AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Je bent duidelijk toe aan vakantie. Gelukkig heb je lekker 6 weken vrij om de batterij op te laden. Veel plezier op vakantie. :thumbsup:
 
Fijne vakantie wovano . Het is je van harte gegund. Geniet ervan met volle teugen. Voor wat betreft de komende periode: niks moet, alles mag... gewoon genieten samen met ScumbagAnnie !
 
Je bent duidelijk toe aan vakantie. Gelukkig heb je lekker 6 weken vrij om de batterij op te laden. Veel plezier op vakantie. :thumbsup:
Gaat helemaal goed komen, dankjewel :thumb:
Fijne vakantie wovano . Het is je van harte gegund. Geniet ervan met volle teugen. Voor wat betreft de komende periode: niks moet, alles mag... gewoon genieten samen met ScumbagAnnie !
Niet helemaal alles mag, wil niet weer meteen 10 kg zwaarder van vakantie terug komen:roflol: Gaat verder wel helemaal goed komen :D
 
Gaat helemaal goed komen, dankjewel :thumb:

Niet helemaal alles mag, wil niet weer meteen 10 kg zwaarder van vakantie terug komen:roflol: Gaat verder wel helemaal goed komen :D
Dat zou inderdaad wel heel extreem zijn :D. Maar even de teugels laten vieren, moet toch zeker kunnen. Enjoy!
 
Update
Volgens mij ben ik ziek of de weegschaal is kapot. :o Vanmorgen gewogen en woog 102,9 kg. Ik heb even teruggekeken naar wat mijn gewicht heeft gedaan en ik ben nu in 4-5 weken 8 kg afgevallen op 4500 kcal. Het meeste gewicht is er overigens in de laatste twee weken afgegaan. Ben nu nog maar 7 kg zwaarder dan op mijn wedstrijd. Shape is uiteraard ook beter, maar ik mis de volheid bij mijn armen, schouders en borst een beetje.

Zelf ook serieus kilo’s lichter, kan totaal niet met warm weer omgaan. Zie er plat uit, smaller gezicht en zweet als een otter. Gok dat ik met normale temperaturen zeer snel ga aankomen...
 
Laatst bewerkt:
Ohw hee kom even meekijken hier. En fijne vakantie! Zie de foto’s wel voorbij komen ;-)
 
Gaat helemaal goed komen, dankjewel :thumb:

Niet helemaal alles mag, wil niet weer meteen 10 kg zwaarder van vakantie terug komen:roflol: Gaat verder wel helemaal goed komen :D
geniet ervan , bij kleine bistro's wegblijven is mijn advies :)
 
Dat zou inderdaad wel heel extreem zijn :D. Maar even de teugels laten vieren, moet toch zeker kunnen. Enjoy!
10kg zal in zijn geval zeker kunnen hoor..hoef je niet eens enorm je best voor te doen
 
giphy.gif
 
Veel plezier saampjes!!!! Gr oet Limburg
 
DBB denkt aan jullie...Enjoy!!
 
Geniet van jullie vakantie! Hopelijk kan ScumbagAnnie alles ook een beetje los laten en volop genieten van de zon en het fantastische Italiaanse eten!
 
Fijne vakantie man!
 
Geniet er van, arancini's. ;)
 
Back
Naar boven