MuscleMeat

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Gister lekker borst gepompt op de apparaten van basic fit. Blijven toch zeer goede apparaten daar. Zeker die flat en incline plate loaded press apparaten maar ook een apparaat waar je hammer grip chest press kunt doen. Deze 3 oefeningen gedaan als presses en nog wat flye varianten om mijn borst lekker vol te pompen. Mijn rechter schouders/borst voelde nog vrij gevoelig, maar gelukkig de training pijnloos kunnen doen.

Vanavond staan benen op het programma en dan ga ik zoals gezegd een poging wagen om 220 kg te squatten. Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik het vooraf zo spannend vond. :roflol: Ik denk er al de hele week aan.

Verder blijft mijn gewicht mooi stabiel. Na de weekenden zit ik meestal op 112-113 en van dinsdag t/m zaterdag mooi op 110-111 kg. In de weekenden ben ik wat losser met mijn voeding dan doordeweeks. Voorheen had ik al snel de neiging om volle bak te gaan vreten met alle gevolgen van dien, maar gelukkig heb ik daar nu een mooie balans in gevonden. Ik kan het vrij goed binnen de perken houden. Hiermee heb ik dus ook een mooie mentale ontwikkeling doorgemaakt.

Alles bij elkaar ben ik best tevreden hoe alles nu verloopt. Kracht gaat goed vooruit, ondanks de kleine blessures. Fysiek is nog prima. Massa zeker weten. Ik krijg nu al regelmatig vragen of ik niet enorm aan het blasten ben, mooi compliment aangezien ik momenteel alleen 200 mg test e/w zet. Ben benieuwd wat de komende maanden me gaan brengen en zeker de periode vanaf half augustus wanneer ik weer zal gaan blasten.
Top dat bij jou ook alles goed gaat! Voor mij was het voorheen ook hetzelfde met de weekenden. Door de week ben ik redelijk strict wat betreft voeding en in het weekend wat meer iifym style, soms eens wat broodjes ipv rijst of pannenkoeken ipv havermout etc etc, sowieso 1 goeie cheat en dan kan ik er ook weer tegenaan voor de aankomende week. Voorheen was het echt vreten zoals je zelf ook al aangaf. Nu toch met wat meer beleid en dat werkt veel beter. Niet alleen de gewichtsschommeling die je constant hebt, maar ook de klap die je vertering elke keer krijgt.

Wat zijn jou plannen mbt komende blast, denk dat het meer een soort van recomp cycle wordt of full blown bulk?:P
 
Toch een mooie onderhoudsdosis waar je lekker op gaat....zowel mentaal als fysiek
Vanaaf lekker maxen ...heb je dat ook weer gehad en kun je het uit je hoofd zetten :)
 
Trots op je, lieverd. :rolleyes::heart:
:kiss::heart:
Succes er mee man! Wees wel voorzichtig.
Dat zeker. Maar een mocht het misgaan voel je dat vaak toch niet aankomen vooraf. Dus hopen dat ik heel blijf. Daar dat is altijd het risico bij een max beurt.
Top dat bij jou ook alles goed gaat! Voor mij was het voorheen ook hetzelfde met de weekenden. Door de week ben ik redelijk strict wat betreft voeding en in het weekend wat meer iifym style, soms eens wat broodjes ipv rijst of pannenkoeken ipv havermout etc etc, sowieso 1 goeie cheat en dan kan ik er ook weer tegenaan voor de aankomende week. Voorheen was het echt vreten zoals je zelf ook al aangaf. Nu toch met wat meer beleid en dat werkt veel beter. Niet alleen de gewichtsschommeling die je constant hebt, maar ook de klap die je vertering elke keer krijgt.

Wat zijn jou plannen mbt komende blast, denk dat het meer een soort van recomp cycle wordt of full blown bulk?:P
Ja dit werkt echt stukken beter. Fijn dat het bij jou ook top gaat!

Wat betreft het blasten weet ik het nog niet. Dat gaat tzt allemaal in overleg met Jeffrey, maar ik verwacht geen te gekke dingen. Gewoon geleidelijk de kcals opvoeren en niet te veel boven onderhoud eten dus.
Toch een mooie onderhoudsdosis waar je lekker op gaat....zowel mentaal als fysiek
Vanaaf lekker maxen ...heb je dat ook weer gehad en kun je het uit je hoofd zetten :)
Ja laten we hopen dat het gaat lukken. Ik heb tot voor kort gedacht dat ik nooit meer over die 210 zou kunnen, maar als ik vanavond 5 platen squat is dat toch een mooie mijlpaal. Volgende week even overleggen met mijn coach om weer deadlifts in mijn schema op te nemen. Dan is het feestje compleet :D
 
Iemand die echt wilt deadliften :eek:
 
Sterke OHP zeg! RockOfAges & Bulck voelen de hete adem in hun nek!:)
Veel sterkte met borst, wat meer DB- en machinewerk dan maar; ik hoop dat dat allemaal prima gaat.:yes: Houd je bij de bench de BB op tepelhoogte of hoger? Je zou misschien eens Floor Presses kunnen proberen. Verder heb ik er lang niet zo veel verstand van als de meesten hier, inclusief jijzelf.

Ik heb graag een adem in mijn nek.
#nohomo
 
Pfffff eindelijk :cool: :wl:
 
Bizar sterk man, netjes dat het is gelukt!!!:flexgrin:
Dat verklaart die 75 cm-benen wel. :D
Mooi gewicht ook zeg. Ik weet nog wel dat je in de weekenden eerst wel eens flink cheatte :P, maar mooi dat je nu een goeie balans hebt gevonden. :thumbs: Ik eet vaak iets meer IIFIYM in het weekend, dat werkt prima aangezien ik overdag toch niet aan mijn kcal kom (als je heel de dag op kantoor zit is het ene stuk gemakkelijker) en heb dan 's avonds iets meer ruimte over. :)

Off-topic vraagje trouwens: sta je nog steeds voor de klas of is het nu vakantieperiode? :cool: Ik zie dat je overdag regelmatig actief bent op het forum. :) Een baan in het onderwijs lijkt mij echt lastig te combineren qua voeding, training (zeker cutten lijkt me heavy) en drukte met nakijkwerk/lesvoorbereiding/ouderavonden etc. Veel mensen onderschatten het onderwijs i.m.o.
 
Woehoooe nice man!

Pfffff eindelijk :cool: :wl:

Lekker man, milestone gecrusht :p


Bizar sterk man, netjes dat het is gelukt!!!:flexgrin:
Dat verklaart die 75 cm-benen wel. :D
Mooi gewicht ook zeg. Ik weet nog wel dat je in de weekenden eerst wel eens flink cheatte :P, maar mooi dat je nu een goeie balans hebt gevonden. :thumbs: Ik eet vaak iets meer IIFIYM in het weekend, dat werkt prima aangezien ik overdag toch niet aan mijn kcal kom (als je heel de dag op kantoor zit is het ene stuk gemakkelijker) en heb dan 's avonds iets meer ruimte over. :)

Off-topic vraagje trouwens: sta je nog steeds voor de klas of is het nu vakantieperiode? :cool: Ik zie dat je overdag regelmatig actief bent op het forum. :) Een baan in het onderwijs lijkt mij echt lastig te combineren qua voeding, training (zeker cutten lijkt me heavy) en drukte met nakijkwerk/lesvoorbereiding/ouderavonden etc. Veel mensen onderschatten het onderwijs i.m.o.

Damn .. indrukwekkend Wouter
Dank allen!
Ik heb nu wel 5 dagen pijn aan mijn linkerknie maar dat mag de pret niet drukken. Die 220 kg pakt niemand me af.
BB_ zie karma
 
Heel netjes die 220! Respect.

Als ik vragen mag: heb je nog bloedonderzoek gedaan of ben je dat nog van plan te gaan doen?
 
Dank allen!
Ik heb nu wel 5 dagen pijn aan mijn linkerknie maar dat mag de pret niet drukken. Die 220 kg pakt niemand me af.
BB_ zie karma
Zo is dat. Niemand kan je dit nog afnemen, dit blijft voor eeuwig op jouw conto staan! :clap:
Ik vermoed dat je afgelopen tijd een rustigere periode bent ingegaan op het werk (vroege examenperiode mss?) en dat je hierdoor wel wat meer tijd had om te loggen en posten. Wat het ook zij, is alleen maar beter voor ons. Kunnen we je avonturen van nabij meemaken:)
 
Om knie klachten te voorkomen zou je mis sumo squat kunnen proberen, een beetje zoals stan efferding.
Veel respect voor die 220 tho
 
Heel netjes die 220! Respect.

Als ik vragen mag: heb je nog bloedonderzoek gedaan of ben je dat nog van plan te gaan doen?
Thanks!
Nog niet, wel van plan.
Zo is dat. Niemand kan je dit nog afnemen, dit blijft voor eeuwig op jouw conto staan! :clap:
Ik vermoed dat je afgelopen tijd een rustigere periode bent ingegaan op het werk (vroege examenperiode mss?) en dat je hierdoor wel wat meer tijd had om te loggen en posten. Wat het ook zij, is alleen maar beter voor ons. Kunnen we je avonturen van nabij meemaken:)
zijn veel toetsmomenten momenteel dus minder lesgeven
Om knie klachten te voorkomen zou je mis sumo squat kunnen proberen, een beetje zoals stan efferding.
Veel respect voor die 220 tho
Thanks voor de tip maar heb je gezien hoe breed ik al sta:p
 
111,7 kg
20190526_131553.jpg
 
Back
Naar boven