Fitness Seller

Wovano’s daddy gains (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hou het lekker privé joh. Exposers zijn niet fun.
 
Inderdaad, kinderachtig gedoe weer.
Die leggen het vast wel weer bij man, gedoe om niks. Ze zien elkaar toch op meetings, dat bedoel ik.

Ik roep al maanden dat de manier van communiceren hier brak is, begrijpelijk, maar iedereen heeft het hier mentaal wel eens moeilijk, ook de mensen die geen tren of weet ik veel wat gebruiken, de sport die we beoefenen vraagt mentaal gezien ook een hoop van ons, we zijn niet snel tevreden, we hebben allemaal andere motieven maar zitten wel in hetzelfde schuitje.
 
Laatst bewerkt:
Haal eens wat vet uit je ogen bolle
ik zou nog een paar topics aanmaken over AI want je gedraagt je als een wijf. Je hebt blijkbaar een pesthekel aan wovano, maar toch blijf je hem maar opzoeken, ook in zijn eigen log. Snapte best de ophef of hoe je het ook wil noemen in bijvoorbeeld het foto topic over het vreemdgaan destijds en daar heb ik ook best een mening over, maar dat is in openbare, algemene topics, dan kun je meningen en opmerkingen verwachten als je zo je leven openbaart. Maar als ik zou horen dat er letterlijk appgroepen bestaan om mijn leven te bespreken en om lol om me te maken terwijl die mensen dus blijkbaar een hekel aan me hebben zou ik me ook afvragen waarom die mensen toch in hemelsnaam zo geïnteresseerd zijn in mijn leven dan. Beetje de laatste dbb roddels bespreken kan best leuk zijn, maar specifiek op één persoon een appgroep maken komt op mij ook nogal obsessief over, kan er weinig anders van maken.

Zelfde verhaal met mensen die bv persoon x op instagram volgen en dan constant aankomen met ''kijk wat persoon x nou weer heeft gepost ik vind hem zo'n mongool en erger me steeds kapot aan zijn post''. 0 logica

en uiteraard volgt nu een hatelijke post waar onder andere mijn pens in wordt benoemd, want kritiek is lastig. kom maar door.
 
Maar als ik zou horen dat er letterlijk appgroepen bestaan om mijn leven te bespreken en om lol om me te maken terwijl die mensen dus blijkbaar een hekel aan me hebben zou ik me ook afvragen waarom die mensen toch in hemelsnaam zo geïnteresseerd zijn in mijn leven dan. Beetje de laatste dbb roddels bespreken kan best leuk zijn, maar specifiek op één persoon een appgroep maken komt op mij ook nogal obsessief over, kan er weinig anders van maken.
Ik hoor ook van meerdere leden hier dat hij hen constant vragen over mij stelt. "Wat vind je van zijn fysiek?" "Wat vind je van zijn kuur?" "Wat vind je van zijn training?" En dat al een jaar lang, wie weet wel langer. Dat klinkt voor mij als een enorme obsessie maar ik lig er niet wakker van verder.
 
ik zou nog een paar topics aanmaken over AI want je gedraagt je als een wijf. Je hebt blijkbaar een pesthekel aan wovano, maar toch blijf je hem maar opzoeken, ook in zijn eigen log. Snapte best de ophef of hoe je het ook wil noemen in bijvoorbeeld het foto topic over het vreemdgaan destijds en daar heb ik ook best een mening over, maar dat is in openbare, algemene topics, dan kun je meningen en opmerkingen verwachten als je zo je leven openbaart. Maar als ik zou horen dat er letterlijk appgroepen bestaan om mijn leven te bespreken en om lol om me te maken terwijl die mensen dus blijkbaar een hekel aan me hebben zou ik me ook afvragen waarom die mensen toch in hemelsnaam zo geïnteresseerd zijn in mijn leven dan. Beetje de laatste dbb roddels bespreken kan best leuk zijn, maar specifiek op één persoon een appgroep maken komt op mij ook nogal obsessief over, kan er weinig anders van maken.

Zelfde verhaal met mensen die bv persoon x op instagram volgen en dan constant aankomen met ''kijk wat persoon x nou weer heeft gepost ik vind hem zo'n mongool en erger me steeds kapot aan zijn post''. 0 logica

en uiteraard volgt nu een hatelijke post waar onder andere mijn pens in wordt benoemd, want kritiek is lastig. kom maar door.
Echt belachelijk, idd

Dat niemand mij toevoegt in de appgroepen :trollface:
 
ik zou nog een paar topics aanmaken over AI want je gedraagt je als een wijf. Je hebt blijkbaar een pesthekel aan wovano, maar toch blijf je hem maar opzoeken, ook in zijn eigen log. Snapte best de ophef of hoe je het ook wil noemen in bijvoorbeeld het foto topic over het vreemdgaan destijds en daar heb ik ook best een mening over, maar dat is in openbare, algemene topics, dan kun je meningen en opmerkingen verwachten als je zo je leven openbaart. Maar als ik zou horen dat er letterlijk appgroepen bestaan om mijn leven te bespreken en om lol om me te maken terwijl die mensen dus blijkbaar een hekel aan me hebben zou ik me ook afvragen waarom die mensen toch in hemelsnaam zo geïnteresseerd zijn in mijn leven dan. Beetje de laatste dbb roddels bespreken kan best leuk zijn, maar specifiek op één persoon een appgroep maken komt op mij ook nogal obsessief over, kan er weinig anders van maken.

Zelfde verhaal met mensen die bv persoon x op instagram volgen en dan constant aankomen met ''kijk wat persoon x nou weer heeft gepost ik vind hem zo'n mongool en erger me steeds kapot aan zijn post''. 0 logica

en uiteraard volgt nu een hatelijke post waar onder andere mijn pens in wordt benoemd, want kritiek is lastig. kom maar door.
Bert typt nog minder grote verhalen, gestopt na de 1e zin te lezen. Waarschijnlijk weer zo een gevoelige white knight post van je gr
 
Succes met je prep! Hoe je het doet is aan je de keuze
 
Word je gecoacht of doe je het altijd zelf ?
 
Word je gecoacht of doe je het altijd zelf ?
Mijn eerste wedstrijd had ik een coach. Vorig jaar zelf gedaan en dat is erg goed bevallen. Dit keer ook weer en de laatste weken kijkt Strive4muscle mee als objectieve blik en hij gaat ook mee naar de wedstrijd voor backstage.
 
Mijn eerste wedstrijd had ik een coach. Vorig jaar zelf gedaan en dat is erg goed bevallen. Dit keer ook weer en de laatste weken kijkt Strive4muscle mee als objectieve blik en hij gaat ook mee naar de wedstrijd voor backstage.
Hoe pak je de laatste week aan ? zou ook me eigen willen coachen vandaar de intresse
 
Hoe pak je de laatste week aan ? zou ook me eigen willen coachen vandaar de intresse
Als je in mijn log terug zoekt naar de week van 14 oktober vorig jaar kun je dat uitgebreid lezen. Heb ik toen allemaal gelogd.
 
Borst

Dumbbell press 20x14 15x24 12x32 10x40 10x46 10x48 10x50 prima weer voor de eerste keer in lange tijd dumbbells

Incline bench press 10x60 12x90 10x100 8x100

Chest press machine ss fly machine 3x12x61 ss 3x12x61

Iso lateral chest press plate loaded 3x15x60

Cable flyes 4x15x12,5
 
Weer prima training. Ga je alles weer uitgebreid loggen, was intressant om te lezen.
 
Weer prima training. Ga je alles weer uitgebreid loggen, was intressant om te lezen.
Echt top om nu weer in een goede gym te kunnen trainen. Zeker dat is wel de bedoeling. Probeer alles weer zo goed mogelijk te loggen zoals vorig jaar.
 
Back
Naar boven