AndroidHealthClinic

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Gaan er nu ook grappen komen over dat jouw kuiten net zo groot als je quads zijn:trollface:
 
Gaan er nu ook grappen komen over dat jouw kuiten net zo groot als je quads zijn:trollface:
Dat was vroeger zo :trollface:
Screenshot_20210526-203749_Gallery.jpg
 
Eerste aantal jaren 0,0 last, nu moet ik dus ook niet meer starten met zware skullcrushers, triceps bestaat nu altijd eerst uit een kabel oefening gevolgd door een extension, close grip press of dip en als afsluiter een skullcrusher variant of overhead ext.
Grappig, ik krijg juist last van cable-triceps oefeningen. Met touw, of een handvat/pushdown. Skullcrushers gaan wel. Misschien moet ik wel eens nadenken over iets minder barbells en wat meer in de plate loaded chest machines te gaan zitten. Doe erg mijn best technisch netjes te bewegen, maarja..

Iig thx iedereen voor de antwoorden.

En kolere wat een dikke poten wovano
 
Grappig, ik krijg juist last van cable-triceps oefeningen. Met touw, of een handvat/pushdown. Skullcrushers gaan wel. Misschien moet ik wel eens nadenken over iets minder barbells en wat meer in de plate loaded chest machines te gaan zitten. Doe erg mijn best technisch netjes te bewegen, maarja..

Iig thx iedereen voor de antwoorden.
Wat zeker of geregeld pijn veroorzaakt sowieso vermijden. Ook al zijn het goede oefeningen, er is altijd een alternatief.

En kolere wat een dikke poten @wovano
Thanks! Ik heb de afgelopen 3 maanden gefocust op mijn quads zo dik mogelijk krijgen en heb het idee dat er wel wat massa bij gekomen is. Ik mis zelf de sweep nog een beetje maar ze zijn 75 cm in omtrek en dat zijn ze nog nooit geweest dus dat lijkt me wel een goed teken.
 
Vind dat je er overall wel flink massief uit ziet.
 
Vandaag borst/buik

Flat dumbbell press 20x14 20x24 15x32 12x40 10x46 10x50 5x54 7x54 eerste setje met 54 de dumbbell scheef vast dus veel kracht verspild, 2e setje ging beter gelukkig

Incline bench press 10x80 10x90 8x100 7x100

Chest press (steekgewicht) 4x12x61

Fly machine 4x12x75

Cable flyes 4x12x12,5

Leg raises 5x15

Ab roll up machine 4x15
 
Armen, triceps voelde iets beter

EZ-bar cable curl ss V-bar pushdown 5 sets beiden, oplopend in gewicht en aflopend in hh van 20>12

Unilateral rope pushdown ss unilateral cable curl 4x12 ss 4x12

Double rope pushdown ss dumbbell curl 4x12 ss 4x12

Overhead cable extension 4x12

Hammer curl 4x12

En voorlopig uiteraard nog met shirt om mijn vette pens te verhullen
IMG_20210528_191643_733.jpg
 
Vandaag benen

Squat
10x20
10x60
10x100
5x130
2x3x160 even een extra setje want de eerste stond ik iets te wijd
8x180
15x160 damn heftige set dit

V-squat
15x90
3x12x180

Unilateral leg extension (plate loaded) ss goblet squat met schijf
3x15x50 ss 3x15x25

Standing leg curl machine
5x12x20

Standing calf raises
5x15

Meeste vocht van de kuur is er wel uit en gewicht zit nu tussen de 115 en 116. Riem kan weer een gaatje strakker en mijn buik is gelukkig wat minder opgezet nu mijn kcal van 5200 naar 4900 is gegaan.

Overigens erg blij met mijn nieuwe Nike Romaleos:D

 
Erg dikke Squats..
 
hoeveel schelen die knee wraps met gewicht en voorkomen ze knieklachten
 
hoeveel schelen die knee wraps met gewicht en voorkomen ze knieklachten
Ik weet niet of het een serieuze vraag is of dat het bedoeld is om te trollen n.a.v. eerder. Maar boven de 180 kg doe ik altijd knee wraps om omdat ik anders last krijg van mijn knieën en wraps voorkomen dat. Sleeves krijg ik helaas niet aan door mijn kuiten. Geen idee hoeveel het scheelt in gewicht.
 
Hoeveel cm zijn je kuiten koud en relaxed?
 
Hoeveel cm zijn je kuiten koud en relaxed?
Mijn knie is 37,5 cm en kuit aangespannen 47 cm. Relaxed nog nooit gemeten eigenlijk. Ik heb toen met pijn en moeite eentje omgekregen met een plastic zak over mijn been. Eenmaal op mijn knie zat het goed, maar toen kreeg ik hem zonder plastic zak bijna niet meer uit. En heb geen zin om elke keer een plastic zak om mijn been te moeten doen in de gym om mijn sleeves aan te krijgen. :o
 
Mijn knie is 37,5 cm en kuit aangespannen 47 cm. Relaxed nog nooit gemeten eigenlijk. Ik heb toen met pijn en moeite eentje omgekregen met een plastic zak over mijn been. Eenmaal op mijn knie zat het goed, maar toen kreeg ik hem zonder plastic zak bijna niet meer uit. En heb geen zin om elke keer een plastic zak om mijn been te moeten doen in de gym om mijn sleeves aan te krijgen. :o
Mijn kuiten zijn 45 cm ontspannen en ik krijg zelfs Sjes van SBD nog aan, kostte wat moeite tho :roflol:
 
Als je hier een xl van neemt krijg je hem makkelijk langs je kuit hoor. Zo niet, dan weet je niet hoe je sleeves om doet.

 
Back
Naar boven