Fitness Seller

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Is maar goed dat ik niet op de tren zat. Ik kon me nu al bijna niet beheersen, maar anders had ik het best fout zien gaan. Gelukkig is mijn alpha mannetjes drang niet zo hoog momenteel. Normaal intimideer ik die mensen die het apparaat dat ik nodig heb gebruiken vrij makkelijk door er gewoon bij te blijven staan maar deze meiden lieten zich niet zomaar intimideren. :roflol: Ook best wel weer goed van ze. Zo vroeg trainen ga ik niet aan beginnen, want dan moet ik om 3 uur op staan om te eten om vervolgens om 4 uur te gaan trainen ofzo.

Ik heb zelf gelukkig de mogelijkheid om iets later te beginnen met werken, dus om 04.00 opstaan en om 06.00 trainen tot een uurtje of 07.30 gaat prima. Heb daarna zelfs nog tijd over om te douchen en eten te maken voor de rest van de dag.

Zelf kom ik altijd met een boos gezicht afgestapt op de persoon die mijn machine bezet en vraag "hoeveel sets doe je nog? Ik wacht hier" Meestal zijn de dan snel weg :p
 
Same here. Ik zeg ook gewoon enisgzins dreigend ‘we kunnen dit apparaat wel even delen toch?’ Werkt altijd.
 
Dan wordt je de nieuwe Brad Rowe;)
Lol die ken ik niet
Ik heb zelf gelukkig de mogelijkheid om iets later te beginnen met werken, dus om 04.00 opstaan en om 06.00 trainen tot een uurtje of 07.30 gaat prima. Heb daarna zelfs nog tijd over om te douchen en eten te maken voor de rest van de dag.

Zelf kom ik altijd met een boos gezicht afgestapt op de persoon die mijn machine bezet en vraag "hoeveel sets doe je nog? Ik wacht hier" Meestal zijn de dan snel weg :p
Ik heb het wel eens op de bench, dan zeg ik Yo ik doe mee... wacht ik even en zeg dan: dat vind je niet erg toch?? Intussen span ik mijn armen zo hard mogelijk aan.
Ik doe ook altijd de mededeling dat ik mee doe of hoeveel vraag sets ze nog moeten. Maar deze hadden de barbell op 1.30m ofzo liggen en had weinig trek om 200 kg van zo laag uit te tillen. Is al bijna een rep op zich.:o
Same here. Ik zeg ook gewoon enisgzins dreigend ‘we kunnen dit apparaat wel even delen toch?’ Werkt altijd.
Exact :cool:
Laat jij dan ook je spieren rollen?

Nee, Ik geef ze de ‘don’t fuck with me’ blik.

Net zoiets als de vos in het kippenhok...doe je goed!! volgende keer een fotootje haha :cool:
De grootste aap op de apenrots :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Lekkere training weer erop zitten! Deadliften gaat prima zo. Niet slecht voor de tweede keer sinds 3 jaar niet deadliften.

Deadlift
10x60
10x100
5x140
3x180
3x200
3x220
3x220
2x220
2e set:

Dumbbell row
4x12x44

Lat pulldown
4x12x80

Close grip pulldown
4x12x70

Plate loaded unilateral row
4x12x50

Straight arm pulldown
4x12x55

Y-bar pushdown
4x12x70

Rope pushdown
4x12x50
 
Lekkere training weer erop zitten! Deadliften gaat prima zo. Niet slecht voor de tweede keer sinds 3 jaar niet deadliften.

Deadlift
10x60
10x100
5x140
3x180
3x200
3x220
3x220
2x220
2e set:

Dumbbell row
4x12x44

Lat pulldown
4x12x80

Close grip pulldown
4x12x70

Plate loaded unilateral row
4x12x50

Straight arm pulldown
4x12x55

Y-bar pushdown
4x12x70

Rope pushdown
4x12x50
Lijkt easy man ben jelly
 
Ja lol, ik train powerliftgericht en mn pr is een 220 @ RPE 9,5. Jij doet 3 reps @ RPE 9 als ik het zo inschat:o. Ongetwijfeld met het vaker deadliften dat het alleen maar beter gaat.
 
Mag niet klagen:D
Ik vond het zelf niet zo bijzonder allemaal tot Boy Breed zei dat sommige mensen jarenlang moeten trainen voor 3x220 deadlift en ik trek het in mijn 2e deadlift sessie sinds 3 jaar gewoon even :roflol:

Ja Hoelang juice je dan ook alweer :roflol:
 
Ja lol, ik train powerliftgericht en mn pr is een 220 @ RPE 9,5. Jij doet 3 reps @ RPE 9 als ik het zo inschat:o. Ongetwijfeld met het vaker deadliften dat het alleen maar beter gaat.
Ja ik denk dat ik mijn pr van 240 gisteren wel had kunnen trekken.
Ja Hoelang juice je dan ook alweer :roflol:
Hahaha true, maar dan nog. Genoeg juicers die dit niet trekken denk ik. Ben nu ook aan het cruisen, dus het zal na de zomer alleen nog maar gekker worden :D
 
Ja ik denk dat ik mijn pr van 240 gisteren wel had kunnen trekken.

Hahaha true, maar dan nog. Genoeg juicers die dit niet trekken denk ik. Ben nu ook aan het cruisen, dus het zal na de zomer alleen nog maar gekker worden :D

Is zeker niet mis hoor!
 
Back
Naar boven