Fitness Seller

Wovano’s daddy gains (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mama mia! 50 cm kuiten :D you’re a badass maddafakka :headphone:
Afgelopen november zaten ze op 47,5 cm op het einde van mijn bulk. Denk dat mijn kuiten eerder de 50 cm zullen halen dan mijn armen.:(
 
Afgelopen november zaten ze op 47,5 cm op het einde van mijn bulk. Denk dat mijn kuiten eerder de 50 cm zullen halen dan mijn armen.:(

Jij komt er wel. 50 cm armen zijn overigens mega bruut. Ik denk dat ik er ook nog een paar jaartjes voor moet trainen :o :rolleyes:
 
Ik doe ze vaak na het squatten weer uit. Kuiten trainen met die schoenen is juist weer heel onhandig omdat ze vrij stevig zijn en je je voet dus niet goed kan afwikkelen. Dan glij je bij kuiten trainen vaak van de verhoging af waar je op staat.
Ben ik te lui voor, maar met powerliftschoenen kuiten trainen gaat op zich wel (ligt er ook aan welke en hoe stug te zijn). (ow, en ik doe kuiten vaak zitten, dat scheelt.) Adidas Powerlifter zo te zien?
 
Ben ik te lui voor, maar met powerliftschoenen kuiten trainen gaat op zich wel (ligt er ook aan welke en hoe stug te zijn). (ow, en ik doe kuiten vaak zitten, dat scheelt.) Adidas Powerlifter zo te zien?
Klopt, powerlift 2.0. Heb die dingen al 5 jaar ofzo.
 
Benen beginnen langzaam weer wat te worden.
20200628_230953.jpg
 
Inderdaad duidelijk lager VP Dan een maand terug.
 
De eerste twee trainingen bij Platinum gym zitten er alweer op :heart:

Woensdag legday

Squat
10x20
10x60
10x100
5x140
3x160
3x5x180
was mijn adipowers vergeten dus gesquat op mijn all stars, was dus best tevreden met deze sets

Leg press
10x80
10x160
10x240
3x10x300
nieuwe leg press machine :clap:

V-squat
10x40
10x80
10x120
2x10x140
deze machine heb ik gemist

Leg extensions
4x12x100

Lying leg curl
10x25
10x30
3x10x35

Standing calf raises
5x15x50
mijn linker kuit voelt al een paar trainingen niet helemaal goed, dus even wat lichte sets gedaan

Donderdag borst

Dumbbell press
10x14
10x24
10x34
10x42
3x8x50

Incline bench press
10x60
10x80
2x10x90
10x80
eerste keer weer met een stang na de lockdown, deed normaal steeds de incline dumbbell press in mcfit

Incline plate loaded press
10x40
10x80
7x100
2x10x80

Cable flyes
2x12x30
2x10x35

Machine flyes
10x50
10x55
2x10x60
 
Gaat snel weer de goede kant op!

niet lullig bedoeld, maar waarom heb je het eigenlijk zo ver laten komen tijdens de lockdown?
 
Gaat snel weer de goede kant op!

niet lullig bedoeld, maar waarom heb je het eigenlijk zo ver laten komen tijdens de lockdown?
Ik was mega depressief dat ik niet meer kon trainen. Dus ik had daardoor geen enkele motivatie meer om nog goed te eten of om iets aan thuis workouts te doen met lichaamsgewicht.
 
Ik was mega depressief dat ik niet meer kon trainen. Dus ik had daardoor geen enkele motivatie meer om nog goed te eten of om iets aan thuis workouts te doen met lichaamsgewicht.
Klote. Fijn dat het nu weer beter lijkt te gaan :thumb:
 
Ik ben constant bezig met mijn progressie. Liefst ga ik nog sneller en wil ik meer vet verliezen. Maar als ik een beetje redelijk blijf en de situatie vergelijk met eerder weet ik dat ik op het goede pad zit en geen gekke dingen moet doen. Links is eind september 2019. Een week of 7-8 later had ik qua massa mijn beste fysiek ooit en tussendoor nog een week in New York gezeten. Rechts was vandaag. In deze wetenschap zie ik het wel rooskleurig in voor over pakweg 7-8 weken.
Screenshot_20200703-220435_Instagram.jpg
 
Als ik 1 ding heb geleerd binnen deze sport;

geduld, geduld, geduld.
Je bent toch goed op weg?
 
Als ik 1 ding heb geleerd binnen deze sport;

geduld, geduld, geduld.
Je bent toch goed op weg?
Klopt, maar vooral dat geduld speelt me enorm parten nu. Vaak zie ik zelf de voortgang niet meer. Heb zelfs al overwogen om weer eens wat clen cycles erin te gooien wat ik zelfs voor mijn wedstrijd niet gedaan heb maar gelukkig ben ik wel verstandig genoeg om dat niet te doen.
 
Richt je op 1 doel, of cutten of bulken. Heb het idee dat je beide te graag wilt.
 
Back
Naar boven