nodig is. Ik heb zojuist Jeroen de Beer een bericht gestuurd voor een fotoshoot op 20 oktober. Dan heb ik tenminste een doel om naartoe te werken.
 
Het verloopt prima en het vocht/vet vliegt er vanaf. Wil eerlijk gezegd mijn kcal niet meer veel verder gaan verlagen. Doe nu alleen nog geen cardio dus dat kan ik indien nodig nog toevoegen maar alleen als het echt nodig is. Ik heb zojuist Jeroen de Beer een bericht gestuurd voor een fotoshoot op 20 oktober. Dan heb ik tenminste een doel om naartoe te werken.
Ook maar eens na mijn middagdutje gaan trainen. ;):cool:
 
Back
Naar boven