AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het gaat niet om machtsmisbruik. Dit is mijn trainings/progressielog en geen discussie topic voor het coronavirus. Ik geef aan dat ik dat niet hier wil hebben. Dit is overigens het goed recht van elk lid en wij als moderators handhaven dat. Dat enkelen hier de huidige situatie bestempelen als "het nieuwe normaal" is hun probleem maar ik ga niet tot in het extreme mee in de belachelijke maatregelen. Als ik met een vriend naar de sportschool rij en hij spot me is daarmee niks mis en als je daarover wat te zeuren hebt ben je in mijn ogen zelf niet normaal. Het is niet zo dat ik een lockdownparty geef in mijn huis met 40 man. De reacties zijn in mijn ogen enorm overdreven. Ik vind zoals Pleister het al aangeeft deze maatregelen en situatie abnormaal maar daar ga ik in mijn log geen discussie over voeren.
 
Zojuist armen getraind bij Golds gym
20200620_145101.jpg
 
Ik vond je opmerking in je AMA ( ik voel me geen Limburger) veel erger tbh
 
Ik vond je opmerking in je AMA ( ik voel me geen Limburger) veel erger tbh
Ik heb echt helemaal niks met het dialect en carnaval etc. Ik denk dan praat met lekker normaal Nederlands ipv dat halve Duits.
 
Nou niet overdrijven bro. Wanneer ik op een festival met Wovano sta te lullen met een hoop decibel in m'n oor en twee gozers onder het genot van levensmiddelen is het soms toch moeilijk ontcijferen wat er tegen mij gezegd wordt in dat dialect. :p

Ik kan me nog herinneren dat je tegen mij op Thunderdome(?) midden in de zaal begon te vertellen dat je een huis aan het kopen was, was op dat moment vrij moeilijk haha.
 
Nou niet overdrijven bro. Wanneer ik op een festival met Wovano sta te lullen met een hoop decibel in m'n oor en twee gozers onder het genot van levensmiddelen is het soms toch moeilijk ontcijferen wat er tegen mij gezegd wordt in dat dialect. :p

Ik kan me nog herinneren dat je tegen mij op Thunderdome(?) midden in de zaal begon te vertellen dat je een huis aan het kopen was, was op dat moment vrij moeilijk haha.
Dat is vreemd aangezien ik geen dialect spreek.🤷‍♂️
 
zeker een mooi verschil. Goed op weg weer :thumb:
Merk jij momenteel verschil in sides m.b.t. aas gebruik omdat je VP wat hoger is?
Momenteel niet, maar dan komt denk ik omdat ik laag zit in kcal. Wanneer je vetpercentage hoger is en je gaat dan ook nog je kcal opvoeren krijg je van die vervelende effecten als veel vocht vasthouden. Ik heb elk weekend een cheatmeal, dit weekend was dat bijvoorbeeld sushi (niet ayce) + een pot ben en jerry’s gedeeld met mijn vriendin maar van zulke cheatmeals merk ik tegenwoordig totaal geen verschil in gewicht meer door vocht. Voorheen vloog ik wat meer uit de bocht en maakte ik er gerust een ayce cheatavond van maar dat heb ik nu best goed onder controle.
 
Op hoeveel kcal zit je nu dan? Lijkt het je niet verstandig om eerst een goede cut er in te gooien zodat je tijdens je cruise mooi weer je onderhoud kan gaan zoeken en je volgende blast een bulkblast kan doen?
 
Schouders en kapseltje is goed gegroeid
 
Ik heb vanaf afgelopen week iets verlaagd naar 3589 kcal om precies te zijn met 326 gram koolhydraten, 299 gram eiwit en 118 gram vet. Dat is voor mij momenteel prima om in een goed tempo vet te verliezen, maar ook spiermassa terug te winnen. Als ik merk dat ik straks vast blijf hangen kan ik eventueel weer verlagen of carb cycling toepassen. Dat heeft toen voor mijn wedstrijd ook echt top gewerkt.

Hoe mijn voedingsschema eruit ziet voor de geïnteresseerden:
7.30 uur
50 gram oats
40 gram whey
150 gram blauwe bessen

10.15 uur
Blik tonijn in olie
200 gram groenten

12.00 uur
50 gram basmati rijst
150 gram kipfilet
125 gram avocado

16.00 uur pre workout meal
150 gram rundergehakt
50 gram basmati rijst
200 gram groente

19.30 uur post workout meal
125 gram oats
50 gram whey
150 gram blauwe bessen
30 gram rozijnen

21.00 uur
xxl delicious crunchy protein bar

23.00 uur
pot optimel kwark
40 gram walnoten
 
Hoelang wil je nog gaan blasten dan en wat ga je doen tijdens je cruise? Maintainen?
 
Hoelang wil je nog gaan blasten dan en wat ga je doen tijdens je cruise? Maintainen?
Ik heb nu eigenlijk bijna 6 maanden gecruised met 3 weken blast ertussen (voordat de spoetscholen dicht gingen) dus afhankelijk van hoe het loopt kan ik deze blast wel makkelijk 20 weken doortrekken en na 10 weken switchen van compounds. Zoals het nu loopt vind ik het eigenlijk prima. Ik win kracht en massa en verlies vet tegelijk. Als ik twee dingen wel geleerd heb is dat haasten weinig zin heeft dus daarom doe ik liever geen agressieve cut met hoger kcal deficit en ook langer vooruit plannen heeft weinig zin aangezien alles altijd toch weer anders loopt dat ik had gepland. Dus ik vervolg deze weg en hoop over een week of 8-10 weer een decent shape te hebben waarop ik kan gaan bouwen. Hoeveel massa ik dan weer terug gewonnen heb is natuurlijk de vraag, maar als het in deze lijn doorzet zie ik het vrij rooskleurig in.
 
Dat is vreemd aangezien ik geen dialect spreek.🤷‍♂️

niemand in Brunssum en omstreken spreekt dialect... kwestie van elke zin eindigen met "pik ouwhoer" en je bent er (pik ouwhoer)
 
niemand in Brunssum en omstreken spreekt dialect... kwestie van elke zin eindigen met "pik ouwhoer" en je bent er (pik ouwhoer)
Hahahahaha dat is wel waar :roflol:
 
Voor de mensen die hgh gebruiken. Welk moment van de dag zetten jullie het en indien in de ochtend, eten jullie meteen erna of niet? Zo niet, hoeveel tijd zit er dan tussen injecteren en eten? Ik hoor echt zo veel verschillende dingen. Iemand die hier de theorie achter weet of een goede bron heeft waarom het op een bepaalde manier te doen?
 
Back
Naar boven