Fitness Seller

Wovano’s daddy gains

Bezoekers in dit topic

Weekje rustig aan heeft me goed gedaan! Schouderblessure is met een sisser afgelopen. En Natty87 is ook lekker bezig want die had gisteren even een 80 kg bench pr.😍 Zelf net borst/buik getraind.

Dumbbell press
20x14
15x24
15x32
12x40
10x46
10x50

Incline dumbbell press
3x15x40

Incline plate loaded press
2x15x80

Fly machine
3x12x82

Cable flyes
3x12x25

Leg raises
Ab roll up machine
 
Laatst bewerkt:
Het is een ander verhaal als je zoveel oefeningen nog na borst doet op een pushday inderdaad, maar ik train schouders op een aparte dag dus dat is een ander verhaal.

Volume is key. Hier wordt al snel met overkill gesmeten. Wij zijn geen fucking natty's.
 
Volume is key. Hier wordt al snel met overkill gesmeten. Wij zijn geen fucking natty's.
Welkom op dbb. Hier wordt al snel veel in twijfel getrokken want de theorie.
 
Maar in de praktijk wel constant zeiken om pijntjes en blessures en fysio’s.

Want hardcore en we zijn geen pussy.
Want dat komt door wat volume? Lijkt me niet, eerder oefening selectie en te veel gewicht op dat moment. Had ik ook al aangegeven.
 
hey we lijken wel bodybuilders :eek:
Maar dan wel de beteren.
Jullie nemen op tijd rust, ook bij pijntjes, jullie lijken je lichaam beter te begrijpen, dan de gemiddelde mens. Weten beter welke oefeningen goed voelen, en resultaat oplevert, welke frequentie van trainen het meeste oplevert.
Dat zal ook gelden voor de rest, voeding enzo.
 
Want dat komt door wat volume? Lijkt me niet, eerder oefening selectie en te veel gewicht op dat moment. Had ik ook al aangegeven.
Depends, kan ook komen door over-volume, maar dat zijn meestal (kleine) zeurende pijntjes/kwaaltjes
 
Depends, kan ook komen door over-volume, maar dat zijn meestal (kleine) zeurende pijntjes/kwaaltjes
Alle klachten die ik heb zijn direct te herleiden naar een zware lift dus in mijn geval geen over-volume. Ik vind het volume wat ik draai per week per spiergroep ook niet heel hoog verder aangezien de frequentie maar een keer per week is.
 
Volume is zeker niet te hoog met 1x p.w trainen maar dat is mijn mening.
 
Waarom zou het niet door het volume maar wel door oefeningselectie en teveel gewicht komen?
 
Waarom zou het niet door het volume maar wel door oefeningselectie en teveel gewicht komen?
Ja die snap ik ook niet helemaal. Je kan met de laagste gewichten nog steeds een verkeerde beweging maken op dat moment en een blessure oplopen. En dat is heel lullig en fucked up, aangezien je er een hele lange tijd mee rond kan lopen.

Volume is key. Hier wordt al snel met overkill gesmeten. Wij zijn geen fucking natty's.
Volume is key is wel een beetje zwart wit. Sterker nog, het woordje volume op zichzelf zegt eigenlijk letterlijk helemaal niks als we de factoren erom heen niet weten. Hoog volume? Volume in relatie tot wat? Gewicht? Intensiteit? Failure?
 
Bereken je hier je neukseks volume ook bij Biomek ????
Maar wat is een hoge neuksex volume? Is dat het aantal minuten? Aantal orgasmes? Hoe diep je haar paalt? Aantal standjes? Inclusief voorspel? Met speeltjes of zonder? ????????? CONTEXT
 
Ja die snap ik ook niet helemaal. Je kan met de laagste gewichten nog steeds een verkeerde beweging maken op dat moment en een blessure oplopen. En dat is heel lullig en fucked up, aangezien je er een hele lange tijd mee rond kan lopen.


Volume is key is wel een beetje zwart wit. Sterker nog, het woordje volume op zichzelf zegt eigenlijk letterlijk helemaal niks als we de factoren erom heen niet weten. Hoog volume? Volume in relatie tot wat? Gewicht? Intensiteit? Failure?

Nou gewoon 5 kg lunges enzo
 
Imo in beiden zit een kern van waarheid. Volume is key voor hypertrofie. Letterlijk elk onderzoekt toont dit aan. Maar als je te veel volume toepast kun je inderdaad je gewrichten en pezen overbelasten. Zeker met steroids. Dat heb ik zeker gemerkt, toen in mijn volume flink verhoogde.
 
Ik denk eerder foutieve beweging tijdens de oefening en overbelasting door teveel volume.
Ook met steriods kan je teveel volume doen. Wellicht blesseer je je meer omdat je door het snellere herstel er langere tijd mee wegkomt.
 
Back
Naar boven