XXL Nutrition

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Je geeft een heel slecht voorbeeld, het mag gewoon niet wat je doet. Blijkbaar weet je niet eens meer wat de regels zijn, gezien je reactie.

Er is een hele grote bedreiging voor een heleboel mensen om ernstig ziek te worden of te overlijden, en dan gedraag jij je en reageer jij zo.
Ik probeer van alles en iedereen zo goed mogelijk afstand te houden, maar als ik in Duitsland ga trainen en een maat rijdt mee en spot me met mijn squat en komt daardoor dichter bij dan anderhalve meter. Nou poehpoeh. We hebben ook nog een leven en zoals ik zei ben ik geen schaap wat met de meute meegaat. Ik heb overigens ook een heel andere mening mbt deze coronacrisis maar die ga ik hier in mijn trainingslog niet uiteenzetten.
 
Ik probeer van alles en iedereen zo goed mogelijk afstand te houden, maar als ik in Duitsland ga trainen en een maat rijdt mee en spot me met mijn squat en komt daardoor dichter bij dan anderhalve meter. Nou poehpoeh. We hebben ook nog een leven en zoals ik zei ben ik geen schaap wat met de meute meegaat. Ik heb overigens ook een heel andere mening mbt deze coronacrisis maar die ga ik hier in mijn trainingslog niet uiteenzetten.

Ja, je bent heel flink. Moet je soms door een bliksemflits getroffen worden en dat op social media delen voordat jij doorhebt dat er iets aan de hand is.

Het MAG gewoon niet wat je daar doet. De sportschool zou erdoor gesloten kunnen worden en dat is de minst erge consequentie.

Je hele voorbeeldfunctie, zowel als moderator EN als docent, ben je volledig kwijt. Je laat je zien als een stomme ijdeltuit die onverantwoorde risico´s neemt en dat ook nog eens deelt.

Je mening slaat nergens op en grenst aan het misdadige, hou die maar voor je.
 
Waar kan je eigenlijk de forumregels teruglezen? Ik wil hier ook mijn mening over geven maar wil geen ban
 
Feitje: op DBB verlies je het altijd van Wovano. Dus stop maar gewoon:)
Feitje blijft wel, dat je van een moderator op dit forum iets meer klasse mag verwachten dan de gestapo opmerkingen en dreigen met waarschuwingen, na het online zetten van een film, die niet past in het nieuwe normaal.
 
Feitje blijft wel, dat je van een moderator op dit forum iets meer klasse mag verwachten dan de gestapo opmerkingen en dreigen met waarschuwingen, na het online zetten van een film, die niet past in het nieuwe normaal.

dit ,puur machtsmisbruik ,niets anders
 
Ik snap het allemaal niet zo goed.
Hier in België mag je een bubbel van 10 mensen kiezen elke week en dan mag je ook knuffelen.
Is dat dan niet zo bij jullie?

Wie het best de wet kan buigen zonder te breken wint hier de discussie me dunkt.
 
Feitje blijft wel, dat je van een moderator op dit forum iets meer klasse mag verwachten dan de gestapo opmerkingen en dreigen met waarschuwingen, na het online zetten van een film, die niet past in het nieuwe normaal.
Het nieuwe normaal? Jij vind het misschien normaal. Ik vind het anders nog steeds abnormaal.
 
Back
Naar boven